O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.
Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Štirje napotki, kako v digitalnih medijih v času epidemije COVID-19 izstopiti iz povprečja

Andrej Ivanec

Oglaševanje v digitalnih medijih ni namenjeno le povečanju prodaje, temveč lahko stroškovno učinkovito izboljša prepoznavnost blagovne znamke, saj nam v teh nepredvidljivih časih pomaga doseči točno določeno ciljno občinstvo, ki je za naša oglasna sporočila odprto. V času COVID-19 je namreč javnost močno razdeljena, prilagajanje sporočil in natančno doseganje ciljnih skupin pa danes odločilno.

Preberi več
Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednostni prikazanega oglaševanja v času epidemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednosti prikaznega oglaševanja v času epidemije

Andrej Ivanec

Prikazano oglaševanje močno prevladuje med oblikami oglaševanja v času epidemije, saj med drugim omogoča tudi zaščito in varnost blagovne znamke.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje v 2020

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec se je z Marketing magazin pogovarjal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Preberi več
Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna

Andrej Ivanec

Avtomobilizem je poleg turizma panoga, ki se v novi resničnosti sooča s številnimi spremembami. Strokovnjaki napovedujejo, da bo med prvimi, ki bo v prihodnosti prisiljena preoblikovati svoje poslovne modele verjetno v smeri delitvene ekonomije, e-mobilnosti in povezanih avtomobilov. Kako točno bo potekal ta razvoj, je v tem trenutku težko napovedati. Kar pa strokovnjaki za trženje zaznavajo že danes, pa je dejstvo, da se je nakupna pot pri avtomobilih in povezanih storitvah še močneje preselila na digitalne kanale.

Preberi več
Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja v iPROMu Andrej Ivanec se je z Delom pogovarjal o pomenu digitalnih kanalov za avtomobilske blagovne znamke.

Preberi več
Andrej Ivanec za Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati - iPROM Novice

Andrej Ivanec za Delovo poslovno revijo Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je s poslovno revijo Svet kapitala pogovarjal o nujnosti ciljno usmerjenega oglaševanja v novi resničnosti.

Preberi več
Kam pa vložiti oglaševalska sredstva in čim uspešneje prebroditi obdobje pandemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako vlagati medijska sredstva, da bo pandemija priložnost?

Andrej Ivanec

Globalno gledano vpliva pandemije koronavirusa na investicije v oglaševanje danes še ni mogoče natančno napovedati. Kratkoročno, glede na raziskavo IAB o razmerah na ameriškem trgu, lahko pričakujemo, da bo večina oglaševalcev prerazporejala trženjske proračune.

Preberi več
Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina?

Andrej Ivanec

Standardno prikazno oglaševanje s pasicami so v veliki meri nadomestile novejše, programatične oblike prikaznega oglaševanja. Na pomembnosti znova pridobivajo napredne oblike, ki s svojo interaktivnostjo ujamejo potrošnikovo pozornost in povečujejo njegovo vpletenost z blagovno znamko. Da pa bi bili novi koncepti oglaševanja še učinkovitejši, pa morate v zgodbo vključiti tudi tehnologijo za ciljanje in prikaz oglasov, s katero pravo sporočilo dostavite pravi osebi na pravi napravi v pravi obliki.

Preberi več
Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje

Andrej Ivanec

Presežke v dinamičnem digitalnem ekosistemu je mogoče doseči le s premišljeno strategijo in inovativno kombinacijo oglaševalskih pristopov. Ti morajo biti oprti na podatke in tehnologijo, kar zagotavlja možnost za nenehno optimizacijo in s tem oplemenitenje vloženih sredstev v obliki izboljšanih rezultatov.

Preberi več
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

Andrej Ivanec

V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

Preberi več

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.