O avtorju

Maja Nučič je svoje znanje po študiju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede poglobila z raziskovalnim in analitičnim delom v podjetju GfK Slovenija. Da bi lahko svoje znanje s področja operativnih procesov poslovanja in metodologij ter statističnega in analitičnega obdelovanja podatkov ustrezno nadgrajevala, se je podala na samostojno poslovno pot, kjer je pomagala podjetjem pri uresničevanju njihove vizije na osnovi praktičnih podatkov. Danes je Maja zaposlena v iPROMu kot vodja projektov, kjer se intenzivno posveča fenomenu družbenih omrežij, ki jih upravlja in raziskuje skozi prizmo interesa sodobnih in svežih pristopov pri komuniciranju blagovnih znamk v digitalnem okolju.
Facebook testira umik pravila največ 20 odstotkov besedila na sliki - iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Facebook testira umik pravila »največ 20 odstotkov besedila na sliki«

Maja Nučič

Do sedaj je veljalo, da slike, ki so uporabljene v namene oglaševanja na Facebooku in Instagramu, ne smejo vsebovati več kot 20 odstotkov besedila. Kaj pa prinaša sprememba?

Preberi več
Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Maja Nučič

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več

O avtorju

Maja Nučič je svoje znanje po študiju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede poglobila z raziskovalnim in analitičnim delom v podjetju GfK Slovenija. Da bi lahko svoje znanje s področja operativnih procesov poslovanja in metodologij ter statističnega in analitičnega obdelovanja podatkov ustrezno nadgrajevala, se je podala na samostojno poslovno pot, kjer je pomagala podjetjem pri uresničevanju njihove vizije na osnovi praktičnih podatkov. Danes je Maja zaposlena v iPROMu kot vodja projektov, kjer se intenzivno posveča fenomenu družbenih omrežij, ki jih upravlja in raziskuje skozi prizmo interesa sodobnih in svežih pristopov pri komuniciranju blagovnih znamk v digitalnem okolju.