O avtorju

Maja Nučič je po študiju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede svoje znanje krepila z raziskovalnim in analitičnim delom v podjetju GfK Slovenija. Ker jo je zanimalo raziskovanje sodobnih in svežih pristopov komuniciranja blagovnih znamk na digitalu, se je podala na samostojno poslovno pot, na kateri je s svojim poglobljenim znanjem metodologij, statističnega in analitičnega obdelovanja podatkov ter operativnih procesov poslovanja pomagala mnogim podjetjem, med drugim tudi iPROMu, pri uresničevanju njihove vizije na osnovi praktičnih podatkov. Maja se je skozi preteklo sodelovanje izkazala kot zanesljiv poslovni partner, leta 2020 pa se je redno zaposlila na iPROMu kot vodja projektov.
Facebook testira umik pravila največ 20 odstotkov besedila na sliki - iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Facebook testira umik pravila »največ 20 odstotkov besedila na sliki«

Maja Nučič

Do sedaj je veljalo, da slike, ki so uporabljene v namene oglaševanja na Facebooku in Instagramu, ne smejo vsebovati več kot 20 odstotkov besedila. Kaj pa prinaša sprememba?

Preberi več
Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Maja Nučič

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več

O avtorju

Maja Nučič je po študiju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede svoje znanje krepila z raziskovalnim in analitičnim delom v podjetju GfK Slovenija. Ker jo je zanimalo raziskovanje sodobnih in svežih pristopov komuniciranja blagovnih znamk na digitalu, se je podala na samostojno poslovno pot, na kateri je s svojim poglobljenim znanjem metodologij, statističnega in analitičnega obdelovanja podatkov ter operativnih procesov poslovanja pomagala mnogim podjetjem, med drugim tudi iPROMu, pri uresničevanju njihove vizije na osnovi praktičnih podatkov. Maja se je skozi preteklo sodelovanje izkazala kot zanesljiv poslovni partner, leta 2020 pa se je redno zaposlila na iPROMu kot vodja projektov.