Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj?
Podjetja obstajajo zato, da rešujejo naše izzive oziroma jih zadovoljujejo, naloga marketinga pa je, da te potrebe uspešno naslovi. Skladno s tem je cilj (digitalnega) oglaševanja, da potencialnega potrošnika s ključnimi sporočili učinkovito zadene – ob pravem času na pravem mestu in s pravo vsebino. Vsebina in razumevanje kontekstualnega umeščanja oglasnih vsebin sta postala danes še bolj pomembna. Celotna industrija se je zato močno okrepila na podlagi doseganja občinstva oz. natančnega ciljanja, ki temelji na podatkih o spletnih uporabnikih, njihovih vedenjskih navadah in semantičnem prepoznavanju medijske vsebine z namenom bolj učinkovite distribucije oglasnih sporočil. Če potegnemo analogijo s filmsko industrijo, sta v oglaševanju pomembni tako vsebina kot učinkovita distribucija.
Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja
Kadar želimo naročnikom predstaviti prednosti digitalnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi oblikami, se vedno znova sklicujemo na njegovo učinkovitost, merljivost, možnost prilagajanja oglasnih akcij v realnem času. Danes so prav te prednosti digitalnega oglaševanja ključne in podjetjem zagotavljajo boljše rezultate z vidika vložka oglaševalskih sredstev. Gorivo sodobnega digitalnega oglaševanja pa so seveda podatki, ki so v teh časih postali zlato. Njihova vse bolj pogosta uporaba pa vedno močneje kliče po uporabi enotnega podatkovnega vira, saj lahko le tako zagotovimo celovit in transparenten vpogled v uspešnost oglasnih akcij.
Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje (CX)
Današnji potrošniki imajo na voljo več možnosti izbire kot kdaj koli prej. Pri vsaki interakciji, v katero vstopajo z blagovno znamko, pričakujejo večjo odzivnost, angažiranost in tudi vse bolj individualno komunikacijo. Potrošnikova pričakovanja naraščajo, vprašanje pa je, ali jih blagovne znamke lahko v taki meri tudi izpolnjujejo.
Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?
Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.
Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del
Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.
Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del
Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 30
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 11
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 25
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1