O avtorju

Andrej Cetin je redno zaposlen v družbi iPROM, kjer skrbi za organizacijo in usklajen potek vseh operativnih procesov na področju serviranja in optimizacije oglasov. iPROM ekipi se je kot podpora tehničnemu in medijskemu oddelku pridružil pred več kot desetimi leti. Sodeloval je pri načrtovanju in razvoju oglasnega strežnika iPROM AdServer. Z dolgoletnimi izkušnjami in neprecenljivim znanjem na področju izvedbe in optimizacije oglasnih kampanj v digitalnih medijih, Andrej med strokovno javnostjo velja za enega vodilnih poznavalcev tega področja. V ekipi je zato zaslužen tudi za strokovni prenos znanja. V svoji dolgoletni karieri je svetoval številnim spletnim založnikom, kako povečati dobičkonosnost z naslova oglasnih prihodkov. Njegovo predano delo je izrednega pomena za iPROM.
Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin

Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj?

Andrej Cetin

Podjetja obstajajo zato, da rešujejo naše izzive oziroma jih zadovoljujejo, naloga marketinga pa je, da te potrebe uspešno naslovi. Skladno s tem je cilj (digitalnega) oglaševanja, da potencialnega potrošnika s ključnimi sporočili učinkovito zadene – ob pravem času na pravem mestu in s pravo vsebino. Vsebina in razumevanje kontekstualnega umeščanja oglasnih vsebin sta postala danes še bolj pomembna. Celotna industrija se je zato močno okrepila na podlagi doseganja občinstva oz. natančnega ciljanja, ki temelji na podatkih o spletnih uporabnikih, njihovih vedenjskih navadah in semantičnem prepoznavanju medijske vsebine z namenom bolj učinkovite distribucije oglasnih sporočil. Če potegnemo analogijo s filmsko industrijo, sta v oglaševanju pomembni tako vsebina kot učinkovita distribucija.

Preberi več
Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin

Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja

Andrej Cetin

Kadar želimo naročnikom predstaviti prednosti digitalnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi oblikami, se vedno znova sklicujemo na njegovo učinkovitost, merljivost, možnost prilagajanja oglasnih akcij v realnem času. Danes so prav te prednosti digitalnega oglaševanja ključne in podjetjem zagotavljajo boljše rezultate z vidika vložka oglaševalskih sredstev. Gorivo sodobnega digitalnega oglaševanja pa so seveda podatki, ki so v teh časih postali zlato. Njihova vse bolj pogosta uporaba pa vedno močneje kliče po uporabi enotnega podatkovnega vira, saj lahko le tako zagotovimo celovit in transparenten vpogled v uspešnost oglasnih akcij.

Preberi več
Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje CX iPROM mnenja strokovnjakov Andrej Cetin

Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje (CX)

Andrej Cetin

Današnji potrošniki imajo na voljo več možnosti izbire kot kdaj koli prej. Pri vsaki interakciji, v katero vstopajo z blagovno znamko, pričakujejo večjo odzivnost, angažiranost in tudi vse bolj individualno komunikacijo. Potrošnikova pričakovanja naraščajo, vprašanje pa je, ali jih blagovne znamke lahko v taki meri tudi izpolnjujejo.

Preberi več
Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin - Naslovna

Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?

Andrej Cetin

Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del

Andrej Cetin

Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-1-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del

Andrej Cetin

Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!

Preberi več

O avtorju

Andrej Cetin je redno zaposlen v družbi iPROM, kjer skrbi za organizacijo in usklajen potek vseh operativnih procesov na področju serviranja in optimizacije oglasov. iPROM ekipi se je kot podpora tehničnemu in medijskemu oddelku pridružil pred več kot desetimi leti. Sodeloval je pri načrtovanju in razvoju oglasnega strežnika iPROM AdServer. Z dolgoletnimi izkušnjami in neprecenljivim znanjem na področju izvedbe in optimizacije oglasnih kampanj v digitalnih medijih, Andrej med strokovno javnostjo velja za enega vodilnih poznavalcev tega področja. V ekipi je zato zaslužen tudi za strokovni prenos znanja. V svoji dolgoletni karieri je svetoval številnim spletnim založnikom, kako povečati dobičkonosnost z naslova oglasnih prihodkov. Njegovo predano delo je izrednega pomena za iPROM.