Deli

V trenutnem digitalnem oglaševalskem prostoru smo trenutno na točki preobrata, ko postajata ključnega pomena zbiranje in analiziranje podatkov, ki jih podjetja pridobivajo neposredno od svojih uporabnikov. Ta trend je posledica zmanjšanja uporabe tretjeosebnih piškotkov, ki so v preteklosti predstavljali temelj personaliziranega oglaševanja. Sedaj se pozornost premika k prvoosebnim podatkom, ki vključujejo vedenjske vzorce ciljnih občinstev, pridobljene neposredno od obiskovalcev lastnih digitalnih platform. V nadaljevanju članka bomo raziskali, zakaj je vlaganje v razvoj lastnih digitalnih medijev postalo bistveno in kako ta pristop vodi do bolj ciljno usmerjenega in učinkovitega digitalnega oglaševanja.

Strateške naložbe v lastne digitalne medije: od vsebin do zbiranja osebnih podatkov in uspešnega digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prvoosebni podatki za neposredne odnose s kupci

V hitro spreminjajočem se svetu digitalnega marketinga je ključnega pomena razumeti in ceniti vrednost podatkov. V tem kontekstu postajajo neposredni odnosi s ciljnimi skupinami izredno pomembni za pridobivanje prvoosebnih podatkov. Ti podatki predstavljajo bogat vir informacij, ki omogočajo globlje razumevanje vedenjskih vzorcev vaših občinstev. Takšne informacije so neprecenljive pri razvijanju strategij za ciljno usmerjanje oglasov, saj omogočajo bolj učinkovito in ciljno usmerjeno oglaševanje na različnih digitalnih platformah in spletnih mestih, kjer se odvija zakup oglasnega prostora. Ta pristop ne samo da izboljšuje učinkovitost oglaševalskih kampanj, temveč omogoča tudi boljše razumevanje potreb in želja vaših ciljnih skupin, kar vodi do možnosti za izboljšanje izdelkov in storitev v skladu z njihovimi pričakovanji in preferencami.

Vlaganje v lastne digitalne medije je naložba - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Vlaganje v lastne digitalne medije je naložba

Vaši lastni digitalni mediji so vaš dom, ki ga s podatki plemenitite. Predstavljajo osrednji prostor vaše digitalne prisotnosti, kjer se obiskovalci lahko podrobno seznanijo z vašo blagovno znamko, izdelki ali storitvami. V današnjem konkurenčnem digitalnem okolju so naložbe v razvoj in optimizacijo e-poštnih seznamov, korporativnih spletnih strani in mobilnih aplikacij postale ključnega pomena. Te platforme ne le omogočajo izboljšanje vključenosti in interakcije z občinstvom, temveč služijo tudi kot dragocen vir za zbiranje prvoosebnih podatkov. Te informacije so neprecenljive za krepitev vaše podatkovne zbirke z uporabo platforme za upravljanje s podatki (Data Management Platform – DMP), kar vam omogoča boljše razumevanje in segmentacijo vaših obiskovalcev.

Obogatitev vašega lastnega podatkovnega skladišča - iPROM - Mnenja stokovnjakov - Andrej Ivanec

Obogatitev vašega lastnega podatkovnega skladišča

Zbiranje prvoosebnih podatkov prek vaših lastnih digitalnih kanalov ima ključno vlogo pri izboljšanju vašega lastniškega, neodvisnega in varnega podatkovnega skladišča (iPROM Private DMP). Vlaganje v razvoj in vzdrževanje lastnega podatkovnega skladišča je bistveno za boljše razumevanje in segmentacijo vaše ciljne publike. S tem pristopom lahko zberete obsežne, relevantne in točne podatke, ki vam omogočajo prilagoditev svojih oglaševalskih sporočil in ponudb nakupnim nameram in potrebam vaših uporabnikov. Poleg tega, da omogoča učinkovitejše ciljanje, ta pristop tudi izboljšuje uporabniško izkušnjo, kar prispeva k večji zvestobi strank. Z uporabo lastnega podatkovnega skladišča lahko tudi bolje analizirate učinkovitost svojih kampanj in nenehno prilagajate strategije glede na pridobljene uvide, kar zagotavlja nenehen razvoj in izboljšanje vaših marketinških prizadevanj.

Z uspešnim zbiranjem in izkoriščanjem prvoosebnih podatkov bodo podjetja in blagovne znamke lahko ponudila bolj personalizirane in učinkovite oglaševalske izkušnje, kar ne samo izboljšuje vključenost občinstva, ampak tudi optimizira zakup oglasnega prostora, kar prispeva k večji donosnosti oglaševalskih naložb. To potrjujejo tudi oglasne akcije, pri katerih je bil zakup oglasnega prostora izveden z uporabo prvoosebnih podatkov. V obdobju, ko se od tretjeosebnih piškotkov poslavljamo, postajata ključni vlaganje v lastne digitalne kanale in zbiranje prvoosebnih podatkov. To predstavlja tudi trden temelj za izvajanje digitalnih oglaševalskih strategij in zakup oglasnega prostora na spletu v prihodnosti. Za nadgraditev vaših strategij nastopa na spletu mi pišite na andrej.ivanec@iprom.si, z veseljem vam pomagamo oplemenititi tudi vaše podatkovne strategije zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih.

Deli

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv