O avtorju

Miha Rejc je vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev. Z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Rejc se je po študiju novinarstva na FDV-ju zaposlil kot komunikator in v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste; nato pa se je pridružil podjetju Pro Plus kot urednik družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poti digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je bil Rejc zaposlen kot direktor digitalnega marketinga.
Kaj pa če kdo napiše kaj negativnega - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Družbeni mediji: Kaj pa, če kdo napiše kaj negativnega?

Miha Rejc

Negativni komentarji so neizogiben del nastopa blagovne znamke na družbenih medijih. Ustrezna obravnava tovrstnih komentarjev je bistvenega pomena za ohranjanje ugleda blagovne znamke, prodaje izdelkov in komunikacijo s potrošniki.

Preberi več
Ali se na družbenih omrežjih ne splača več objavljati organskih vsebin - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Ali se na družbenih medijih ne splača več objavljati organskih vsebin?

Miha Rejc

Družbeni mediji nenehno spreminjajo in izboljšujejo svoje platforme ter skrbijo za njihovo čim boljšo monetizacijo. Način distribucije in konzumiranja vsebin se je zato močno spremenil, kar je drastično vplivalo na prvotni organski doseg vsebin. Sveti gral digitalnih strokovnjakov je ugotoviti in doseči pravo ravnovesje med organskimi in plačljivimi objavami ter vedeti, kdaj nekatere dodatno promovirati.

Preberi več
Promocija mobilnih aplikacij: Kako svoji mobilni aplikaciji zagotoviti uspeh-iPROM-Mnenja strokovnjakov

Promocija mobilnih aplikacij: Kako zagotoviti uspeh svoji mobilni aplikaciji?

Miha Rejc

Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost. S porastom uporabe pametnih telefonov in neposrednega dostopa do uporabnikov postajajo tudi odlično marketinško orodje za grajenje tako globljih odnosov s ciljnim občinstvom kot baze lastnih podatkov o potrošnikih.

Preberi več
O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Miha Rejc

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več

O avtorju

Miha Rejc je vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev. Z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Rejc se je po študiju novinarstva na FDV-ju zaposlil kot komunikator in v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste; nato pa se je pridružil podjetju Pro Plus kot urednik družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poti digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je bil Rejc zaposlen kot direktor digitalnega marketinga.