
Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja
Kaj digitalnemu oglaševanju prinašajo tehnološke novosti?
Tehnološki razvoj je danes eksponentno hiter, veliko inovacij, ki so se na trgu pojavile pred nekaj leti, bo v naslednjih letih prešlo v množično rabo. Zadnji preskok podobnega velikostnega reda se je zgodil pred približno desetimi leti, ko so se na trgu pojavili pametni telefoni in spremenili način, kako komuniciramo, dobivamo informacije in opravljamo dnevna opravila. Naše dojemanje sveta se je spremenilo. Vsi smo bili del te (r)evolucije. Naslednji velikanski korak naprej pa se dogaja zdaj.

Družbeni mediji: Kaj pa, če kdo napiše kaj negativnega?
Negativni komentarji so neizogiben del nastopa blagovne znamke na družbenih medijih. Ustrezna obravnava tovrstnih komentarjev je bistvenega pomena za ohranjanje ugleda blagovne znamke, prodaje izdelkov in komunikacijo s potrošniki.

Ali se na družbenih medijih ne splača več objavljati organskih vsebin?
Družbeni mediji nenehno spreminjajo in izboljšujejo svoje platforme ter skrbijo za njihovo čim boljšo monetizacijo. Način distribucije in konzumiranja vsebin se je zato močno spremenil, kar je drastično vplivalo na prvotni organski doseg vsebin. Sveti gral digitalnih strokovnjakov je ugotoviti in doseči pravo ravnovesje med organskimi in plačljivimi objavami ter vedeti, kdaj nekatere dodatno promovirati.

Promocija mobilnih aplikacij: Kako zagotoviti uspeh svoji mobilni aplikaciji?
Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost. S porastom uporabe pametnih telefonov in neposrednega dostopa do uporabnikov postajajo tudi odlično marketinško orodje za grajenje tako globljih odnosov s ciljnim občinstvom kot baze lastnih podatkov o potrošnikih.

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije
Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.
Avtorji
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 4
- Andrej Ivanec 11
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 8
- Leon Brenčič 11
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Miha Rejc 5
- Miloš Suša 7
- Nejc Lepen 5
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 7
- Simon Struna 7
- Slaven Petrovič 3
- Tomaž Tomšič 2
- Uroš Končar 4