O avtorju

Preden se je Maja Gorjanc podala na samostojno poslovno pot, je v iPROMu opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga. Kalila se je v podjetjih Celjski sejem, Pristop in Adrema, preden se je pridružila iPROMovi ekipi, pa je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič. Z Majo danes sodelujemo na področjih organizacije dogodkov in raziskav, s svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem pa nam obenem pomaga pri snovanju in pripravi zahtevnejših komunikacijskih in trženjskih strategij.
Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi

Maja Gorjanc

Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Preberi več
Pametno oglaševanje obožuje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Pametno oglaševanje obožuje podatke

Maja Gorjanc

Gorivo medijskega ekosistema so podatki, podjetja, ki z njimi razpolagajo, pa so novi naftni magnati. Tehnološkim inovacijam sledi kreativna industrija, ki zato prilagaja oglaševanje trendom.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več

O avtorju

Preden se je Maja Gorjanc podala na samostojno poslovno pot, je v iPROMu opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga. Kalila se je v podjetjih Celjski sejem, Pristop in Adrema, preden se je pridružila iPROMovi ekipi, pa je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič. Z Majo danes sodelujemo na področjih organizacije dogodkov in raziskav, s svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem pa nam obenem pomaga pri snovanju in pripravi zahtevnejših komunikacijskih in trženjskih strategij.