
Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi
Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Pametno oglaševanje obožuje podatke
Gorivo medijskega ekosistema so podatki, podjetja, ki z njimi razpolagajo, pa so novi naftni magnati. Tehnološkim inovacijam sledi kreativna industrija, ki zato prilagaja oglaševanje trendom.

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče
Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 23
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 7
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 29
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 1
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 18
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 20
- Simon Struna 10
- Slaven Petrovič 7
- Tomaž Tomšič 15
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11