O avtorju

Sebastjan Pirih je svojo strokovno pot je pričel v medijski agenciji ZenithOptimedia, kjer je kot strateški medijski načrtovalec skoraj desetletje skrbel za različne domače in mednarodne naročnike in v zadnjih letih v omenjeni družbi prevzel tudi vodenje digitalnega medijskega oddelka. V podjetju Si.mobil je zasedal mesto medijskega specialista in se nato kot digitalni svetovalec in snovalec akcij na družbenih omrežjih preizkusil tudi v start-up okolju podjetja Appsolut. Obenem je kot pobudnik številnih rešitev za kreativno uporabo medijev skupaj z ekipami prejel več festivalskih nagrad, javnosti pa se je predstavil tudi kot član žirije oglaševalskih festivalov SOF (2013) in KIAF (2014).
TIKTAK-koledarcek-Q2-iPROM-infografika-share

#TIKTAK koledarček Q2: Čas je, da se vključite v pogovor

Sebastjan Pirih

Upravljanje družbenih medijev ni enostavno. A še težje je, če nimate načrta! #TikTak koledarček za drugo četrtletje vam bo pomagal pri pravočasni organizaciji in vključevanju v pogovor pri dogodkih, ki so strateško pomembni tudi za vaše podjetje.

Preberi več
Adijo-2016-zivijo-2017–Kaj-bo-zaznamovalo-druzbene-medije-letos-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Adijo 2016, živijo 2017! – Kaj bo zaznamovalo družbene medije letos?

Sebastjan Pirih

Pripravil sem popis novosti s področja družbenih medijev, ki so se pojavile v letu 2016 in jih v letu 2017 nikakor ne smete ignorirati. Ne samo, da jih ne smete ignorirati, začnite jih izvajati! Resno. Še danes – jutri bo morda že prepozno.

Preberi več
Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Je vsebinski marketing vaša nova mantra?

Sebastjan Pirih

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Preberi več
Instagram-vsebine-statistike-in-pregled-oglasevalskih-moznosti-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

[POROČILO] Instagram: vsebine, statistike in pregled oglaševalskih možnosti

Sebastjan Pirih

Spoznajte, kako Instagram deluje, kako na njem komunicirajo globalne in slovenske blagovne znamke ter kakšen potencial ima omrežje za vas.

Preberi več
Druzbeni-mediji-so-le-druzbeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Družbeni mediji so le družbeni mediji!

Sebastjan Pirih

Da boste zares aktivirali moč družbenih medijev, vklopite oglaševanje! Le tako boste postali vidni in le tako boste videli učinke, ki vam bodo prinašali prodajo & ROI.

Preberi več
Upgrade

Skrajni čas je, da se vsebinsko nadgradite!

Sebastjan Pirih

Kdaj ste se zadnjič vprašali, kako bi lahko nadgradili vaše spletno oglaševanje? Kako bi spremenili vaš medijski načrt, da ta ne bi vseboval zgolj »klasike«, Googla in oglasov na družbenem omrežju Facebook, ki vas spremljajo že tako dolgo? Mislite, da nimate na voljo dovolj sredstev? Si ne upate? Škoda!

Preberi več

O avtorju

Sebastjan Pirih je svojo strokovno pot je pričel v medijski agenciji ZenithOptimedia, kjer je kot strateški medijski načrtovalec skoraj desetletje skrbel za različne domače in mednarodne naročnike in v zadnjih letih v omenjeni družbi prevzel tudi vodenje digitalnega medijskega oddelka. V podjetju Si.mobil je zasedal mesto medijskega specialista in se nato kot digitalni svetovalec in snovalec akcij na družbenih omrežjih preizkusil tudi v start-up okolju podjetja Appsolut. Obenem je kot pobudnik številnih rešitev za kreativno uporabo medijev skupaj z ekipami prejel več festivalskih nagrad, javnosti pa se je predstavil tudi kot član žirije oglaševalskih festivalov SOF (2013) in KIAF (2014).