
Blagovne znamke za osebno nego – zdaj je čas za popoln izkoristek digitalnih kanalov
Prodaja izdelkov za osebno nego je eden najhitreje rastočih segmentov spletne trgovine, ki vsako leto premika meje in dosega rekordne izkupičke. Na svetovnem spletu je prisotnih nešteto ponudnikov, le redki pa moč digitalne komunikacije in oglaševanja izkoristijo v polni meri.
Avtorji
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 5
- Andrej Ivanec 18
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 11
- Leon Brenčič 22
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 2
- Miha Rejc 8
- Miloš Suša 12
- Nejc Lepen 11
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 1
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 11
- Simon Struna 8
- Slaven Petrovič 6
- Tomaž Tomšič 10
- Uroš Končar 9