O avtorju

Sašo Fleiss je svojo poslovno pot začel v podjetju Parada, kjer je skrbel predvsem za kreativne in oblikovalske koncepte, razvoj blagovnih znamk, vodenje projektov ter ekipe sodelavcev. Karierno pot je nadaljeval v agenciji ClickAttack, kjer je kot vodja prodaje in odnosov z naročniki skrbel za razvoj novih partnerskih povezav, pridobivanje novih naročnikov in vodil kompleksnejše projekte, kasneje pa se je pridružil ekipi Večera, kjer je opravljal vlogo svetovalca za digitalni marketing in prodajo. Ljubezen do digitalnega marketinga je rastla, zato se je z željo po razumevanju kompleksnega digitalnega medijskega ekosistema pridružil iPROMovi ekipi medijskih specialistov, kjer skrbi za vodenje projektov in odnose z naročniki.
Blagovne znamke za osebno nego – zdaj je čas za popoln izkoristek digitalnih kanalov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Blagovne znamke za osebno nego – zdaj je čas za popoln izkoristek digitalnih kanalov

Sašo Fleiss

Prodaja izdelkov za osebno nego je eden najhitreje rastočih segmentov spletne trgovine, ki vsako leto premika meje in dosega rekordne izkupičke. Na svetovnem spletu je prisotnih nešteto ponudnikov, le redki pa moč digitalne komunikacije in oglaševanja izkoristijo v polni meri.

Preberi več

O avtorju

Sašo Fleiss je svojo poslovno pot začel v podjetju Parada, kjer je skrbel predvsem za kreativne in oblikovalske koncepte, razvoj blagovnih znamk, vodenje projektov ter ekipe sodelavcev. Karierno pot je nadaljeval v agenciji ClickAttack, kjer je kot vodja prodaje in odnosov z naročniki skrbel za razvoj novih partnerskih povezav, pridobivanje novih naročnikov in vodil kompleksnejše projekte, kasneje pa se je pridružil ekipi Večera, kjer je opravljal vlogo svetovalca za digitalni marketing in prodajo. Ljubezen do digitalnega marketinga je rastla, zato se je z željo po razumevanju kompleksnega digitalnega medijskega ekosistema pridružil iPROMovi ekipi medijskih specialistov, kjer skrbi za vodenje projektov in odnose z naročniki.