O avtorju

Alena Selimović je analitičarka in specialistka za iskalni marketing, ki je svojo znanje pridobivala v različnih digitalnih agencijah. Z digitalnimi tehnologijami se ukvarja več kot 5 let, kot del digitalne agencije iPROM pa zadnja leta sodeluje pri projektih s področja analitike in oglaševalskih rešitev. Svojo analitično naravnanost uspešno integrira v razvoj naprednih analitičnih rešitev in implementacij, analizo podatkov in pripravo ter upravljanje oglaševalskih kampanj. Nenehna želja po učenju in razvoju pa jo žene k iskanju novih, out of the box analitičnih rešitev za t. i. odprti splet.
Večkanalne podatkovno gnane strategije trženja na odprtem spletu, ki z uporabo lastnih podatkov ustvarjajo trajno dodano vrednost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Večkanalne podatkovno gnane strategije trženja z uporabo prvoosebnih podatkov gradijo trajno dodano vrednost

Alena Selimović

Področje trženja in oglaševanja se pospešeno spreminja zaradi vse hitrejših sprememb v vedenju uporabnikov ter agilnih odzivov podjetij, ki se vse bolj zavedajo pomena zasebnosti ter hitro sprejemajo nove tehnologije. Podjetja, ki sledijo trendom in potrebam okolja, se vse bolj premikajo v smeri strategije, ki na prvo mesto postavlja uporabnika oziroma potrošnika, in hkrati ustvarjajo trajnostno vrednost za vse vključene v sam proces trženja – za potrošnike, blagovne znamke, založnike in tehnološke partnerje. V nadaljevanju se bom osredotočila na pomen razumevanja vloge oglaševanja na celotni nakupni poti potrošnika, ki je danes močno prepletena, večkanalna, vsaka točka stika pa ustvarja priložnost za konverzije.

Preberi več
Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek

Alena Selimović

Alena Selimović, analitičarka v iPROMu, je v blogu za Marketing magazin razbijala miti in resnice o atribucijskih modelih, ki jih uporabljamo v marketingu. Opredelitev oglaševalskih kanalov, v katera je smiselno vlagati oglaševalska sredstva, ni vedno preprosta naloga. Mnogi se pri sprejemanju marketinških odločitev zanašajo zgolj na podatke, dostopne v storitvi Google Analytics. A da bi lahko resnično razumeli, od kod prihajata obisk na vaše spletno mesto in prodaja, se ni pametno zanašati le na vseprisotno Googlovo rešitev.

Preberi več

O avtorju

Alena Selimović je analitičarka in specialistka za iskalni marketing, ki je svojo znanje pridobivala v različnih digitalnih agencijah. Z digitalnimi tehnologijami se ukvarja več kot 5 let, kot del digitalne agencije iPROM pa zadnja leta sodeluje pri projektih s področja analitike in oglaševalskih rešitev. Svojo analitično naravnanost uspešno integrira v razvoj naprednih analitičnih rešitev in implementacij, analizo podatkov in pripravo ter upravljanje oglaševalskih kampanj. Nenehna želja po učenju in razvoju pa jo žene k iskanju novih, out of the box analitičnih rešitev za t. i. odprti splet.