O avtorju

Alena Selimović je analitičarka in specialistka za iskalni marketing, ki je svojo znanje pridobivala v različnih digitalnih agencijah. Z digitalnimi tehnologijami se ukvarja več kot 5 let, kot del digitalne agencije iPROM pa zadnja leta sodeluje pri projektih s področja analitike in oglaševalskih rešitev. Svojo analitično naravnanost uspešno integrira v razvoj naprednih analitičnih rešitev in implementacij, analizo podatkov in pripravo ter upravljanje oglaševalskih kampanj. Nenehna želja po učenju in razvoju pa jo žene k iskanju novih, out of the box analitičnih rešitev za t. i. odprti splet.
Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek

Alena Selimović

Alena Selimović, analitičarka v iPROMu, je v blogu za Marketing magazin razbijala miti in resnice o atribucijskih modelih, ki jih uporabljamo v marketingu. Opredelitev oglaševalskih kanalov, v katera je smiselno vlagati oglaševalska sredstva, ni vedno preprosta naloga. Mnogi se pri sprejemanju marketinških odločitev zanašajo zgolj na podatke, dostopne v storitvi Google Analytics. A da bi lahko resnično razumeli, od kod prihajata obisk na vaše spletno mesto in prodaja, se ni pametno zanašati le na vseprisotno Googlovo rešitev.

Preberi več

O avtorju

Alena Selimović je analitičarka in specialistka za iskalni marketing, ki je svojo znanje pridobivala v različnih digitalnih agencijah. Z digitalnimi tehnologijami se ukvarja več kot 5 let, kot del digitalne agencije iPROM pa zadnja leta sodeluje pri projektih s področja analitike in oglaševalskih rešitev. Svojo analitično naravnanost uspešno integrira v razvoj naprednih analitičnih rešitev in implementacij, analizo podatkov in pripravo ter upravljanje oglaševalskih kampanj. Nenehna želja po učenju in razvoju pa jo žene k iskanju novih, out of the box analitičnih rešitev za t. i. odprti splet.