O avtorju

Andrej Beširevič je strokovnjak z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji, ki se je na trgu uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z uglednimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih svetovnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Svojo karierno pot je začel v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati. Nato se je podal na samostojno poslovno pot, na kateri je tudi iPROMu nudil storitve s področja oblikovanja in organizacije posebnih kreativnih konceptov. Andrej se je skozi preteklo sodelovanje izkazal kot zanesljiv partner, danes pa je redno zaposlen v družbi iPROM.
Osnovna terminologija JPG EPS PNG v čem se razlikujejo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič - Naslovna

Osnovna terminologija: JPG, EPS, PNG – v čem se razlikujejo?

Andrej Beširevič

V komunikaciji med marketinškim oddelkom in oblikovalci pogosto prihaja do komunikacijskih šumov. Zatakne se lahko že pri razumevanju razlik med slikovnimi datotekami. Da bi marketinški strokovnjaki vsaj tu bolje in lažje komunicirali z oblikovalci, je priporočljivo, da razumejo osnovno terminologijo in ključne lastnosti najpogostejših slikovnih datotek. To olajša komunikacijo med oddelki in izboljšuje učinkovitost izvedbe projektov.

Preberi več
Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta.

Andrej Beširevič

Vsi strokovnjaki na področju digitalnega marketinga se strinjamo v eni točki: uporabniki so vse bolj pozorni na zunanjo podobo in delovanje vašega spletnega mesta. Še tako majhna sprememba lahko odločilno vpliva na to, ali boste svojega uporabnika na strani uspeli zadržati dovolj časa, da ga prepričate v želeno dejanje.

Preberi več
Kakšen pomen ima mobilni kanal? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kakšen pomen ima mobilni kanal?

Andrej Beširevič

Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.

Preberi več
Uporabniška izkušnja je pomembna! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja je pomembna!

Andrej Beširevič

Pri razvoju in izvedbi modernih digitalnih marketinških strategij pogosto pozabljamo na zelo pomemben segment: uporabniško izkušnjo. To pa je velika napaka, saj je slednja ključna komponenta uspešnega marketinga v digitalni dobi, ki daje prednost udobju in personalizaciji.

Preberi več
Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom?

Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja na pametnih telefonih je vsa naučena pravila v oglaševanju ponovno obrnila na glavo – bistveno manjši zaslon, omejeno število znakov in vse krajša pozornost uporabnikov na pametnih napravah narekujejo drugačen pristop k oglaševanju. Kakšni oglasi bodo uspeli in jih zagotovo dosegli?

Preberi več
10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu

Andrej Beširevič

Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev prenašajo na internet. Zakaj je temu tako in česa se lahko naučimo od velikanov avtomobilske industrije?

Preberi več
Avta-ni-tezko-prodati-veliko-tezje-je-kupca-obdrzati-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Besirevic

Avta ni težko prodati – veliko težje je kupca obdržati

Andrej Beširevič

Da lahko zastopniki avtomobilskih blagovnih znamk uspejo tudi na slovenskem trgu, morajo strategijo principala ustrezno prilagoditi lokalnim specifikam.

Preberi več

O avtorju

Andrej Beširevič je strokovnjak z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji, ki se je na trgu uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z uglednimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih svetovnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Svojo karierno pot je začel v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati. Nato se je podal na samostojno poslovno pot, na kateri je tudi iPROMu nudil storitve s področja oblikovanja in organizacije posebnih kreativnih konceptov. Andrej se je skozi preteklo sodelovanje izkazal kot zanesljiv partner, danes pa je redno zaposlen v družbi iPROM.