
Podatki so kolesje odločitev
»Data feeds action«: misel, ki se mi je z letošnjega Web Summita najbolj vtisnila v spomin. Z njo se zelo strinjam in jo vse bolj vpeljujem v vsakdanje delovne procese. Kot programer sem del ekipe, ki skrbi za razvoj internih analitičnih orodij in nadgradnjo našega strežniškega sistema, zato lahko še z večjo gotovostjo potrdim, da prihodnost digitalnega oglaševanja, razvoj in naložbe vse bolj usmerjajo podatki. Oziroma obvladovanje le-teh.
Avtorji
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 5
- Andrej Ivanec 17
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 11
- Leon Brenčič 22
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 2
- Miha Rejc 8
- Miloš Suša 12
- Nejc Lepen 11
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 1
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 11
- Simon Struna 8
- Slaven Petrovič 5
- Tomaž Tomšič 9
- Uroš Končar 9