O avtorju

Slaven Petrovič je po zaključenem magisteriju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede svoje znanje informatike nadgrajeval pri podjetju Perftech. Nato se je podal na samostojno poslovno pot, na kateri je s svojim znanjem s področja sodobnih informacijsko-komunikacijskih tehnologij pomagal podjetjem, med drugim tudi iPROMu, pri grajenju strategij nastopa v digitalnih medijih. Ker ga je delo za iPROM zelo veselilo, se podjetju pridružil kot spletni medijski načrtovalec, odgovoren za snovanje kompleksnih medijskih načrtov.
Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Slaven Petrovič

Digitalno oglaševanje: ključ do aktivacije in zvestobe potrošnikov

Slaven Petrovič

Digitalno oglaševanje je podobno kot lani kljub negotovim gospodarskim razmeram še vedno v porastu. Naložbe v digitalno oglaševanje so trdno zasidrane v oglaševalskih proračunih, predvsem zaradi učinkovitosti, merljivosti, prilagodljivosti v realnem času in zlasti zaradi učinkovitega doseganja sodobnih potrošnikov, ki so danes digitalno opolnomočeni. Zato je za blagovne znamke ključno, da sledijo trendom medijske potrošnje, kupca dosegajo ciljano in skrbijo za priklic ter varujejo ugled blagovne znamke.

Preberi več
Slaven Petrovič za Finance: Video kot učinkovita alternativa televiziji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.

Preberi več
Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Kateri trendi bodo prevladovali v digitalnem oglaševanju v 2021?

Slaven Petrovič

Po turbulentnem letu, v katerem smo že v najzgodnejših mesecih pandemije pozabili skoraj vse napovedi za oglaševalsko industrijo, se znova usmerjamo v leto 2021 in v prihodnost. Kljub začetni previdnosti pri naložbah v oglaševanje v prvi polovici lanskega leta so digitalni kanali uspešno ohranili svoj delež in ga celo povečali, nekateri kanali, kot je digitalno zunanje oglaševanje, pa napovedujejo svoj povratek v letošnjem letu. Spremembe v vedenju potrošnikov so povzročile nekaj zanimivih trendov, predvsem se je izostrilo razumevanje vloge učinkovitosti oglaševanja in taktik, ki so pri tem bolj uspešne.

Preberi več
Slaven Petrovič za Marketing magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja

Slaven Petrovič

Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.

Preberi več
Večja raba interneta in povečan obisk digitalnih medijev zahtevata prilagoditve načrtovanja medijskega zakupa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič

Večja raba interneta in povečan obisk digitalnih medijev zahtevata prilagoditve načrtovanja medijskega zakupa

Slaven Petrovič

Učinkovitost oglaševanja je v trenutnih razmerah bolj pomembna kot kadarkoli prej. Prav zato je smiselno, da strokovnjaki pri načrtovanju medijskega zakupa upoštevajo vse večjo aktivnost potrošnikov na digitalnih medijih in vložke preusmerijo ravno tja, kamor se nahaja dovzetna ciljna skupina.

Preberi več
Podatki o potrošnikih kot kompas kreativnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Slaven Petrovič - Naslovna

Podatki o potrošnikih kot kompas ustvarjalnosti

Slaven Petrovič

Kot potrošnike nas vedno bolj navdihujejo zgodbe in odlične ponudbe, zato bodo v prihodnosti najbolj uspešne blagovne znamke tiste, ki bodo svojo zgodbo gradile na potrebah in zanimanjih svojih potrošnikov. Če so včasih kreativci te prepoznavali s pomočjo dobre intuicije, se jih da danes zelo dobro preveriti z uporabo podatkov. Podatki so danes kompas za načrtovanje komunikacije in oglaševalskih akcij.

Preberi več
Spletno_medijsko_načrtovanje_v_realnem_času-SlavenPetrovič1

Spletno medijsko načrtovanje v realnem času

Slaven Petrovič

V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…

Preberi več
iprom_big_data_spletno_oglaševanje-Slaven

Razvoj poklica spletnih medijskih načrtovalcev

Slaven Petrovič

V preteklosti se je vloga spletnega medijskega načrtovalca v prvi vrsti nanašala na klasični zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in pozicioniranje znotraj različnih rubrik. Na podlagi statističnih približkov,…

Preberi več

O avtorju

Slaven Petrovič je po zaključenem magisteriju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede svoje znanje informatike nadgrajeval pri podjetju Perftech. Nato se je podal na samostojno poslovno pot, na kateri je s svojim znanjem s področja sodobnih informacijsko-komunikacijskih tehnologij pomagal podjetjem, med drugim tudi iPROMu, pri grajenju strategij nastopa v digitalnih medijih. Ker ga je delo za iPROM zelo veselilo, se podjetju pridružil kot spletni medijski načrtovalec, odgovoren za snovanje kompleksnih medijskih načrtov.