O avtorju

Uroš Grilc na področju digitalnega marketinga deluje že več kot deset let. Kot sodelavec za tržno komuniciranje je v podjetju AMZS skrbel za strukturo in tehnične posodobitve spletnega mesta, spletno analitiko, uvajanje novih informacijskih rešitev v okviru informacijske prenove podjetja, e-poštni marketing in usklajevanje izvedbe oglaševalskih akcij z digitalnimi agencijami. Danes pa na iPROMu kot specialist za iskalni marketing skrbi za učinkovito vodenje in optimizacijo procesov oglaševanja v iskalnikih.
Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Grilc

Kako iskalni marketing v tandemu z digitalnim oglaševanjem pretvori spletno iskanje v nakupovanje

Uroš Grilc

S premišljeno kombinacijo iskalnega marketinga in digitalnega oglaševanja lahko spletne uporabnike pripeljete naravnost do svoje blagovne znamke. V zapisu spoznajte, kako potrošniki danes iščejo na spletu, kako se jim iskalni marketing prilagaja ter katera napredna orodja se vam splača vključiti v svoje digitalne trženjske strategije.

Preberi več

O avtorju

Uroš Grilc na področju digitalnega marketinga deluje že več kot deset let. Kot sodelavec za tržno komuniciranje je v podjetju AMZS skrbel za strukturo in tehnične posodobitve spletnega mesta, spletno analitiko, uvajanje novih informacijskih rešitev v okviru informacijske prenove podjetja, e-poštni marketing in usklajevanje izvedbe oglaševalskih akcij z digitalnimi agencijami. Danes pa na iPROMu kot specialist za iskalni marketing skrbi za učinkovito vodenje in optimizacijo procesov oglaševanja v iskalnikih.