Nova iPROMova analiza: 18-odstotna rast dosega slovenskih digitalnih medijev v letu 2021

Nova iPROMova analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev, kaže, da se je povprečni mesečni doseg slovenskih digitalnih medijev v letošnjem letu glede na leto poprej povečal za 18,73 odstotka, v primerjavi z letom 2019 pa za 56,75 odstotka. Slovenski uporabniki so do digitalnih medijev najpogosteje dostopali z mobilnimi telefoni, bolj poglobljene aktivnosti pa izvajali na računalniku.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo v letu 2021 presegle 90 milijonov evrov

Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2021 zabeležile 8-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil dobrega pol milijona evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle za 14 odstotkov. V poprečju bo posamezno podjetje za zakup v digitalnih medijih namenilo skoraj 400.000 evrov, kaže aktualna raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2021. Raziskavo sta družbi izvedli letos med marcem in junijem, sodelovalo pa je 225 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev

Pametni telefoni in prenosni računalniki so v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave družb iPROM in Valicon o medijski potrošnji v Sloveniji. Izsledki raziskave kažejo, da so slovenski potrošniki medijskih vsebin v primerjavi z letom 2018 v bistveno večji meri spremljali medijske vsebine, predvsem novičarske medije (spletne novice, radio in TV). Močno je izražena tudi povečana uporaba orodij za digitalno komuniciranje (spletna pošta, družbeni mediji ter orodja za klepet in video klice). Ob spremljanju televizije danes skoraj štiri petine uporabnikov aktivno spremljajo še vsebino na digitalnih medijih, ugotavlja aktualna raziskava.

Preberi več

iPROM z novo generacijo semantičnega ciljanja, podprtega z globokim učenjem

Družba iPROM je nadgradila tehnologijo iPROM Cloud z naprednim algoritmom za semantično ciljanje, zasnovanim za učinkovitejše iskanje stičnih točk med vsebino spletnih strani in vsebino oglasov. Nova generacija semantičnega ciljanja z uporabo umetne inteligence oglaševalcem omogoča boljše povezovanje vsebine oglasnih sporočil z vsebino digitalnih medijev, zagotavlja višjo raven relevantnosti in varnosti blagovne znamke ter izboljšanje rezultatov oglaševalskih akcij.

Preberi več

iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina, največje povečanje deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravje.

Preberi več

iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj v osveženi izdaji 4.0

Ob koncu leta 2020 so v digitalni agenciji iPROM izdali posodobljeno, že četrto tiskano različico slovarja digitalnih izrazov. Osvežena različica slovarja 4.0 obsega več kot 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo strokovnjaki za trženje in digitalni marketing. iPROMov slovar spodbuja uporabo slovenske terminologije, omogoča lažje sporazumevanje med strokovnjaki in daje dodaten digitalni pospešek razvoju stroke.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

iPROM in Valicon sta julija in avgusta 2020 izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako nove razmere zaznamujejo nakupne navade slovenskih kupcev. Izsledki raziskave, ki je potekala v treh različnih kategorijah (krediti, turizem in telekomunikacije), kažejo, da spremenjene potrebe slovenskega potrošnika korenito vplivajo na nakupno namero, nakupno pot in potrošnjo.

Preberi več

iPROM med prvimi v srednji in vzhodni Evropi skladen s smernicami evropskega industrijskega standarda TCF 2.0

Družba iPROM je med prvimi v srednji in vzhodni Evropi prejela potrditev skladnosti z novim standardom Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (Transparency and Consent Framework 2.0, TCF 2.0), ki ga je v okviru prizadevanj za izboljšanje preglednosti varstva podatkov potrošnikov razvila mednarodna organizacija IAB Europe. S tem korakom krepi skupno poslanstvo članic združenja IAB Europe za dvig zaupanja v digitalno oglaševanje v Evropi.

Preberi več

V Sloveniji 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev prek mobilnih naprav

Nova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev, kaže, da je bilo v obdobju od junija 2019 do junija 2020 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev opravljenega prek mobilnih naprav. Povprečen mesečni doseg digitalnih medijev se je v analiziranem obdobju povečal za 32 odstotkov.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: V Sloveniji tudi v letošnjem letu največ medijskih sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju

V letu 2020 bodo spletni oglaševalci v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke, sta ključni ugotovitvi letošnje raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja.

Preberi več

Arhiv