iPROM lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval skoraj 40 odstotkov več oglasov kot leta 2022

V preteklem letu je iPROM s svojimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal skoraj 40 odstotkov več oglasov kot v letu 2022. Po deležu vseh prikazanih oglasov se je na prvo mesto uvrstila panoga trgovina, ki je zabeležila več kot 23-odstotni delež, medtem ko je panoga avtomobilizem s svojim približno 15-odstotnim deležem zasedla drugo mesto. Panoga finance se je z dobrim 14-odstotnim deležem v skupnem številu prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot slovenskega kupca se v nestanovitnih časih nenehno spreminja

Družbi iPROM in Valicon sta poleti 2023 ponovno izvedli raziskavo o nakupni poti slovenskega kupca. Analizirali sta nakupno obnašanje v kategorijah krediti, počitnice, nakup avtomobila in zabavne elektronike. Ključne ugotovitve tokratne raziskave so, da je nakupna pot kupca močno digitalizirana, da na različnih točkah stika s kupcem digitalni mediji podpirajo tako spletno kot tudi nespletno prodajo, ter da je obnašanje kupcev danes zaznamovano z nestanovitnostjo.

Preberi več

iPROMova analiza 2023: Na trgih jugovzhodne Evrope ter v Nemčiji in Avstriji brskalnik Edge močno krepi tržni delež

Microsoftov brskalnik Edge je v letošnjem letu prehitel Firefox in na trgih jugovzhodne Evrope ter v Nemčiji in Avstriji postal drugi najbolj priljubljen brskalnik, takoj za vodilnim brskalnikom Chrome. V tej regiji uporabniki do vsebin v digitalnih medijih dostopajo prek mobilnega telefona, za bolj aktivno prebiranje digitalnih medijskih vsebin pa še vedno uporabljajo računalnike. Med mobilnimi operacijskimi sistemi prevladuje Android, na računalnikih pa Windows, kaže iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki dostopajo do digitalnih medijev v regiji jugovzhodne Evrope (Italija, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Črna gora, Bosna in Hercegovina, Severna Makedonija, Kosovo in Albanija) ter v Nemčiji in Avstriji.

Preberi več

iPROMova analiza 2023: Microsoftov brskalnik Edge močno pridobiva na pomembnosti

Najnovejša analiza družbe iPROM je pokazala, da uporaba Microsoftovega brskalnika Edge v zadnjem letu narašča, saj je zabeležil rast tržnega deleža za več kot 10 odstotnih točk. Med brskalniki je tako po priljubljenosti zasedel drugo mesto takoj za vodilnim brskalnikom Chrome, ki je v primerjavi z lanskim letom padel za 9 odstotnih točk.

Preberi več

iPROM z novo generacijo platforme za gradnjo lastnih podatkovnih skladišč podjetij

Družba iPROM je predstavila novo generacijo platforme iPROM Private DMP, ki podjetjem in organizacijam omogoča gradnjo lastnih podatkovnih skladišč za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja. Nova različica se od prejšnje razlikuje po tem, da se ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki, zbrani z eksplicitno privolitvijo uporabnikov lastnih digitalnih medijev podjetja ali organizacije v skladu z veljavno zakonodajo. Analiza teh podatkov z uporabo umetne inteligence pa omogoča napoved nakupnih namer potrošnikov.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Na spletu bolj zaupamo medijskim vsebinam, ki so del odprtega spleta

Raziskava družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022 je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletne trgovine, spletne strani podjetij in spletni novičarski portali, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih omrežij.

Preberi več

Skoraj osem od desetih Slovencev do spleta dostopa prek mobilnega telefona

Kar 79,45 odstotka Slovencev danes do spletnih vsebin dostopa prek mobilnega telefona, kaže najnovejša iPROMova analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev. Mobilni dostop je od junija lani do letošnjega junija rasel z upočasnjeno stopnjo rasti, in sicer je zabeležil rast za pet odstotnih točk.

Preberi več

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo v 2022 zrastle za 15 odstotkov

Digitalni medijski kolač bo dosegel magičnih 100 milijonov evrov. Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2022 zabeležile 15-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil že skoraj 550 tisoč evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle za 14 odstotkov. V povprečju bo posamezno podjetje za zakup v digitalnih medijih namenilo že 425 tisoč evrov, kaže aktualna raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2022.

Preberi več

iPROM Retail za personalizirano digitalno oglaševanje v trgovinski panogi

iPROM je predstavil novo storitev iPROM Retail, ki omogoča oglaševalcem podatkovno gnano oglaševanje za personalizirano doseganje ciljnih skupin v vseh fazah nakupnega procesa, od ozaveščanja do nakupa, potrošnikom pa zagotavlja zanje pomembnejšo uporabniško izkušnjo, saj opazijo izdelke, ki jih resnično zanimajo. iPROMova novost oglaševalcem zagotavlja učinkovito ter varno in zaščiteno uporabo lastnih podatkov, kar jim prinaša močno dolgoročno konkurenčno prednost v spletu 3.0.

Preberi več

iPROM lani prikazal 36 odstotkov več oglasov kot leta 2020

iPROM je v letu 2021 s svojimi tehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal dobrih 36 odstotkov več oglasov kot leto prej. Po številu prikazanih oglasov se je na prvo mesto med panogami prebila panoga finance, ki je zabeležila tudi največje – 28,18-odstotno – povečanje deleža glede na predlani. Panoga trgovina je z 18,84 odstotka zdrsnila na drugo mesto med panogami.

Preberi več

Arhiv