O avtorju

Igor Mali je karizmatičen podjetnik z bogatimi mednarodnimi izkušnjami. Za podjetje Central European Media Enterprises je vodil prodajo za internet. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu. V iPROMu z Igorjem sodelujemo na področju sistematizacije poslovnih in operativnih procesov ter na področju pravne skladnost poslovanja družbe. Njegove mednarodne izkušnje in znanje imajo pri načrtovanju našega širjenja izven meja Slovenije velik pomen.
Igor Mali za DMS: Oglasi bodo namreč obstajali tudi, če piškotke zavrnemo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Igor Mali za DMS: Oglasi bodo obstajali tudi, če piškotke zavrnemo

Igor Mali

Na področju elektronske zasebnosti se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU. Na marčevski konferenci »Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?«, ki so jo organizirali Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica, je Igor Mali, operativni direktor iPROM, predstavil pomen ciljanega oglaševanja v digitalnih medijih in zakaj je ključno za uspešno doseganje ciljne skupine potrošnikov.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin - Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Igor Mali za Marketing magazin: Oglaševalci naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov

Igor Mali

Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.

Preberi več
Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile

Igor Mali

Banke v boju z nizkimi maržami in vse večjo konkurenco že nekaj let digitalizirajo svoje storitve in procese. Ker se želja potrošnikov po digitalnih storitvah le še stopnjuje, nove bančne tehnologije rastejo kot gobe po dežju in spreminjajo celoten bančni trg. V zapisu si preberite, s katerimi tehnologijami lahko tradicionalne banke že danes dosežejo potrošnika, oplemenitijo uporabniško izkušnjo, optimizirajo svoje poslovanje in prehitijo konkurenco.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin: Kako krmariti med trendi v digitalnem marketingu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Igor Mali za Marketing magazin: Kako krmariti med trendi v digitalnem marketingu

Igor Mali

Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Preberi več
Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih?

Igor Mali

Živimo in poslujemo v časih, ki jih noben učbenik ni predvidel. Covid-19 nedvomno vpliva na naše nakupne navade, kar podjetjem otežuje napovedovanje obnašanja potrošnikov. Prav zato so postali podatki še bolj pomembni kot prej, saj vam njihovo razumevanje pomaga, da bolje razumete potrebe svojih kupcev in jih tudi ustrezno naslovite. V pomoč vam ponujam odgovore na nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo priti do boljših rezultatov.

Preberi več
Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije - iPROM - Novice

Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije

Igor Mali

Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je za Dnevnik komentiral vpliv digitalizacije na kakovost storitev in komunikacij.

Preberi več
GDPR ali bodo potrošniki podatke množično prodajali - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

GDPR: ali bodo potrošniki podatke množično prodajali?

Igor Mali

GDPR je pred zakonsko uvedbo predstavljal strahove mnogih podjetij. A več kot leto in pol po uvedbi je jasno eno – podjetja, ki poslujejo v skladu z uredbo GDPR, so korak pred tekmeci, saj jim potrošniki veliko bolj zaupajo.

Preberi več
Razvoj strategije upravljanja s podatki: Kaj o vaših potrošnikih vedo v drugih oddelkih podjetja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Oglaševanje na osnovi podatkov: Kaj o vaših potrošnikih vedo v drugih oddelkih podjetja? (3. del)

Igor Mali

Celosten pregled nad zbranimi podatki v vseh oddelkih podjetja izboljšuje poslovno odločanje in konkurenčnost podjetja na trgu.

Preberi več
Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo kako do relevantnih podatkov iPROM Mnenja strokovnjakov Igor Mali

Oglaševanje na osnovi podatkov potrebuje dobro strategijo: Kako do relevantnih podatkov? (1. del)

Igor Mali

Marketinški strokovnjaki so si enotni – podatki so nova nafta in gonilo sodobnega marketinga. Ustrezno obdelani, interpretirani ter uporabljeni omogočajo podjetjem višjo raven razumevanja potrošnikov in ustvarjanja prilagojenih vsebin.

Preberi več
Televizija, ki spremlja gledalca - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Televizija, ki spremlja gledalca

Igor Mali

V svetu televizijskega oglaševanja smo priča zasuku paradigme, programatična TV zna namreč ciljati posameznega gledalca. To pomeni, da se načini ciljanja občinstva spreminjajo, na področje digitalne TV pa vstopajo nove metrike, ki so bližje digitalnim.

Preberi več

O avtorju

Igor Mali je karizmatičen podjetnik z bogatimi mednarodnimi izkušnjami. Za podjetje Central European Media Enterprises je vodil prodajo za internet. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu. V iPROMu z Igorjem sodelujemo na področju sistematizacije poslovnih in operativnih procesov ter na področju pravne skladnost poslovanja družbe. Njegove mednarodne izkušnje in znanje imajo pri načrtovanju našega širjenja izven meja Slovenije velik pomen.