
Kako je Fraport Slovenija z oglaševanjem v lastnem ograjenem vrtu kontinuirano dosega odlične prodajne rezultate in stroškovno učinkovitost
Predstavljajte si, da lahko s popolnim sporočilom v pravem trenutku učinkovito nagovorite vnaprej opredeljeno občinstvo glede na njegova zanimanja in izboljšate učinkovitost oglasnih akcij. Prav to lahko odslej z oglasnimi akcijami z uporabo lastnega ograjenega vrta dosega Fraport Slovenija, upravljavec ljubljanskega letališča.

Leon Brenčič za DMS: Podatki vam pomagajo, da uporabnika spoznate in ga lahko ustrezno nagovorite
V poplavi digitalnih vsebin in kampanj je danes izjemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči ali izboljšati konverzijo. Na DMS-jevem februarskem članskem srečanju je Leon Brenčič v sodelovanju z Manco Šalehar iz Wolta predstavil praktičen primer, kako lahko na področju digitalnih vsebin dosegamo presežne rezultate.

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Digitalno trženje zaupajte strokovnjakom
Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«
iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet
Nakupovanje avtomobilov je ponovno v porastu, a se seli na splet. Med pandemijo se je spletno nakupovanje močno zasidralo tudi v nakupne navade slovenskih potrošnikov. Ker je nakup avtomobila kompleksnejši kot nakup blaga široke potrošnje, pa se jim avtomobilski trgovci še ne morejo povsem prilagoditi s popolno digitalizacijo nakupne poti. Kje so ovire in kako jih lahko trgovci presežejo v naslednjih letih, ki bodo odločilna za okrevanje avtomobilske panoge?

Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta?
Avtomobilska panoga se danes kljub impresivnim številkam, ki jih je, gledano na svetovni ravni, dosegala v preteklih letih (68,2 milijona prodanih avtomobilov v 2018 in 65,5 milijona v 2019), sooča s številnimi izzivi. Ukrepi proti širjenju pandemije so povzročili zaprtje proizvodnih obratov, motnje v oskrbovalnih verigah in upad obiska na prodajnih mestih. Po drugi strani pa v tem letu beležimo ponovno zanimanje za nakup avtomobilov. Kako avtomobilska panoga prestaja izzive in kje smo po letošnjem prvem četrtletju?

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove
Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu
iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam
Marketing magazin se je konec oktobra udeležil webinarja v sklopu dogodkov iPROM Akademije, kjer sta Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon spregovorila o tem, kako se je spremenila nakupna pot po prvem epidemiološkem valu in kaj je pomembno danes z vidika načrtovanja tržnokomunikacijskih aktivnosti.

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od spleta
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.
Avtorji
- Alena Selimović 1
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 23
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 29
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Miha Rejc 14
- Miloš Suša 17
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 19
- Simon Struna 10
- Slaven Petrovič 7
- Tomaž Tomšič 12
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11