O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezulatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta - iPROM Novice

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od spleta

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.

Preberi več
Zakaj je nova realnost je nedvomno spodbudila nakupovanje živil prek spleta? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nova resničnost je nedvomno spremenila navade potrošnikov in spodbudila nakupovanje živil prek spleta

Leon Brenčič

Pred kratkim sem na Biotehniški fakulteti predaval o digitalizaciji nakupnih navad v segmentu potrošnje živil. Ob pripravah na predavanje sem se ujel pri razmišljanju, da je pospešena digitalizacija zajela prav vse industrije. Danes lahko kos dobrega mesa prvovrstne slovenske reje naročimo preprosto kar na spletu. Vsesplošna digitalizacija je zajela tudi prehrambno industrijo, kjer so prisotnost do sedaj krepile le najnaprednejše blagovne znamke. Danes digitalni svet predstavlja stičišče družbenega delovanja, nakupovanje živil na spletu pa v letošnjem letu beleži skokovito rast, saj se potrošniki prilagajajo razmeram in se zaradi varnosti izogibajo obiskom večjih nakupovalnih središč ali pa izkoriščajo možnost nakupa prek spleta in dostave na dom.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: »Koronaukrepi« in vrnitev QR-kod

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale?

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v septembrski kolumni za Marketing magazin razmišljal o tem, kako z učinkovitim oglaševanjem ohraniti stabilno poslovanje v zadnjem, odločilnem četrtletju.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0? - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0?

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v kolumni za Marketing magazin pisal o eksponentnem napredku industrije 4.0, ki digitalnemu marketingu pripisuje še večjo vlogo.

Preberi več
Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v predavanju za Društvo za marketing Slovenije posvetil medijskim proračunom, ki v veliki meri doživljajo spremembe. Prerazporeditev proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije, ki so praviloma dobili večji del kolača.

Preberi več
Nov digitalni val je pred vrati. Pripravimo se. - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Novi digitalni val je pred vrati. Pripravimo se.

Leon Brenčič

Danes kupujemo predvsem izdelke, ki so povezani z našimi trenutnimi potrebami. Z izjemo osnovnih dobrin nakupujemo na daljavo, s postopno odpravo vladnih ukrepov, bomo nakupne navade v prilagojeni obliki obudili. Oglaševanje v digitalnih medijih danes sodi med ključne komunikacijske vzvode sidranja blagovne znamke v zavest potrošnika. To dejstvo bo pandemija najverjetneje potisnila še v tiste zadnje pore, ki so se digitalizaciji in digitalnim oblikam komuniciranja upirale.

Preberi več
Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več
S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič - Naslovan

S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov

Leon Brenčič

Ustvarjanje presežkov je cilj vsakega uspešnega podjetja, ki za doseganje zastavljenih ciljev skrbno načrtuje svoje aktivnosti, jih spremlja, uravnava in optimizira ter na koncu preseže. Presežki so plod usklajenosti med blagovno znamko in agencijami. Ključ do uspeha blagovne znamke tako leži v odličnosti vseh vidikov marketinške strategije, ki jo pripravlja agencija za naročnika. V praksi je to velikokrat najlažje doseči s specializacijo in sodelovanjem med različnimi agencijami.

Preberi več

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezulatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.