Kako obvladovati podatke za učinkovit zakup digitalnih medijev v novi eri?
Digitalno oglaševanje se nenehno spreminja in preoblikuje, a opuščanje uporabe tretjeosebnih piškotkov predstavlja ključno prelomnico v zgodovini digitalnega trženja. Vstopamo v novo poglavje vzpostavljanja stika s ciljnimi javnostmi, kjer bodo aktivnosti temeljile na uporabi prvoosebnih podatkov, ki jih podjetja pridobijo neposredno od svojih občinstev na svoji spletni strani ali v mobilni aplikaciji. To predstavlja tudi začetek nove dobe v zakupu oglasnega prostora v digitalnih medijih, ki bo zahtevala globlje razumevanje in učinkovito uporabo teh dragocenih informacij za bolj ciljano in prilagojeno oglaševanje.
Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu?
Živimo v vznemirljivem in hitro spreminjajočem se digitalnem svetu, kjer tehnološke inovacije, umetna inteligenca in programatične platforme neprestano spreminjajo pravila igre v oglaševalski industriji. Danes blagovne znamke v digitalni gneči prevzemajo vlogo nosilcev vrednosti, ki zagotavljajo kakovost izdelkov in storitev ter pripisujejo vrednost vsebini. Zato ni presenetljivo, da je varnost blagovne znamke postala ključna za uspešno komunikacijo v digitalnem okolju, oglaševalska tehnologija pa sveti gral digitala.
Leon Brenčič za Marketing Magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta
V digitalni dobi so podatki ključni za oblikovanje poslovnih in marketinških strategij. Prvoosebni podatki, ki jih podjetja zbirajo neposredno prek lastnih digitalnih kanalov, so postali nova valuta v digitalni dobi. Če so ti podatki ustrezno shranjeni v zasebnih skladiščih, lahko postanejo ključno trženjsko orodje, ki poveča konkurenčno prednost podjetja. Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing Magazinom pogovarjal o pomenu podatkov v sodobnem marketinškem okolju.
Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve?
V prvem četrtletju leta 2023 je evropsko gospodarstvo pokazalo spodbudne kazalnike rasti, a se rast nekoliko umirja zaradi negotovega makroekonomskega okolja in različnih dejavnikov, ki hromijo potrošniški sentiment. V Sloveniji se je gospodarska rast v primerjavi z zadnjim četrtletjem leta 2022 umirila. Inflacija ostaja na visoki ravni, naraščajo pa tudi cene izdelkov, energentov in storitev. To lahko vodi v slabše razpoloženje in nižanje kazalnika zaupanja potrošnikov v nadaljevanju letošnjega leta. Živimo v nestanovitnih časih, zato nihče ne more napovedati, kaj prinaša druga polovica leta.
Kako Fraport Slovenija z oglaševanjem v lastnem ograjenem vrtu kontinuirano dosega odlične prodajne rezultate in stroškovno učinkovitost
Predstavljajte si, da lahko s popolnim sporočilom v pravem trenutku učinkovito nagovorite vnaprej opredeljeno občinstvo glede na njegova zanimanja in izboljšate učinkovitost oglasnih akcij. Prav to lahko odslej z oglasnimi akcijami z uporabo lastnega ograjenega vrta dosega Fraport Slovenija, upravljavec ljubljanskega letališča.
Leon Brenčič za DMS: Podatki vam pomagajo, da uporabnika spoznate in ga lahko ustrezno nagovorite
V poplavi digitalnih vsebin in kampanj je danes izjemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči ali izboljšati konverzijo. Na DMS-jevem februarskem članskem srečanju je Leon Brenčič v sodelovanju z Manco Šalehar iz Wolta predstavil praktičen primer, kako lahko na področju digitalnih vsebin dosegamo presežne rezultate.
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Digitalno trženje zaupajte strokovnjakom
Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.
Leon Brenčič na predavanju SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«
iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.
Nakupna pot v avtomobilski panogi se intenzivno seli na splet
Nakupovanje avtomobilov je ponovno v porastu, a se seli na splet. Med pandemijo se je spletno nakupovanje močno zasidralo tudi v nakupne navade slovenskih potrošnikov. Ker je nakup avtomobila kompleksnejši kot nakup blaga široke potrošnje, pa se jim avtomobilski trgovci še ne morejo povsem prilagoditi s popolno digitalizacijo nakupne poti. Kje so ovire in kako jih lahko trgovci presežejo v naslednjih letih, ki bodo odločilna za okrevanje avtomobilske panoge?
Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta?
Avtomobilska panoga se danes kljub impresivnim številkam, ki jih je, gledano na svetovni ravni, dosegala v preteklih letih (68,2 milijona prodanih avtomobilov v 2018 in 65,5 milijona v 2019), sooča s številnimi izzivi. Ukrepi proti širjenju pandemije so povzročili zaprtje proizvodnih obratov, motnje v oskrbovalnih verigah in upad obiska na prodajnih mestih. Po drugi strani pa v tem letu beležimo ponovno zanimanje za nakup avtomobilov. Kako avtomobilska panoga prestaja izzive in kje smo po letošnjem prvem četrtletju?
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 28
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 9
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 20
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 23
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 22
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1