Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot petnajstih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga

Nejc Lepen

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Administrativno-finančni oddelek

Patricija Suhadolc

Vodja pisarne

Nina Pupovac

Asistentka vodje pisarne

Oddelek za komuniciranje

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje

Tina Križaj

Asistentka v oddelku za komuniciranje

Medijski oddelek

Miha Rejc

Vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev

Miloš Suša

Vodja spletnih medijskih specialistov

Andrej Beširevič

Vodja oddelka za digitalne koncepte

Anže Hribar

Vodja oddelka za iskalni marketing

Uroš Končar

Spletni medijski specialist

Mateja Zupan

Spletna medijska specialistka

Jernej Pregrad

Spletni medijski specialist

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec

Marja Bajželj

Specialistka za družbene medije

Matic Čretnik

Specialist za družbene medije

Zarja Greganović

Mlajša svetovalka za družbene medije

Aleš Sopotnik

Specialist za iskalni marketing

Gordana Lacić

Asistentka za iskalni marketing

Andraž Turel

Mlajši svetovalec v marketingu

Tjaša Zalar

Vodja projektov

Maja Nučič

Vodja projektov

Lidija Biškup

Oblikovalka

Tehnično-razvojni oddelek

Simon Struna

Specialist za programatični ekosistem

David Špec

Tehnična podpora

Mirko Strle

Skrbnik strank

Benjamin Vindiš

Upravljalec tehničnih rešitev

Tea Cetin

Vodja oddelka za upravljanje kampanj

Matej Zupančič

Specialist za upravljanje kampanj

Luka Andrejak

Vodja razvoja projektov

Dejan Pavlovič

Razvijalec - programer

Anej Budihna

Razvijalec - mlajši programer

Jaka Čertanc

Produktni vodja

Stojan Rančić

Sistemski administrator

iPROM izpostava Zagreb

Darko Bakarić

Direktor iPROM izpostave Zagreb

Trpimir Smolić

Direktor prodaje iPROM izpostave Zagreb

Pridružite se naši ekipi.

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo. Vse prejete prošnje bomo obravnavali diskretno in vas ob primerni priložnosti povabili na osebno srečanje z nami.

Odprta delovna mesta:

PRESS

Nova iPROMova raziskava: Zanimanje za slovenske digitalne medije raste

Doseg slovenskih digitalnih medijev se je v letošnjem letu glede na preteklo leto povečal za 10,17 odstotka, aktivnost uporabnikov na teh medijih pa za 6,65 odstotka. Uporabniki do vsebin v digitalnih medijih najpogosteje dostopajo prek mobilnih naprav. Za poglobljeno branje vsebin na digitalnih medijih slovenski uporabniki še vedno najraje uporabljajo namizni računalnik, kaže iPROMova letošnja analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev.
Preberi več

iPROM že 20 let vzpostavlja pravila na področju digitalnega oglaševanja

iPROM je 6. aprila obeležil 20-letnico svojega delovanja. V tem času je kot pionir digitalnega oglaševanja korenito preoblikoval digitalni medijski ekosistem in vzpostavil številne nove standarde na področju zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Njegove visokotehnološke oglaševalske rešitve (Ad-Tech) pomagajo oglaševalcem doseči pravo ciljno občinstvo na različnih digitalnih kanalih, založnikom pa omogočajo učinkovito monetizacijo prostora v digitalnih medijih.
Preberi več

iPROM Akademija požela odlične odzive: Podatki kot gorivo uspešnega trženja danes in jutri

V petek, 29. marca, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, ki je tokrat pod drobnogled vzela pomen podatkov za večjo učinkovitost digitalnega komuniciranja v luči nove zakonodaje. Več kot 100 udeležencem iz vrst oglaševalcev, založnikov in druge strokovne javnosti so Mitja Jermol, Jaka Repanšek, Igor Mali, Matjaž Robinšak in Miloš Suša predstavili, kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem v praksi, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno.
Preberi več

BLOG

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje

Andrej Ivanec
Presežke v dinamičnem digitalnem ekosistemu je mogoče doseči le s premišljeno strategijo in inovativno kombinacijo oglaševalskih pristopov. Ti morajo biti oprti na podatke in tehnologijo, kar zagotavlja možnost za nenehno optimizacijo in s tem oplemenitenje vloženih sredstev v obliki izboljšanih rezultatov.
Preberi več
Sledenje trendom predstavlja konkurenčno prednost - iPROM - Novice iz sveta

Sledenje trendom predstavlja konkurenčno prednost

Rast uporabe mobilnih klepetalnih aplikacij, vedno bolj sprejeta nosljiva tehnologija in pomen priporočil so trendi, ki ustvarjajo novo pot komuniciranja na digitalnih kanalih, navaja raziskava Internet Trends 2019 Mary Meeker.
Preberi več
Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje trgovcev na drobno v Združenih državah Amerike bo v letu 2019 predstavljalo 19,1 odstotka vseh ameriških naložb v digitalno oglaševanje. Pričakovati je, da bodo trgovci na drobno digitalnim oglasom v letu 2019 namenili 28,33 milijarde dolarjev, več kot dve tretjini sredstev pa bo namenjenih mobilnemu oglaševanju, napoveduje raziskava eMarketerja.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.