Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot petnajstih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga

Nejc Lepen

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Administrativno-finančni oddelek

Patricija Suhadolc

Vodja pisarne

Nina Pupovac

Asistentka vodje pisarne

Oddelek za komuniciranje

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje

Medijski oddelek

Miha Rejc

Vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev

Lucie Pokorna

Strokovna vodja za strateško internetno svetovanje

Miloš Suša

Spletni medijski specialist

Andrej Beširevič

Specialist za digitalne koncepte

Marja Bajželj

Specialistka za družbene medije

Anže Hribar

Specialist za iskalni marketing

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec

Uroš Končar

Vodja projektov

Andraž Turel

Mlajši svetovalec v marketingu

Tjaša Zalar

Asistentka medijskega oddelka

Maja Nučič

Asistentka medijskega oddelka

Mateja Zupan

Asistentka medijskega oddelka

Aleš Sopotnik

Asistent za iskalni marketing

Martin Volk

Oblikovalec

Tehnično-razvojni oddelek

Simon Struna

Specialist za programatični ekosistem

David Špec

Tehnična podpora

Mirko Strle

Skrbnik strank

Benjamin Vindiš

Vodja projektov

Tea Cetin

Traffic Manager

Matej Zupančič

Asistent

Luka Andrejak

Vodja razvoja projektov

Matej Lenarčič

Razvijalec - programer

Dejan Pavlovič

Razvijalec - programer

Andrej Premrn

Razvijalec – programer

Tadej Birtič

Asistent - programer

Jaka Čertanc

Produktni vodja

Stojan Rančić

Sistemski administrator

Pridružite se naši ekipi.

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo. Vse prejete prošnje bomo obravnavali diskretno in vas ob primerni priložnosti povabili na osebno srečanje z nami.

 

Pridruži se

Ime *

Elektronski naslov *

Sporočilo *

Priponka (CV, priporočilo, ...)

Dodaj datoteko

PRESS

iPROM v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval 38 odstotkov več oglasov kot v letu 2016

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 38,22 odstotka več oglasov kot v letu 2016. Po številu prikazanih oglasov s 17,05 odstotka prednjači panoga trgovina, ki je v letu 2017 glede na število prikazanih oglasnih sporočil v digitalnih medijih prehitela panogo avtomobilizem.
Preberi več

iPROM za navidezno resničnost v digitalnem oglaševanju

iPROM je razvil novo tehnološko rešitev iPROM 360, ki omogoča integracijo interaktivnih 360-stopinjskih video in foto vsebin v digitalne oglase. Rešitev iPROM 360 omogoča uporabniku bolj doživeto izkušnjo pri ogledu oglasne vsebine v digitalnih medijih in je združljiva z vsemi naprednimi formati družbe iPROM.
Preberi več

Beenius in iPROM v partnerstvo za programatično oglaševanje na digitalni televiziji

Beenius je sklenil partnerstvo s podjetjem iPROM, vodilnim ponudnikom tehnologij za digitalno oglaševanje v regiji Jugovzhodne Evrope. Beenius bo do konca leta 2017 iPROM-ove rešitve integriral v svojo globalno platformo za interaktivno televizijo. S tem bo svojim globalnim partnerjem v 45 državah zagotovil standardizirano povezavo s programatičnim oglaševalskim ekosistemom in jim nudil najsodobnejše rešitve za učinkovito monetizacijo vsebin z naslova oglaševanja.
Preberi več

BLOG

Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija? - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija?

Vplivnostni marketing je postal zelo priljubljena oblika marketinga na družbenih omrežjih, saj so blagovne znamke zaznale pozitiven vpliv na prodajo. Vseeno pa moramo biti pozorni na izzive, ki ga spremljajo.
Preberi več
Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglasevanja-iPROM-Novice iz sveta

Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglaševanja

Kontekstualno ciljanje se prilagaja posameznemu občinstvu in potrošnike ujame v njihovem najboljšem možnem razpoloženju za sprejem oglasnega sporočila.
Preberi več
Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati! - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!

Leon Brenčič
V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija poteka večkrat letno v sklopu enotedenskih nekajurnih delavnic, ki udeležencem omogočajo podrobno spoznavanje področij spletnega oglaševanja, spletne analitike, direktnega marketinga na spletu, iskalnega marketinga, družbenih omrežij, psihologije v prodaji in pomena tehnologije pri spletnem oglaševanju. Stremimo k temu, da obravnavane vsebine na primerih dobre prakse nudijo celostni vpogled v kompleksno dinamiko digitalnega sveta in vedenjskih navad njegovih uporabnikov.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec