Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot dvajsetih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Nejc Lepen

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Administrativno-finančni oddelek

Patricija Suhadolc

Vodja pisarne

Nina Pupovac

Asistentka vodje pisarne

Oddelek za komuniciranje

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje

Maja Gorjanc

Svetovalka za komuniciranje in marketing

Medijski oddelek

Miloš Suša

Vodja spletnih medijskih specialistov

Miha Rejc

Vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev

Andrej Beširevič

Vodja oddelka za digitalne koncepte

Anže Hribar

Vodja oddelka za iskalni marketing

Uroš Končar

Spletni medijski specialist

Mateja Zupan

Spletna medijska specialistka

Sašo Fleiss

Spletni medijski specialist

Jernej Pregrad

Spletni medijski specialist

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec

Marja Bajželj

Specialistka za družbene medije

Matic Čretnik

Specialist za družbene medije

Zarja Štrukelj

Mlajša svetovalka za družbene medije

Uroš Grilc

Specialist za iskalni marketing

Gordana Lacić

Asistentka za iskalni marketing

Alena Selimović

Mlajša asistentka za iskalni marketing

Andraž Turel

Mlajši svetovalec v marketingu

Tjaša Zalar

Vodja projektov

Maja Nučič

Vodja projektov

Martin Volk

Starejši oblikovalec

Ana Delo

Starejša oblikovalka

Lidija Biškup

Oblikovalka

Tehnično-razvojni oddelek

Simon Struna

Specialist za programatični ekosistem

David Špec

Tehnična podpora

Mirko Strle

Skrbnik strank

Benjamin Vindiš

Upravljalec tehničnih rešitev

Tea Cetin

Vodja oddelka za upravljanje kampanj

Matej Zupančič

Specialist za upravljanje kampanj

Luka Andrejak

Vodja razvoja projektov

Dejan Pavlovič

Razvijalec - programer

Anej Budihna

Razvijalec – programer

Tilen Kotnik

Razvijalec - programer

Gašper Žagar

Razvijalec - programer

Jure Černjak

Razvijalec - programer

Jaka Čertanc

Produktni vodja

Stojan Rančić

Sistemski administrator

iPROM izpostava Zagreb

Darko Bakarić

Direktor iPROM izpostave Zagreb

Trpimir Smolić

Direktor prodaje iPROM izpostave Zagreb

Pridružite se naši ekipi.

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo. Preverite prosta delovna mesta ali pa se vpišite v iPROM bazo iskalcev zaposlitve. Vse prejete prošnje bomo obravnavali diskretno in vas ob primerni priložnosti povabili na osebno srečanje z nami.

Trenutno ni prostih delovnih mest

Vpiši se v iPROM bazo iskalcev zaposlitve

Vpis v iPROM bazo iskalcev zaposlitve

Za vpis izpolnite zahtevana polja in priložite življenjepis ter spremno pismo.

Priloge (življenjepis, spremno pismo, ...) *
Dodaj prilogo
  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

PRESS

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

iPROM in Valicon sta julija in avgusta 2020 izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako nove razmere zaznamujejo nakupne navade slovenskih kupcev. Izsledki raziskave, ki je potekala v treh različnih kategorijah (krediti, turizem in telekomunikacije), kažejo, da spremenjene potrebe slovenskega potrošnika korenito vplivajo na nakupno namero, nakupno pot in potrošnjo.
Preberi več

iPROM med prvimi v srednji in vzhodni Evropi skladen s smernicami evropskega industrijskega standarda TCF 2.0

Družba iPROM je med prvimi v srednji in vzhodni Evropi prejela potrditev skladnosti z novim standardom Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (Transparency and Consent Framework 2.0, TCF 2.0), ki ga je v okviru prizadevanj za izboljšanje preglednosti varstva podatkov potrošnikov razvila mednarodna organizacija IAB Europe. S tem korakom krepi skupno poslanstvo članic združenja IAB Europe za dvig zaupanja v digitalno oglaševanje v Evropi.
Preberi več

V Sloveniji 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev prek mobilnih naprav

Nova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev, kaže, da je bilo v obdobju od junija 2019 do junija 2020 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev opravljenega prek mobilnih naprav. Povprečen mesečni doseg digitalnih medijev se je v analiziranem obdobju povečal za 32 odstotkov.
Preberi več

BLOG

Digitalni mediji ključni v času pandemije - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni mediji ključni v času pandemije

Digitalni mediji učinkovitejši pri nagovarjanju potrošnikov kot tradicionalni.
Preberi več
Strokovnjaki za digitalni marketing morajo držati tempo, ki ga narekuje tehnologija - iPROM - Novice iz sveta

Strokovnjaki za digitalni marketing morajo držati tempo, ki ga narekuje tehnologija

Tehnologija narekuje tempo, obseg in kakovost digitalnega marketinga.
Preberi več
Zakaj je nova realnost je nedvomno spodbudila nakupovanje živil prek spleta? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Nova resničnost je nedvomno spremenila navade potrošnikov in spodbudila nakupovanje živil prek spleta

Leon Brenčič
Pred kratkim sem na Biotehniški fakulteti predaval o digitalizaciji nakupnih navad v segmentu potrošnje živil. Ob pripravah na predavanje sem se ujel pri razmišljanju, da je pospešena digitalizacija zajela prav vse industrije. Danes lahko kos dobrega mesa prvovrstne slovenske reje naročimo preprosto kar na spletu. Vsesplošna digitalizacija je zajela tudi prehrambno industrijo, kjer so prisotnost do sedaj krepile le najnaprednejše blagovne znamke. Danes digitalni svet predstavlja stičišče družbenega delovanja, nakupovanje živil na spletu pa v letošnjem letu beleži skokovito rast, saj se potrošniki prilagajajo razmeram in se zaradi varnosti izogibajo obiskom večjih nakupovalnih središč ali pa izkoriščajo možnost nakupa prek spleta in dostave na dom.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.