Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot dvajsetih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Ana Rozman

Operativna direktorica / Prokuristka

Žiga Komac

Direktor prihodkov

Igor Mali

Svetovalec uprave

Direktorji področij

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Nejc Lepen

Direktor razvoja

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Anže Hribar

Direktor oddelka analitike

Miloš Suša

Vodja spletnih medijskih specialistov

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja

Simon Struna

Vodja programmatica

Pridružite se naši ekipi!

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo.

Preverite prosta delovna mesta ali pa se vpišite v iPROMovo bazo iskalcev zaposlitve.

PREVERI

PRESS

iPROMova analiza 2024: Mobilni dostop do digitalnih medijev v jugovzhodni Evropi, Nemčiji in Avstriji narasel za dobrih 5 odstotkov

Na trgih jugovzhodne Evrope, Nemčije in Avstrije še bolj prevladuje dostop do spleta prek mobilnih naprav, kaže nova iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta na tujih trgih.
Preberi več

iPROMova analiza 2024: Za poglobljeno pregledovanje spletnih vsebin še vedno najpogosteje uporabljamo namizne računalnike

Večina uporabnikov slovenskih digitalnih medijev do medijskih vsebin dostopa prek mobilnih naprav. Delež mobilnega dostopa namreč v letošnjem letu dosega že približno 83 odstotkov, kaže najnovejša analiza družbe iPROM. Kljub večji uporabi mobilnih naprav za dostop do digitalnih vsebin pa uporabniki za poglobljeno pregledovanje vsebin še vedno uporabljajo namizne računalnike, kjer je aktivnost za več kot dvakrat višja kot na mobilnih napravah. Hkrati v dnevnem povprečju uporabniki slovenskih digitalnih medijev preživijo petkrat več časa na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.
Preberi več

iPROM Advertorial: Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov. Novost omogoča oglaševalcem ciljanje na podlagi prvoosebnih podatkov, s pomočjo katerih svoje oglasno besedilo učinkovito in ciljno razširijo med zainteresirane in njim podobne uporabnike.
Preberi več

BLOG

Industrija potrošnih izdelkov v ZDA povečuje naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Industrija potrošnih izdelkov v ZDA povečuje naložbe v digitalno oglaševanje

Industrija potrošnih izdelkov (CPG) v ZDA intenzivno vlaga v digitalno oglaševanje, s čimer se uvršča tik za maloprodajo po obsegu naložb. Po podatkih iz poročila US CPG Industry Ad Spending predstavlja ta sektor pomemben delež celotnega digitalnega trga oglaševanja, pri čemer se napoveduje rast.
Preberi več
Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev

Tomaž Tomšič
O tem, zakaj prvoosebni podatki danes predstavljajo najbolj dragoceno podatkovno sredstvo, saj podjetjem omogočajo dragocene uvide v analizo uporabnikov njihovih lastnih medijev, sem pisal v prejšnjem blogu. Ob tem pa je treba vseeno pomisliti na določene pasti zanašanja le na prvoosebne podatke. Čeprav ti omogočajo boljše ciljanje obstoječih strank, pa niso dovolj za dosego novih potencialnih kupcev. Dosegajo namreč le kupce, ki so že bili v stiku z našimi podatkovnimi viri. Tretjeosebni podatki dopolnjujejo prvoosebne ter omogočajo širši doseg in priložnosti za pridobivanje novih kupcev.
Preberi več
Prvoosebni podatki so temelj za učinkovito ciljanje in personalizacijo digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Prvoosebni podatki so temelj za učinkovito ciljanje in personalizacijo digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič
Spremembe so tudi v digitalnem oglaševanju edina stalnica, a en vidik ostaja ključen – kako doseči pravega uporabnika ob pravem času z zanj pomembnim sporočilom. Prvoosebni podatki so postali temeljni element pri zagotavljanju bolj personaliziranih in učinkovitih oglasnih akcij, predvsem so pomembni pri nagovarjanju in negovanju obstoječih kupcev. Zakaj je ključno, da jih podjetja hranijo v zasebnih podatkovnih skladiščih, kot je iPROM Private DMP, in kako te podatke uporabiti za učinkovitejše digitalno oglaševanje? O tem podrobneje pišemo v tem blogu.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.