Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot dvajsetih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Nejc Lepen

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja

iPROM izpostava Zagreb

Darko Bakarić

Direktor iPROM izpostave Zagreb

Pridružite se naši ekipi!

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo.

Preverite prosta delovna mesta ali pa se vpišite v iPROMovo bazo iskalcev zaposlitve.

PREVERI

PRESS

iPROM Retail za personalizirano digitalno oglaševanje v trgovinski panogi

iPROM je predstavil novo storitev iPROM Retail, ki omogoča oglaševalcem podatkovno gnano oglaševanje za personalizirano doseganje ciljnih skupin v vseh fazah nakupnega procesa, od ozaveščanja do nakupa, potrošnikom pa zagotavlja zanje pomembnejšo uporabniško izkušnjo, saj opazijo izdelke, ki jih resnično zanimajo. iPROMova novost oglaševalcem zagotavlja učinkovito ter varno in zaščiteno uporabo lastnih podatkov, kar jim prinaša močno dolgoročno konkurenčno prednost v spletu 3.0.
Preberi več

iPROM lani prikazal 36 odstotkov več oglasov kot leta 2020

iPROM je v letu 2021 s svojimi tehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal dobrih 36 odstotkov več oglasov kot leto prej. Po številu prikazanih oglasov se je na prvo mesto med panogami prebila panoga finance, ki je zabeležila tudi največje – 28,18-odstotno – povečanje deleža glede na predlani. Panoga trgovina je z 18,84 odstotka zdrsnila na drugo mesto med panogami.
Preberi več

iPROMova nova analiza medijske potrošnje kaže, da je šport premagal koronavirus

Aktualna analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva znaten porast zanimanja za digitalne medije med olimpijskimi igrami in strm padec zanimanja za vsebine, povezane s koronavirusom, na področju celotne regije Adriatic in širše.
Preberi več

BLOG

Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM - iPROM Novice

Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM

Fraport Slovenija je v sodelovanju z družbo iPROM osvojil veliko nagrado strokovne žirije DIGGIT v kategoriji digitalni oglas za akcijo »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika«.
Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Podatki vam pomagajo, da uporabnika spoznate in ga lahko ustrezno nagovorite - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za DMS: Podatki vam pomagajo, da uporabnika spoznate in ga lahko ustrezno nagovorite

Leon Brenčič
V poplavi digitalnih vsebin in kampanj je danes izjemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči ali izboljšati konverzijo. Na DMS-jevem februarskem članskem srečanju je Leon Brenčič v sodelovanju z Manco Šalehar iz Wolta predstavil praktičen primer, kako lahko na področju digitalnih vsebin dosegamo presežne rezultate.
Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Splet 3.0 in oglaševanje izven ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Splet 3.0 in oglaševanje izven ograjenih vrtov

Simon Cetin
Težnja po decentralizaciji je popolnoma logičen in na nek način evolucijski proces razvoja interneta, ki ga stroka opisuje s terminom splet 3.0. Simon Cetin je za Marketing magazin delil svoje videnje in pojmovanje spleta 3.0. Pojasnil je, zakaj je bila vloga neodvisnih oglaševalskih tehnologij in standarda OpenRTB pri decentralizaciji digitalnega oglaševanja ključna ter zakaj sta zaščita in plemenitenje oglaševalskih podatkov v lastnih podatkovnih silosih podjetij temelja njihove konkurenčne prednosti v prihodnosti.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.