Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot dvajsetih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Ana Rozman

Operativna direktorica / Prokuristka

Žiga Komac

Direktor prihodkov

Igor Mali

Svetovalec uprave

Direktorji področij

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Nejc Lepen

Direktor razvoja

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Anže Hribar

Direktor oddelka analitike

Miloš Suša

Vodja spletnih medijskih specialistov

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja

Simon Struna

Vodja programmatica

Pridružite se naši ekipi!

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo.

Preverite prosta delovna mesta ali pa se vpišite v iPROMovo bazo iskalcev zaposlitve.

PREVERI

PRESS

iPROMova analiza 2024: Mobilni dostop do digitalnih medijev v jugovzhodni Evropi, Nemčiji in Avstriji narasel za dobrih 5 odstotkov

Na trgih jugovzhodne Evrope, Nemčije in Avstrije še bolj prevladuje dostop do spleta prek mobilnih naprav, kaže nova iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta na tujih trgih.
Preberi več

iPROMova analiza 2024: Za poglobljeno pregledovanje spletnih vsebin še vedno najpogosteje uporabljamo namizne računalnike

Večina uporabnikov slovenskih digitalnih medijev do medijskih vsebin dostopa prek mobilnih naprav. Delež mobilnega dostopa namreč v letošnjem letu dosega že približno 83 odstotkov, kaže najnovejša analiza družbe iPROM. Kljub večji uporabi mobilnih naprav za dostop do digitalnih vsebin pa uporabniki za poglobljeno pregledovanje vsebin še vedno uporabljajo namizne računalnike, kjer je aktivnost za več kot dvakrat višja kot na mobilnih napravah. Hkrati v dnevnem povprečju uporabniki slovenskih digitalnih medijev preživijo petkrat več časa na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.
Preberi več

iPROM Advertorial: Nova rešitev za zakup promocijskih člankov na podlagi prvoosebnih podatkov

iPROM je predstavil iPROM Advertorial, inovativno rešitev v digitalnem oglaševanju, ki združuje zakup promocijskih člankov in njihovo izpostavitev s pomočjo nativnih oglasov. Novost omogoča oglaševalcem ciljanje na podlagi prvoosebnih podatkov, s pomočjo katerih svoje oglasno besedilo učinkovito in ciljno razširijo med zainteresirane in njim podobne uporabnike.
Preberi več

BLOG

Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah - iPROM - Novice iz sveta

Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah

Oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah bo v prihodnjem letu prehitelo oglaševanje na linearni televiziji.
Preberi več
Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju

V nedavno objavljenem poročilu eMarketerja z naslovom Ad Spending Benchmarks so podrobno analizirali oglaševalske naložbe v ZDA za leto 2024, kjer skupni izdatki za oglaševanje znašajo 389,49 milijarde ameriških dolarjev. Digitalno oglaševanje s 302,77 milijarde ameriških dolarjev močno presega tradicionalno oglaševanje, katerega skupna vrednost znaša 86,72 milijarde ameriških dolarjev.
Preberi več
Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta

Miloš Suša
Pospešena digitalizacija vse bolj sili trgovce, da na novo osmislijo način interakcije s potrošniki. Umetna inteligenca, navidezna resničnost, DOOH, pomočniki AI – vse to so pojmi, ki temeljito preobražajo trgovsko panogo, predvsem pa na novo ustvarjajo način, kako blagovne znamke stopajo v interakcijo s kupci. Pojav phygital se še posebej uveljavlja v zadnjih letih. Kombinacija besed 'fizično' in 'digitalno' opisuje integracijo fizičnih in digitalnih doživetij. Ta strategija združuje sinergijo in integracijo med fizičnim prostorom trgovin in digitalnimi kanali, kar vodi do celovite, privlačne potrošniške izkušnje.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.