Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija.

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot petnajstih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih navdušencev. Korake do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da svojim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje svojemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga

Nejc Lepen

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Administrativno-finančni oddelek

Patricija Suhadolc

Vodja pisarne

Nina Pupovac

Asistentka vodje pisarne

Oddelek za komuniciranje

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje

Medijski oddelek

Miha Rejc

Vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev

Lucie Pokorna

Strokovna vodja za strateško internetno svetovanje

Miloš Suša

Spletni medijski specialist

Andrej Beširevič

Specialist za digitalne koncepte

Marja Bajželj

Specialistka za družbene medije

Anže Hribar

Specialist za iskalni marketing

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec

Uroš Končar

Vodja projektov

Andraž Turel

Mlajši svetovalec v marketingu

Zarja Greganović

Mlajša svetovalka za družbene medije

Tjaša Zalar

Asistentka medijskega oddelka

Maja Nučič

Asistentka medijskega oddelka

Mateja Zupan

Spletna medijska specialistka

Aleš Sopotnik

Specialist za iskalni marketing

Martin Volk

Oblikovalec

Tehnično-razvojni oddelek

Simon Struna

Specialist za programatični ekosistem

David Špec

Tehnična podpora

Mirko Strle

Skrbnik strank

Benjamin Vindiš

Vodja projektov

Tea Cetin

Traffic Manager

Matej Zupančič

Asistent

Luka Andrejak

Vodja razvoja projektov

Matej Lenarčič

Razvijalec - programer

Dejan Pavlovič

Razvijalec - programer

Tadej Birtič

Asistent - programer

Anej Budihna

Razvijalec - mlajši programer

Jaka Čertanc

Produktni vodja

Stojan Rančić

Sistemski administrator

Pridružite se naši ekipi.

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo. Vse prejete prošnje bomo obravnavali diskretno in vas ob primerni priložnosti povabili na osebno srečanje z nami.

Pridruži se

Ime *

Elektronski naslov *

Sporočilo *

Priponka (CV, priporočilo, ...)

Dodaj datoteko

Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

PRESS

iPROM Intelligence – evolucija platforme za upravljanje s podatki

Digitalna agencija iPROM je predstavila iPROM Intelligence, novo rešitev za konsolidirano obdelavo stvarnih podatkov, s čimer je nadgradila lastno platformo za upravljanje s podatki. iPROM Intelligence omogoča naprednejše ciljanje uporabnikov digitalnih medijev na podlagi neodvisnih podatkov in dogodkov ter prilagajanje oglasnih sporočil, kreativ in frekvence prikazovanja oglasov. Orodje z umetno inteligenco omogoča pametno upravljanje z oglasi, v kombinaciji z vedenjskim ciljanjem pa dostavi najbolj učinkovito sporočilo pravemu uporabniku, na pravem mestu in ob pravem času.
Preberi več

Digitalni mediji in uporaba tehnologij spreminjajo nakupne navade slovenskih potrošnikov

Valicon in iPROM sta konec leta 2017 izvedla vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali. Raziskava kaže, katere točke stika potrošnika s ponudbo in prodajalci vplivajo na nakupno obnašanje potrošnika v različnih fazah nakupne poti za štiri izdelčne kategorije (počitnice, zabavna elektronika, krediti in avtomobili).
Preberi več

iPROM v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval 38 odstotkov več oglasov kot v letu 2016

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 38,22 odstotka več oglasov kot v letu 2016. Po številu prikazanih oglasov s 17,05 odstotka prednjači panoga trgovina, ki je v letu 2017 glede na število prikazanih oglasnih sporočil v digitalnih medijih prehitela panogo avtomobilizem.
Preberi več

BLOG

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo

Prihodki od digitalnega oglaševanja so v letu 2017 zrasli za 21 odstotkov in dosegli 88 milijard dolarjev, sporoča IAB. Mobilno oglaševanje je s 36-odstotno rastjo doseglo 49,9 milijarde dolarjev.
Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Andrej Ivanec
Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.
Preberi več
82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično - iPROM - Novice iz sveta

82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično

Več kot 80 odstotkov digitalnih prikaznih oglasov bo letos zakupljenih programatično, do leta 2020 pa bo programatičnemu digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenjenih več kot 65 milijard USD.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija je sklop izobraževanj namenjenih vodilnim kadrom in tistim, ki zasedajo strateške položaje na področjih marketinga, trženja in digitalnega komuniciranja. Ponuja vedno sveža in aktualna znanja iz sveta digitala, ki oglaševalcem pomagajo do večje prodaje in dobička z optimalno izrabo različnih marketinških orodij in taktik, ki so nam danes na voljo.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) potrebujemo, da vam odgovorimo na vaše sporočilo in vam posredujemo željene informacije. Vaših podatkov za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatkov ne boste oddali, vam želenih informacij ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.