O avtorju

Luka Andrejak je v podjetju iPROM zaposlen kot vodja razvoja projektov v Tehnično-razvojnem oddelku. Podjetju se je pridružil leta 2010 kot programer in pridobival izkušnje predvsem iz področja programatičnega ekosistema v znotraj katerega raziskuje tehnološke rešitve.
Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke

Luka Andrejak

Pri oglaševanju je postala dobra zgodba ključnega pomena za uspešnost blagovne znamke. Zgodbe, ki predstavljajo, kako, kaj in zakaj blagovna znamka nekaj ponuja, ustvarjajo razliko na trgu.

Preberi več
Zakaj je tehnologija identificiranja potrošnikov med napravami (XDID) pomembna za marketing iPROM Mnenja strokovnjakov Luka Andrejak

Zakaj je prepoznavanje uporabnikov prek XDID pomembno za boljše ciljanje?

Luka Andrejak

Strokovnjaki v marketingu se vse bolj nagibajo k uporabi XDID načina ciljanja uporabnikov. Ta način omogoča bolj personalizirano in uporabniku prilagojeno oglaševanje, ki upošteva uporabnikovo obnašanje ter njegove (nakupne) navade na različnih napravah in kanalih. Brez temeljitega razumevanja potrošnikov, ki dnevno uporabljajo več različnih naprav, oglaševanje namreč ne bo učinkovito, pri čemer pa je potrebno pri zajemu podatkov upoštevati zakonodajo.

Preberi več
Umetna inteligenca v oglaševanju - resničnost ali le krilatica? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Umetna inteligenca v oglaševanju – resničnost ali le krilatica?

Luka Andrejak

Današnja aplikativna vrednost umetne inteligence v digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovanjkov - Luka Andrejak

Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov

Luka Andrejak

Podatkovno gnani in kreativno optimizirani digitalni oglasi učinkovito dosegajo ciljna občinstva digitalnih medijev in oglaševalcem nudijo tisto, kar ti plačajo: natančno nagovarjanje slehernega posameznika ali interesne skupine uporabnikov.

Preberi več
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Luka Andrejak

Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).

Preberi več
iPROM-na-konferenci-SymfonyLive-London-2015-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Luka-Andrejak

iPROM na konferenci SymfonyLive London 2015

Luka Andrejak

Septembra se je v Londonu odvijala SymfonyLive konferenca, ki jo je obiskal tudi del ekipe iPROM.

Preberi več

O avtorju

Luka Andrejak je v podjetju iPROM zaposlen kot vodja razvoja projektov v Tehnično-razvojnem oddelku. Podjetju se je pridružil leta 2010 kot programer in pridobival izkušnje predvsem iz področja programatičnega ekosistema v znotraj katerega raziskuje tehnološke rešitve.