Deli

Svetovna medijska krajina in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata, v luči aktualnih sprememb, pospešene digitalizacije in avtomatizacije z uporabo umetne inteligence pa postaja zasebnost podatkov vse bolj pomembna tema, s katero se aktivno ukvarjajo tudi oddelki za trženje. Zaradi vse večjega zavedanja o pravicah uporabnikov glede podatkov in vse večje odgovornosti za varovanje njihove zasebnosti podjetja reorganizirajo svoje organizacije, da bi izpolnila te zahteve. V iPROMu aktivno spremljamo to področje in se na prihajajoče spremembe proaktivno prilagajamo, tako da svojim naročnikom zagotavljamo najnaprednejše oglaševalskotehnološke rešitve (Ad-Tech), ki varujejo zasebnost uporabnika in ščitijo podatke podjetij kot ključno strateško dobrino.

V tem blogu se bom osredotočil na vlogo iPROM Private DMP-ja kot neodvisne oglaševalskotehnološke rešitve (ad-tech), ki oglaševalcem pomaga pri krmarjenju v digitalnem medijskem svetu, usmerjenem v zasebnost, in pri optimizaciji njihovih trženjskih strategij z namenom doseganja optimalne donosnosti oglaševalskih naložb.

Prvoosebni podatki so naložba v prihodnost kako oblikovati oglaševalsko strategijo usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

1. Postavljanje kupca na prvo mesto in krepitev zaupanja v zasebnost s preglednostjo

V svetu, kjer postaja zasebnost prednostna naloga, je zaupanje strank najpomembnejše. V družbi iPROM verjamemo, da je treba pogovore o zasebnosti uporabnika in varovanju podatkov začeti z mislijo na kupca. Razumevanje, kaj kupci želijo od zasebnosti podatkov, nam omogoča, da svoje prakse uskladimo z njihovimi pričakovanji. Ob tem naj izpostavim raziskavo Cisca iz leta 2022 o zasebnosti potrošnikov, ki kaže, da 81 odstotkov potrošnikov meni, da je ravnanje podjetja z osebnimi podatki pokazatelj, kako podjetje ceni in spoštuje svoje stranke. Ta odstotek je jasen pokazatelj, da se potrošniki zavedajo vrednosti podatkov in da jim zasebnost predstavlja pomembno vrednoto.

Ravno zato smo v iPROMu že leta osredotočeni na prakse, usmerjene v uporabnike, ki presegajo pravno skladnost. Prizadevamo si proaktivno obveščati svoje naročnike o tem, kako zbiramo in uporabljamo podatke njihovih uporabnikov uporabnike spleta pa jasno nagovarjamo s privolitvami za uporabo njihovih podatkov, s čimer jim zagotavljamo tudi boljšo spletno izkušnjo. Pregledno obveščanje o izmenjavi vrednosti, ki jo ponujajo t. i. prvoosebni podatki uporabnikov, podani z eksplicitno privolitvijo, krepijo zaupanje in zvestobo naših uporabnikov.

Vlaganje v odporne podatkovne strategije z uporabo iPROM Private DMP-ja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

2. Vlaganje v odporne podatkovne strategije z uporabo iPROM Private DMP-ja

S prehodom na uporabo prvoosebnih podatkov za izvedbo ciljanih oglasnih akcij ima iPROM Private DMP ključno vlogo pri zagotavljanju najvišjih standardov varovanja zasebnosti in optimizaciji kampanj. Prvoosebni podatki, zbrani v naročnikovem zasebnem, lastnem podatkovnem skladišču, nam omogočajo ustvarjanje personaliziranih oglaševalskih izkušenj ob spoštovanju zasebnosti uporabnikov. S pridobitvijo soglasja uporabnika vzpostavimo neposreden in pregleden odnos z uporabniki digitalnih medijev, ki jih resnično zanima sodelovanje z vašo blagovno znamko.

iPROM Private DMP vam poleg identifikacije pravega občinstva omogoča globlji vpogled v interakcije strank z vašimi izdelki in storitvami, vse to ob upoštevanju strogih standardov zasebnosti. iPROM Private DMP vam poleg tega omogoča tudi povezovanje prvoosebnih in tretjeosebnih podatkov ter spodbuja še bolj napredne opredelitve vašega občinstva, podatkovno gnano oglaševanje na odprtem spletu in možnost integracije napredne neodvisne analitike (kot je Adobe ali Piwik).

Spoštovanje in aktivno vključevanje pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

3. Spoštovanje in aktivno vključevanje pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov

Kot odziv na spreminjajoče se predpise o zasebnosti podatkov podjetja sprejemajo nove vloge in prestrukturirajo svoje ekipe. Močne blagovne znamke se zavedajo pomena varstva podatkov, zato imajo v svojih ekipah opredeljeno vlogo informacijskega pooblaščenca za varstvo podatkov (DPO).

V praksi ti predani strokovnjaki sodelujejo z našo ekipo strokovnjakov za celostne digitalne strategije, da bi zagotovili skladnost z edinstvenimi predpisi o varstvu podatkov na vsakem trgu. Spoznanja DPO-jev nas usmerjajo pri zbiranju in obdelavi podatkov, izpolnjevanju zakonskih zahtev in spoštovanju njihovih pričakovanj glede zasebnosti. Pri tem razumemo, da je zakonske okvire treba dosledno spoštovati, medtem ko so smernice na področju e-zasebnosti še vedno precej spremenljive in odvisne od interpretacije posameznega podjetja. Naša ekipa poskuša v prvi vrsti razumeti izzive, s katerimi se soočajo podjetja, predlaga zakonsko skladne rešitve in išče možnosti, da v čim večji meri ugodi pričakovanjem naročnikov.

V času, ko se vse bolj približujemo ukinitvi uporabe tretjeosebnih piškotkov in zagotavljanju večje preglednosti sledenja pri uporabi aplikacij, smo v družbi iPROM pripravljeni na izzive prihodnosti in aktivno raziskujemo alternativne načine za učinkovito optimizacijo kampanj v okolju, ki je usmerjeno v zasebnost.

Spremljanje trendov podatkovna analitika in nenehno prilagajanje okolju, ki je usmerjeno v zasebnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

4. Spremljanje trendov, podatkovna analitika in nenehno prilagajanje okolju, ki je usmerjeno v zasebnost

Z nenehnim spremljanjem trendov in analizo podatkovnih tokov med različnimi točkami stika s kupcem se iPROM vse bolj usmerja v grajenje celovite platforme za merjenje in vrednotenje doprinosa različnih trženjskih prizadevanj v digitalnih medijih. Naše večdisciplinarne ekipe sodelujejopri razvoju celovite platforme, ki bo med sabo čim bolj celovito povezala različne prvoosebne podatkovne vire in različne medijske točke stika s potrošnikom – predvsem za boljše načrtovanje, merjenje in optimizacijo kampanj, izvedenih z uporabo iPROM Private DMP-ja in prvoosebnih podatkov.

Z izvajanjem primerjalnih analiz med različnimi brskalniki, kot so Chrome, Firefox in Safari, lahko že danes dobimo vpogled v celovito razumevanje uspešnosti oglasnih akcij z izvedbo prvoosebnih podatkov in vključenosti občinstva. Naša osredotočenost na meritve, eksperimentiranje in sodelovanje nam omogočajo, da ostajamo v ospredju v svetu, ki je usmerjen v zasebnost.

V luči načrtovanja oglaševalskih strategij za varnejšo prihodnost in medijskih proračunov za leto 2024 vam priporočamo, da spoštovanje zasebnosti in varstvo podatkov postavite v jedro svojih načrtovanj. V družbi iPROM se z neodvisnimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami (Ad-Tech) kot agilno raziskovalno-razvojno podjetje nenehno prilagajamo razvijajoči se oglaševalski industriji ter zagotavljamo, da so naši naročniki že danes najbolje opremljeni za uspeh v prihodnosti. Verjamemo namreč, da lahko s proaktivnim pristopom skupaj bolj uspešno krmarimo v digitalni krajini, kjer je zasebnost uporabnikov sveta, ter tako ustvarjamo varnejšo in bolj prilagojeno oglaševalsko izkušnjo za vse.

Deli

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv