
E-poštni marketing: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil
V prejšnjem zapisu na temo e-poštnega marketinga smo spoznali glavne metrike za spremljanje uspešnosti svojih e-poštnih sporočil, danes pa delim nekaj namigov za morda najbolj zanimivo izmed njih – konverzijsko stopnjo e-poštnega marketinga.

Moč iskalnega marketinga
Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre.

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!
Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi
Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Spremembe oglasnih pozicij AdWords
Spremenjeni prikaz oglasov na iskalniku Google, ki je stopil v veljavo z mesecem februarjem, je oglaševalce postavil pred nove izzive, saj bodo morali prilagoditi svoje strategije zakupa ključnih besed. Ste pripravljeni?
Avtorji
- Alena Selimović 1
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 23
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 28
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Miha Rejc 12
- Miloš Suša 16
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 13
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 19
- Simon Struna 9
- Slaven Petrovič 7
- Tomaž Tomšič 12
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11