O avtorju

Miloš Suša je v družbi iPROM redno zaposlen že od leta 2011. Danes usklajuje delo spletnih medijskih specialistov in jim pomaga pri doseganju prodajnih ciljev. Je prodajnik z neprecenljivimi izkušnjami na področju digitalnih rešitev. Poleg izkušenj s področja trženja digitalnih oglaševalskih rešitev mu pri gradnji poslovnih odnosov v tem hitro se spreminjajočem okolju pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije. V prostem času Miloš z zanimanjem raziskuje področje digitalnega marketinga in marketinga na splošno. Zanima ga novodobna transformacija marketinških prijemov na področju avtomobilizma, bančništva, turizma in zabavne elektronike. Razmišja kot podjetnik in verjame, da so poslovne priložnosti v regijskih in mednarodnih poslih.
Odločitvena pot potrošnika: Kakšen vpliv imajo digitalne točke stika? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Odločitvena pot potrošnika: Kakšen vpliv imajo digitalne točke stika?

Miloš Suša

Mobilne aplikacije, družbeni mediji in klepetalni roboti so digitalne točke stika, ki predstavljajo del vsakdana sodobnega potrošnika. Kaj pa to pomeni za blagovne znamke? Nič drugega kot na tisoče priložnosti za doseganje potrošnika.

Preberi več
Odločitvena pot potrošnika: kje smo danes?  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša - Naslovna

Nakupna pot potrošnika: kje smo danes?

Miloš Suša

Odločitvena pot sodobnih vsepovezanih potrošnikov se je v zadnjih desetih letih korenito spremenila. Hiter razvoj tehnologije vpliva na oblikovanje novih točk stika potrošnika z blagovno znamko, ki so za njegovo odločitveno pot ključnega pomena. Blagovne znamke so se zato močno osredotočile na razumevanje, kaj poganja potrošniške odločitve in kaj vpliva na njegovo nakupno pot.

Preberi več
Učinkovitejše oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov - iPROM - Menja strokovnjakov - Miloš Suša

Oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov (2. del)

Miloš Suša

Kako pomagata uporaba podatkov in napredna tehnologija za digitalno oglaševanje k identifikaciji potenciala trga izdelka in prodajnih priložnosti ter dostavi oglasnega sporočila ob pravem času na pravem mestu in pravi napravi?

Preberi več
Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi?

Miloš Suša

Prihaja obdobje v letu, ko gredo denarnice nekoliko lažje iz žepa, ne glede na njihovo vsebino. Veleblagovnice se obarvajo v božično-novoletne barve, naše misli pa prevevajo dileme, kako z darilom kar najbolj razveseliti svoje najbližje, prijatelje, pa tudi poslovne partnerje. V tokratnem blogu pa pišem o darilu, ki ga letos lahko podarite svoji blagovni znamki. To je premišljena, natančno načrtovana in izvedena digitalna kampanja, s katero bo zaključek fiskalnega leta uspešnejši.

Preberi več
Ključna metrika nakupne poti je hitrost-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Miloš Suša

Ključna metrika nakupne poti je hitrost

Miloš Suša

Današnji potrošniki želijo hitrejše, doslednejše in bolj osebne izkušnje prek digitalnih medijev. Če želite ostati konkurenčni, morate biti pripravljeni biti venomer v stiku s potrošniki – kjerkoli in kadarkoli, s pravimi sporočili, ki ustrezajo njihovim potrebam in vas ločijo od konkurence.

Preberi več
S celostnim povezovanjem vseh kanalov do učinkovitega digitalnega nastopa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Recept za učinkovit digitalni nastop

Miloš Suša

S programatičnim medijskim zakupom na digitalnih medijih se koncept distribucije »pravega oglasa pravemu uporabniku ob pravem času« uporablja vse pogosteje, pri čemer pozabljamo na to, da funkcija oglaševanja ni le spodbujanje nakupa, ampak tudi ozaveščanje o blagovni znamki.

Preberi več
Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša

Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!

Miloš Suša

Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.

Preberi več

O avtorju

Miloš Suša je v družbi iPROM redno zaposlen že od leta 2011. Danes usklajuje delo spletnih medijskih specialistov in jim pomaga pri doseganju prodajnih ciljev. Je prodajnik z neprecenljivimi izkušnjami na področju digitalnih rešitev. Poleg izkušenj s področja trženja digitalnih oglaševalskih rešitev mu pri gradnji poslovnih odnosov v tem hitro se spreminjajočem okolju pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije. V prostem času Miloš z zanimanjem raziskuje področje digitalnega marketinga in marketinga na splošno. Zanima ga novodobna transformacija marketinških prijemov na področju avtomobilizma, bančništva, turizma in zabavne elektronike. Razmišja kot podjetnik in verjame, da so poslovne priložnosti v regijskih in mednarodnih poslih.