Uspešni trgovci agilno prilagajajo oglaševalske proračune in povečujejo naložbe v digitalne medije
Trgovci so trenutno v najintenzivnejšem nakupovalnem obdobju leta, ko se ne morejo zanašati na običajne nakupovalne vzorce. Nakupna pot je ponovno zelo poudarjena na spletu in digitalno oglaševanje je nepogrešljivo za učinkovito doseganje vsepovezanega potrošnika. V zapisu sem zbral nekaj ključnih napotkov, kako kar najučinkoviteje razporediti oglaševalska sredstva v času novoletnih praznikov in januarskih razprodaj med različnimi digitalnimi kanali ter obdržati kupce.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 30
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 25
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1