
Uspešni trgovci agilno prilagajajo oglaševalske proračune in povečujejo naložbe v digitalne medije
Trgovci so trenutno v najintenzivnejšem nakupovalnem obdobju leta, ko se ne morejo zanašati na običajne nakupovalne vzorce. Nakupna pot je ponovno zelo poudarjena na spletu in digitalno oglaševanje je nepogrešljivo za učinkovito doseganje vsepovezanega potrošnika. V zapisu sem zbral nekaj ključnih napotkov, kako kar najučinkoviteje razporediti oglaševalska sredstva v času novoletnih praznikov in januarskih razprodaj med različnimi digitalnimi kanali ter obdržati kupce.
Avtorji
- Alena Selimović 1
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 23
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 28
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Miha Rejc 12
- Miloš Suša 16
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 13
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 19
- Simon Struna 9
- Slaven Petrovič 7
- Tomaž Tomšič 12
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11