O avtorju

Kristjan Pasar je spletni medijski specialist, ki sta ga na iPROM pripeljali ljubezen do digitalnega marketinga in želja po razumevanju kompleksnega digitalnega medijskega ekosistema. Danes kot strokovnjak za digitalne koncepte in produktni vodja tehnološke rešitve iPROM Spider Ad skrbi za razvoj novih strank ter blagovnim znamkam pomaga izkoristiti poln potencial njihovih naložb v digitalno oglaševanje. Z vztrajnostjo, predanostjo in odprtostjo do novih izzivov išče kar najučinkovitejše poti do želenih rezultatov na spletu, strateško svetuje in skrbi za brezhiben potek digitalnih oglaševalskih kampanj.
Uspešni trgovci agilno prilagajajo oglaševalske proračune in povečujejo naložbe v digitalne medije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Kristjan Pasar

Uspešni trgovci agilno prilagajajo oglaševalske proračune in povečujejo naložbe v digitalne medije

Kristjan Pasar

Trgovci so trenutno v najintenzivnejšem nakupovalnem obdobju leta, ko se ne morejo zanašati na običajne nakupovalne vzorce. Nakupna pot je ponovno zelo poudarjena na spletu in digitalno oglaševanje je nepogrešljivo za učinkovito doseganje vsepovezanega potrošnika. V zapisu sem zbral nekaj ključnih napotkov, kako kar najučinkoviteje razporediti oglaševalska sredstva v času novoletnih praznikov in januarskih razprodaj med različnimi digitalnimi kanali ter obdržati kupce.

Preberi več

O avtorju

Kristjan Pasar je spletni medijski specialist, ki sta ga na iPROM pripeljali ljubezen do digitalnega marketinga in želja po razumevanju kompleksnega digitalnega medijskega ekosistema. Danes kot strokovnjak za digitalne koncepte in produktni vodja tehnološke rešitve iPROM Spider Ad skrbi za razvoj novih strank ter blagovnim znamkam pomaga izkoristiti poln potencial njihovih naložb v digitalno oglaševanje. Z vztrajnostjo, predanostjo in odprtostjo do novih izzivov išče kar najučinkovitejše poti do želenih rezultatov na spletu, strateško svetuje in skrbi za brezhiben potek digitalnih oglaševalskih kampanj.