O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.
Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti

Lucie Pokorna

Osvežitev osnovnega znanja za merjenje učinkovitosti e-poštnega marketinga, ki vam lahko pomaga pri naprednejših taktikah e-poštnega marketinga.

Preberi več
Zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Za boljši e-poštni marketing: zlata pravila za pripravo vsebin in načrtovanje distribucije

Lucie Pokorna

E-poštni marketing se sooča z različnimi izzivi, eden izmed njih je tudi nizka stopnja odprtih e-poštnih sporočil. Predstavljamo nekaj zlatih pravil e-poštnega marketinga s področja vsebine in distribucije, ki bodo zagotovila učinkovitejše e-poštne kampanje.

Preberi več
Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko - iPROM - Mnjenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko!

Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je kot osvajalni nagovor v baru, ko želite nagovoriti zanimivo osebo in z njo stopiti v stik. Od tega, kako boste odprli pogovor, bo odvisno, kako se bo vajin odnos razvijal naprej – mogoče boste našli ljubezen svojega življenja, mogoče pa vas bo tisti ali tista zelo hitro odslovil/a. Podobno velja tudi pri e-poštnem marketingu: zadeva sporočila vam odpira (ali zapira!) vrata do potencialne stranke!

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
E poštni marketing je vaša rešitev vse-v-enem iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

E-poštni marketing je vaša rešitev vse-v-enem

Lucie Pokorna

Povečajte zavedanje, ustvarite promet, izboljšajte prodajo in gradite zvestobo le z eno metodo: z e-poštnim marketingom.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

Lucie Pokorna

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več
Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu?

Lucie Pokorna

Vzgib za impulzivne nakupe imamo vsi, čeprav velja, da so zanj najbolj dovzetni »spontani« oz. tisti kupci, ki se za nakupe odločajo emocionalno. Kako pa jih lahko spodbudite spletni trgovci?

Preberi več
Impulzivno nakupovanje preko spleta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Impulzivno nakupovanje preko spleta

Lucie Pokorna

Vam je situacija znana? V trgovino skočimo po nekaj osnovnih stvari, ko čakamo na blagajni, pa v košarico brez posebnega razmisleka dodamo še čokoladico, bonbone ali žvečilni gumi. Ali pa se v trgovino odpravimo z najboljšim namenom, da kupimo nov par hlač; domov pa se vrnemo (še) z obleko, puloverjem in tremi spodnjimi majicami. In seveda z veliko luknjo v denarnici. Kaj nas privede do tega?

Preberi več
Priročnik - CTA: Pozovite k dejanju - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

CTA – Pozovite k dejanju!

Lucie Pokorna

CTA (ang. Call to Action) ali poziv k dejanju je ključni element vsake pristajalne strani. Kako ga uporabljati, da zagotovi kar najboljše rezultate? Univerzalne formule za uspeh resda ni, si pa pri testiranju lahko pomagate s predlogi iz priročnika.

Preberi več
Priročnik - Uspešne pristajalne strani - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Uspešne pristajalne strani

Lucie Pokorna

V celotni verigi oglaševanja v digitalnih medijih ima pristajalna stran ključno vlogo. Njena (ne)učinkovitost, ki jo najpogosteje merimo po številu pridobljenih konverzij, neposredno vpliva na vaš ROI. V priročniku smo za vas strnili nasvete, ki vam bodo zagotovo pomagali povečati njen uspeh in s tem dvigniti število in kakovost opravljenih konverzij.

Preberi več

O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.