O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROMu kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2012 in je eden izmed pomembnejših članov ekipe za mednarodno širitev družbe iPROM.
Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju

Simon Struna

V 2018 bo programatično zakupljenih že 80 odstotkov oglasov.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja je programatična-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Simon Struna

Prihodnost oglaševanja je programatična

Simon Struna

Digitalizacija preobraža vse panoge, oglaševanje pa postavlja temelje pametne izrabe tehnologije. V svetu oglaševanja se digitalni ekosistem spreminja praktično dnevno.

Preberi več
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
IoT - kaj je to? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

IoT – kaj je to?

Simon Struna

Internet stvari, ki ga pogosto imenujemo kar IoT, pomeni vse naprave, ki med seboj komunicirajo s pomočjo medmrežja. Tako množičen hitro postaja del našega vsakdana ter temeljito spreminja načine našega delovanja in komuniciranja.

Preberi več
Kralj-je-mrtev-zivel-kralj-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Kralj je mrtev, živel kralj!

Simon Struna

Po 20 letih vladavine je Adobe Flash dobil prestolonaslednika – HTML5.

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 2. del

Simon Struna

V prejšnjem zapisu sem podrobneje opisal, katere spremembe so spodbudile razvoj programatičnega zakupa. Brez napredne tehnologije, na katerem ta temelji, v vse bolj digitalnem svetu ni več mogoče usmerjeno komunicirati, oglaševati in uspešno pospeševati prodaje. Seveda pa pri ustrezni interpretaciji podatkov, ki vodi v načrtovanje in optimizacijo kar najbolj učinkovite digitalne akcije, še vedno najpomembnejši […]

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del

Simon Struna

V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.

Preberi več

O avtorju

Simon Struna med strokovno javnostjo velja za enega izmed vodilnih poznavalcev infrastrukture za digitalno oglaševanje. V iPROMu kot specialist za programatični ekosistem raziskuje programatični zakup in možnosti integracije komercialnih vsebin v internet stvari. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2012 in je eden izmed pomembnejših članov ekipe za mednarodno širitev družbe iPROM.