O avtorju

Nejc Lepen je v iPROMu zaposlen od leta 2017 in vodi razvoj. Po študiju se je podal na samostojno poslovno pot, sodelovanje z iPROMom pa se prepleta že od njegovih študentskih let. Danes Nejc usklajuje programiranje vodilnih tehnologij in rešitev za upravljanje z oglasnim prostorom v digitalnem okolju. iPROMov oglasni strežnik iPROM AdServer danes spada v sam vrh programskih rešitev za upravljanje oglaševanja v digitalnih medijih. S svojim znanjem je danes nepogrešljiv člen pri ključnih razvojnih projektih družbe iPROM. V prostem času že od študijskih let v svojem domačem »laboratoriju« goji strast do obdelave podatkov, umetne inteligence in strojnega učenja na splošno.
Vrednost prvoosebnih podatkov za digitalno oglaševanje: razumevanje razlik med prvoosebnimi podatki, podatki druge in tretje osebe - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Vrednost prvoosebnih podatkov za digitalno oglaševanje: razumevanje razlik med prvoosebnimi podatki, podatki druge in tretje osebe

Nejc Lepen

Ste se kdaj spraševali o različnih vrstah podatkov, ki se uporabljajo v digitalnem oglaševanju? Če ste se, niste edini. V današnjem digitalnem svetu imajo podatki ključno vlogo pri trženjskih prizadevanjih, zato je pomembno razumeti različne vrste podatkov, ki so vam na voljo, in kako jih je mogoče uporabiti. V tem blog zapisu bomo raziskali razlike med prvoosebnimi podatki ter podatki druge in tretje osebe.

Preberi več
Nejc Lepen za Marketing magazin: Takšna priložnost se pojavi na 10 do 15 let - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Nejc Lepen za Marketing magazin: Takšna priložnost se pojavi na 10 do 15 let

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROM-u, je na 09Diggitu razkril svojo vizijo razvoja interneta in pravil igre v nastajajočem digitalnem okolju. Za Marketing Magazin pa je ob tem odgovarjal na vprašanje: Bo splet 3.0 res decentralizacija interneta ali gre le za mit?

Preberi več
5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije

Nejc Lepen

Če so se podjetja v zadnjih dveh letih borila za preživetje, je zdaj čas, da se intenzivneje osredotočijo na rast. Pri tem jim lahko pomagajo tehnologije za digitalno oglaševanje (Ad-Tech), ki se letos pospešeno razvijajo v smeri vse večje integracije umetne inteligence, oblačnih storitev in podatkovnih virov ter vse večje zaščite podatkov podjetij in spletnih uporabnikov. V zapisu si preberite, kateri trendi bodo v 2022 vodilni.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Letališče kot digitalna oglaševalska krajina

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Zunanje digitalno oglaševanje ponuja priložnosti, da svoje kupce nagovorite bolj učinkovito - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Zunanje digitalno oglaševanje ponuja priložnosti, da svoje kupce nagovorite bolj učinkovito

Nejc Lepen

Danes, ko je obnašanje potrošnikov postalo bolj nestanovitno, je lovljenje njihove pozornosti ob pravem času na pravem mestu s pravim sporočilom postalo vse bolj pomembno. Skladno s tem danes rastejo tudi naložbe v programatično oglaševanje, ki že dolgo ni omejeno zgolj na digitalne medije, ampak se aktivno deli tudi na druge digitalne naprave, ki so del interneta stvari. Vse bolj pomemben del tega sistema so tudi digitalni zasloni za zunanje oglaševanje, ki potrošnikovo pozornost lovijo na različnih interesnih točkah – od nakupnih središč, letališč do trgovin. Poleg enostavnejše menjave oglasnih kreativ kot pri tradicionalnem zunanjem oglaševanju ponuja možnost uporabe podatkov ključen korak k večji učinkovitosti.

Preberi več
Nejc Lepen za Svet kapitala: Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Svet kapitala: Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je v Svetu kapitala pisal o vlogi tehnologije, ki je v novi resničnosti samo potrdila vodilno vlogo pri sprejemanju odločitev.

Preberi več
Kako z učinkovito podatkovno strategijo ohraniti prodajo tudi ob spremenjenih razmerah? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Kako z učinkovito podatkovno strategijo ohraniti prodajo tudi ob spremenjenih razmerah?

Nejc Lepen

Primer dobre prakse znamčenja in pospeševanja prodaje prek digitalnih medijev z uporabo pametne oglaševalske tehnologije in naprednih podatkovnih baz.

Preberi več
5G: več podatkov, več kreativnosti in več oglasov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5G: več podatkov, več kreativnosti in več oglasov

Nejc Lepen

Tehnologija 5G bo v letošnjem letu zagotovo ena izmed bolj izpostavljenih tematik – tako v smislu polemik glede njene škodljivosti kot tudi njenih prednosti. Javnost in strokovnjaki si seveda nasprotujejo, vsi pa se lahko strinjamo, da 5G prinaša korenite spremembe – tudi v oglaševanju.

Preberi več
2020 leto tehnoloških trendov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

2020 – leto tehnoloških trendov

Nejc Lepen

Nove prijeme v marketingu zagotovo kroji tehnologija. Potrošniki zahtevajo vse bolj interaktivne, osebne in zanimive izkušnje, ravno to pa je čar tehnologije. Prav zato ni nič nenavadnega, da prinaša leto 2020 eksponentno rast novih tehnologij, še večji pomen interaktivnosti, rast uporabe umetne inteligence in posledično še bolj personalizirane komunikacije.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019

Nejc Lepen

Revolucija v digitalnem marketingu se odvija bliskovito hitro. Z novimi tehnološkimi inovacijami, ki se pojavljajo tako rekoč vsak dan, se morajo tudi tehnologije v digitalnem oglaševanju spreminjati v realnem času.

Preberi več

O avtorju

Nejc Lepen je v iPROMu zaposlen od leta 2017 in vodi razvoj. Po študiju se je podal na samostojno poslovno pot, sodelovanje z iPROMom pa se prepleta že od njegovih študentskih let. Danes Nejc usklajuje programiranje vodilnih tehnologij in rešitev za upravljanje z oglasnim prostorom v digitalnem okolju. iPROMov oglasni strežnik iPROM AdServer danes spada v sam vrh programskih rešitev za upravljanje oglaševanja v digitalnih medijih. S svojim znanjem je danes nepogrešljiv člen pri ključnih razvojnih projektih družbe iPROM. V prostem času že od študijskih let v svojem domačem »laboratoriju« goji strast do obdelave podatkov, umetne inteligence in strojnega učenja na splošno.