
Zakup digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov in modeliranja AI Look-Alike: korak naprej v ciljanju
V digitalnem oglaševalskem ekosistemu je učinkovito ciljanje ključno za uspeh kampanj. S prehodom na prvoosebne podatke in naprednimi tehnologijami AI je zakup digitalnih medijev doživel revolucijo. Eden od izpostavljenih pristopov je modeliranje Look-Alike oziroma modeliranje po metodi iskanja podobnih vzorcev z uporabo umetne inteligence. Ta pristop blagovnim znamkam omogoča, da svoje oglaševalske akcije natančneje usmerjajo k pravim občinstvom, kjer je verjetnost za naklonjenost blagovni znamki precej višja. V tem blog zapisu bom pojasnil, kako poteka zakup digitalnih medijev s pomočjo prvoosebnih podatkov in modeliranja Look-Alike z uporabo umetne inteligence, ter prikazal primer iz prakse.

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije
V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Avtomatizacija oglaševanja z iPROM Private DMP-jem in zakaj svetujemo osnovo prikaznega digitalnega oglaševanja
Kadar govorimo o izvedbi prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov za boljše ciljanje in personalizirano oglaševanje na odprtem spletu, se slej kot prej z naročniki dotaknemo tudi vprašanja o možnosti in smiselnosti avtomatizacije celotnega oglaševalskega procesa.
Avtomatizacija oglaševanja je seveda možna in je izvedljiva na več ravneh. Po navadi se začne z enostavnim pristopom, in sicer z vzpostavitvijo oglasne akcije kontinuiranega osnovnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev in ciljanja ožjih podobnih občinstev. Posamezne korake in argumente pojasnjujem v nadaljevanju.

Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem
V današnjem digitaliziranem svetu je upravljanje s podatki ključnega pomena za učinkovitost oglaševalskih kampanj. V iPROMu verjamemo, da so lastni, prvoosebni podatki, zbrani z digitalnim oglaševanjem, ključni in da je vsak evro, vložen v oglaševanje, pri čemer oglaševalec gradi še lastno podatkovno bazo, pravzaprav odlična naložba za varno prihodnost. Uporaba prvoosebnih podatkov za izvajanje podatkovno gnanih oglasnih akcij podjetjem namreč omogoča bolj učinkovito nagovarjanje ciljnih občinstev ter dolgoročno krepitev in zaščito lastne konkurenčne prednosti.

Neodvisna podatkovna skladišča za varno in učinkovito poslovanje v prihodnosti
Zasebna, neodvisna podatkovna skladišča prvoosebnih podatkov uporabnikov lastnih medijev podjetij igrajo pomembno vlogo pri varovanju podatkov in zagotavljanju zasebnosti uporabnikov. V nasprotju z ograjenimi vrtovi, ki so običajno pod nadzorom enega samega podjetja ali organizacije, zasebna podatkovna skladišča omogočajo večjo neodvisnost v oglaševanju in nadzor nad lastnimi podatki. Če kdaj, potem je danes trenutek, ko je vlaganje v zasebna podatkovna skladišča postalo ključno za podjetja, ki si prizadevajo za zagotavljanje varnosti, zasebnosti in skladnosti z zakonodajo na področju e-zasebnosti. To jim namreč omogoča učinkovito upravljanje podatkov, ciljno in personalizirano trženje ter večjo donosnost oglaševalskih naložb. V družbi iPROM svojim naročnikom to omogočamo s tehnološko rešitvijo iPROM Private DMP.

Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju
Prvoosebni podatki so danes osnova za učinkovite ciljno usmerjene oglaševalske kampanje. Z varnostnega vidika zasebno shranjevanje prvoosebnih podatkov podjetjem omogoča uveljavitev notranjih varnostnih politik neodvisno od velikih platform.

Tomaž Tomšič za Marketing magazin: Izkoriščanje prvoosebnih podatkov je bistveno za blagovne znamke in založnike, da kar najbolje monetizirajo digitalne strategije v večkanalnem okolju
Tomaž Tomšič, podatkovni znanstvenik in vodja raziskovalne enote iPROM Labs, ki že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje v digitalnih medijih in proučuje analitične metode obdelave velikih količin podatkov, je z Marketing magazinom spregovoril o pomembnosti prvoosebnih podatkov, ki veljajo za novo gorivo v krajini digitalnega oglaševanja.

Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost
V nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju se na tehnološke velikane z vidika zagotavljanja visoke donosnosti naložb v oglaševanje danes ne moremo več zanašati. Intenzivno se približujemo obdobju brez piškotkov, zato morajo blagovne znamke že danes prevzeti odgovornost za lastne podatke in vlagati v izgradnjo lastnega medijskega ograjenega vrta, da bi ostale konkurenčne. Z uporabo neodvisnih rešitev, kot je iPROM Private DMP, ki podatke o uporabnikih postavlja v ospredje procesa odločanja in jih ne deli s konkurenco, bodo podjetja povečala učinkovitost uporabe in hkrati pridobila neposreden dostop do želenih segmentov strank. Na ta način bodo povečala tudi dolgoročno uspešnost svojih marketinških aktivnosti.

Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja
Miha Rejc, vodja oddelka celostnih digitalnih strategij v iPROMu, in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, sta na DMS-jevem dogodku Taktik pojasnila, zakaj so danes lastni podatki gonilo učinkovitega digitalnega oglaševanja.

Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času
Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 27
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 8
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 32
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 19
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 21
- Simon Struna 11
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 21
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1