O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.
Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija

Tomaž Tomšič

V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.

Preberi več
Vloga podatkov in tehnologije v hiperpersonalizaciji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Vloga podatkov in tehnologije pri hiperpersonalizaciji (2. del)

Tomaž Tomšič

Hiperpersonalizacija postaja ključna formula uspeha učinkovitih oglaševalskih akcij. Pa veste, kaj stoji za njo?

Preberi več
Mikrosegmentacija temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Mikrosegmentacija: temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih

Tomaž Tomšič

Segmentacija potrošnikov je v marketinških strategijah že dolgo opevana, vseeno pa njena posodobitev, mikrosegmentacija, predstavlja dodaten korak k uspešnemu grajenju odnosov s potrošniki.

Preberi več
2020: leto hiperpersonalizacije (1.del) - iPROM-  Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

2020: leto hiperpersonalizacije (1.del)

Tomaž Tomšič

Zgradite močnejše odnose s svojimi potrošniki s še bolj usmerjeno in povezano izkušnjo.

Preberi več
Nobena kriptojuha se ne poje tako vroca, kot se skuha - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Nobena kriptojuha se ne poje tako vroča, kot se skuha

Tomaž Tomšič

Pogled v preteklost, sedanjost in prihodnost uporabe tehnologije veriženja podatkovnih blokov v namene digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Mobile-world-congress-2017-in-prihodnost-digitalnega-oglasevanja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic

Mobile World Congress 2017 in prihodnost digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Sejem Mobile World Congress (MWC) je v preteklosti razveseljeval predvsem telekomunikacijske operaterje in izdelovalce mobilnih telefonov, danes pa je mobilnost dosegla prav vse in vsakogar, zato ga redno spremljajmo tudi razvojniki, tržniki in oglaševalci, saj nam poda praktičen vpogled, s čim se bomo ukvarjali v prihodnjih letih.

Preberi več

O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.