
Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste
Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Simon Cetin za Marketing Magazin: Smo na pragu nove tehnološke revolucije
V majski kolumni za Marketing Magazin Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, piše o aktualni temi – umetni inteligenci v marketingu, za katero pravi, da je pomembno zavedati se njenega dolgoročnega potenciala. Verjame, da smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva.

Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti
Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je v intervjuju za revijo Super Znamka razkril, zakaj so podatki ključna sestavina učinkovite večkanalne strategije oglaševanja, ki se osredotoča na celotno nakupno pot uporabnika, nam pomaga bolje razumeti, kaj pritegne in zadrži pozornost uporabnikov ter kako se potrošniki povezujejo z blagovno znamko. Pogovor se je dotaknil zanimivih tem, ki so ključne za sodobno razumevanje digitalnega okolja, kot so preplet spletnih in nespletnih medijev, večkanalne strategije, vsepovezani potrošniki, prikazno oglaševanje, pomen poslanstva znamke v primerjavi z operativno izvedbo tržnih aktivnosti, tehnologija za programatično povezovanje podatkov, metaverzum ter vloga in pomen lastnega podatkovnega skladišča.

Simon Cetin za DMS: Smo v obdobju velike transformacije, ker so se podjetja začela zavedati pomena podatkov
Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je na septembrskem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije na temo trendov razvoja Web 3.0 predstavil svojo vizijo in poglede na nadaljnji razvoj spleta. Pojasnil je, zakaj je razumevanje novih pravil in trendov v oglaševalski industriji danes ključno za učinkovit trženjski nastop ter konkurenčno prednost blagovnih znamk v prihodnosti.

Metaverse ni nov koncept, je le v fazi poskusov nove opredelitve
Metaverse, naj ga danes tako imenujemo, je le v fazi novih poskusov opredelitve. Tako kot so pred desetletji vsi vedeli, da prihaja internet, a nihče ni natančno vedel, kako bo videti, tako je danes z metaverse. Želja digitalnih velikanov za vstop na to področje je velika. Svoje poglede na opredelitev in razvoj metaversa je za MQ revijo delil Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.

Simon Cetin za Marketing magazin: Splet 3.0 in oglaševanje izven ograjenih vrtov
Težnja po decentralizaciji je popolnoma logičen in na nek način evolucijski proces razvoja interneta, ki ga stroka opisuje s terminom splet 3.0. Simon Cetin je za Marketing magazin delil svoje videnje in pojmovanje spleta 3.0. Pojasnil je, zakaj je bila vloga neodvisnih oglaševalskih tehnologij in standarda OpenRTB pri decentralizaciji digitalnega oglaševanja ključna ter zakaj sta zaščita in plemenitenje oglaševalskih podatkov v lastnih podatkovnih silosih podjetij temelja njihove konkurenčne prednosti v prihodnosti.

Simon Cetin za Marketing magazin: Za rast moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov
Da smo v družbi iPROM v letu 2021 poslovali dobro in beležimo stabilno rast, gre zasluga aktivnemu inoviranju na področju oglaševalske tehnologije, odpiranju novih segmentov in trgov ter podpori naročnikom pri izboljševanju poslovnih rezultatov. Odločilno pa je bilo tudi, da smo ob povečanem povpraševanju po storitvah, povečani uporabi naših rešitev in hibridnem modelu dela uspeli poskrbeti za dobro počutje zaposlenih, je za Marketing magazin pojasnil ustanovitelj in partner v družbi iPROM Simon Cetin.

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno
Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Simon Cetin: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK
Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu vsekanalnega trženja
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 27
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 8
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 32
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 19
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 21
- Simon Struna 11
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 21
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1