Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga
Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.
Simon Cetin za Marketing magazin: Prihodnost je zdaj: (Umetna) inteligenca razume in čuti
V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner v družbi iPROM in ustanovitelj laboratorija za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, piše o ključni vlogi empatije v tehnoloških inovacijah, ki povezujejo človeka in stroj. Poudarja, da mora biti empatija v središču vseh tehnoloških interakcij, da se ohranijo človeške vrednote in krepi zaupanje med uporabniki in tehnologijo.
Simon Cetin za Marketing magazin: Družba iPROM leto končuje z rastjo prometa
Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je ob koncu leta za Marketing magazin strnil dogajanje v družbi iPROM v letu 2023.
Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju: Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo
Kakšne trende v digitalnem oglaševanju pričakujemo v 2024? Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je za Društvo za marketing Slovenije pripravil pregled šestih vzhajajočih priložnosti, za katere meni, da jih strokovnjaki za marketing ne smejo zamuditi.
Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste
Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.
Simon Cetin za Marketing magazin: Smo na pragu nove tehnološke revolucije
V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, piše o aktualni temi – umetni inteligenci v marketingu, za katero pravi, da je pomembno zavedati se njenega dolgoročnega potenciala. Verjame, da smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva.
Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti
Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je v intervjuju za revijo Super Znamka razkril, zakaj so podatki ključna sestavina učinkovite večkanalne strategije oglaševanja, ki se osredotoča na celotno nakupno pot uporabnika, nam pomaga bolje razumeti, kaj pritegne in zadrži pozornost uporabnikov ter kako se potrošniki povezujejo z blagovno znamko. Pogovor se je dotaknil zanimivih tem, ki so ključne za sodobno razumevanje digitalnega okolja, kot so preplet spletnih in nespletnih medijev, večkanalne strategije, vsepovezani potrošniki, prikazno oglaševanje, pomen poslanstva znamke v primerjavi z operativno izvedbo tržnih aktivnosti, tehnologija za programatično povezovanje podatkov, metaverzum ter vloga in pomen lastnega podatkovnega skladišča.
Simon Cetin za DMS: Smo v obdobju velike transformacije, ker so se podjetja začela zavedati pomena podatkov
Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je na septembrskem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije na temo trendov razvoja Web 3.0 predstavil svojo vizijo in poglede na nadaljnji razvoj spleta. Pojasnil je, zakaj je razumevanje novih pravil in trendov v oglaševalski industriji danes ključno za učinkovit trženjski nastop ter konkurenčno prednost blagovnih znamk v prihodnosti.
Metaverse ni nov koncept, je le v fazi poskusov nove opredelitve
Metaverse, naj ga danes tako imenujemo, je le v fazi novih poskusov opredelitve. Tako kot so pred desetletji vsi vedeli, da prihaja internet, a nihče ni natančno vedel, kako bo videti, tako je danes z metaverse. Želja digitalnih velikanov za vstop na to področje je velika. Svoje poglede na opredelitev in razvoj metaversa je za MQ revijo delil Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.
Simon Cetin za Marketing magazin: Splet 3.0 in oglaševanje izven ograjenih vrtov
Težnja po decentralizaciji je popolnoma logičen in na nek način evolucijski proces razvoja interneta, ki ga stroka opisuje s terminom splet 3.0. Simon Cetin je za Marketing magazin delil svoje videnje in pojmovanje spleta 3.0. Pojasnil je, zakaj je bila vloga neodvisnih oglaševalskih tehnologij in standarda OpenRTB pri decentralizaciji digitalnega oglaševanja ključna ter zakaj sta zaščita in plemenitenje oglaševalskih podatkov v lastnih podatkovnih silosih podjetij temelja njihove konkurenčne prednosti v prihodnosti.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 32
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 13
- Dejan Levičar 1
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 34
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 23
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 25
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 27
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1