Deli

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin osvetlil pomembnost lastništva prvoosebnih podatkov in uporabe zasebnih podatkovnih skladišč ter naprednih oglasnih formatov pri grajenju močnih blagovnih znamk.

Andrej Ivanec za Marketing Magazin Prvoosebni podatki in napredni oglasni formati kot skrivna sestavina uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

V današnjem hitro spreminjajočem se svetu, kjer se blagovne znamke borijo za pozornost potrošnikov, je ključno razumeti, da blagovne znamke potrebujejo lastne prvoosebne podatke, ki jih varno shranjujejo v neodvisnih platformah za upravljanje podatkov. Ti podatki blagovnim znamkam omogočajo natančnejše ciljanje zvestih kupcev in potencialnih strank ter možnosti za zakup digitalnih medijev na podlagi prvoosebnih podatkov z uporabo umetne inteligence za ustvarjanje sorodnih občinstev (look-alike).

Kot je Ivanec zapisal v kolumni, »prodorne blagovne znamke, ki razmišljajo izven okvirov ograjenih vrtov ter že vzpostavljenih in ustaljenih praks oblikovanja digitalnih strategij, se zavedajo, da danes za krepitev lastne konkurenčne prednosti na trgu potrebujejo lastne, prvoosebne podatke, varno shranjene v zasebnih, neodvisnih platformah za upravljanje podatkov.«

Poleg tega poudarja tudi pomembnost vključevanja naprednih oglasnih formatov, ki omogočajo personalizirano nagovarjanje občinstva ob pravem času in na pravem mestu. Statični oglasi niso več dovolj, zato je postala uporaba podatkovno gnanih oglasnih formatov ključnega pomena za blagovne znamke. S tem se ustvarjajo globlje povezave z občinstvom in krepi zvestoba strank.

»Samo statični oglasi v današnjem zasičenem in visoko konkurenčnem okolju ne morejo očarati. Blagovne znamke imajo moč izkoristiti čarobnost naprednih oglasnih formatov, ki njihovo občinstvo nagovorijo personalizirano ob pravem času in na pravem mestu. Zmožnost natančnega segmentiranja in usmerjanja na določene segmente občinstva blagovnim znamkam omogoča oblikovanje prepričljivih pripovedi, ki odmevajo pri njihovih ključnih potrošnikih,« pojasnjuje Ivanec.

V skladu z Ivančevimi trditvami, je treba upoštevati tudi oglaševanje v zgornjem delu prodajnega lijaka, ki je pomembno za znamčenje in ozaveščanje o blagovnih znamkah. Uspeh blagovne znamke je mogoče zagotoviti z optimalnim razmerjem med doseganjem ciljnega občinstva ter pogostostjo prikazovanja oglasov in oglaševanjem v zaupanja vrednih medijih.

»Za blagovne znamke, ki predstavljajo pečat odličnosti v poplavi vseh novih blagovnih znamk, je odločilno, da ne pozabijo na pomen znamčenja, ustvarjanja zaupanja pri kupcih ter ohranjanje ugleda blagovne znamke,« verjame Ivanec.

Za gradnjo uspešnih blagovnih znamk je ključno pridobivanje lastnih prvoosebnih podatkov, njihovo varno shranjevanje ter ustrezna uporaba v kombinaciji z naprednimi oglasnimi formati. To omogoča ustvarjanje prilagojenih izkušenj, krepitev zvestobe potrošnikov in dolgoročni uspeh blagovnih znamk.

Celotna kolumna je objavljena v tiskani izdaji Marketing magazina: Poznate skrivno sestavino uspešnih blagovnih znamk? (MM505-506, stran 22).

Deli

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv