
Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka
Dan in noč, plus in minus, jin in jang – vsem naštetim parom je skupno to, da prvi ne more brez drugega. Takšen primer pa pozna tudi digitalno oglaševanje. Gre za potisne in vlečne sile, s katerimi poizkušamo vplivati na vedenje uporabnikov digitalnih medijev. Strategije se med seboj seveda razlikujejo, saj je možnosti na premici med potiskom in privlakom praktično neskončno.

Pazljivo z vplivneži!
Vse pogostejša implementacija vplivnežev v marketinške strategije je privedla do pogosto neučinkovitih sodelovanj. Na kaj vse je treba biti pozoren, da je sodelovanje z vplivnežem učinkovito in uspešno?
Avtorji
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 5
- Andrej Ivanec 17
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 11
- Leon Brenčič 22
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 2
- Miha Rejc 8
- Miloš Suša 12
- Nejc Lepen 11
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 1
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 11
- Simon Struna 8
- Slaven Petrovič 5
- Tomaž Tomšič 9
- Uroš Končar 9