O avtorju

Andraž Turel je že med študijem trženja na Ekonomski fakulteti začel svojo karierno pot pri blagovni znamki Toper, kjer je razvijal potencial blagovne znamke in skrbel za marketinške aktivnosti. Ker ga je vse bolj zanimalo digitalno okolje, se je podal na samostojno strokovno pot in svetoval različnim podjetjem na področju nastopa v digitalnih medijih. V iPROMu smo prepoznali njegov potencial in z njim sodelovali na področju komuniciranja v digitalnih medijih pri izrednih projektih, danes pa Andraž kot mlajši svetovalec v marketingu vodi digitalne oglaševalske akcije v medijskem oddelku.
Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel - Naslovna

Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka

Andraž Turel

Dan in noč, plus in minus, jin in jang – vsem naštetim parom je skupno to, da prvi ne more brez drugega. Takšen primer pa pozna tudi digitalno oglaševanje. Gre za potisne in vlečne sile, s katerimi poizkušamo vplivati na vedenje uporabnikov digitalnih medijev. Strategije se med seboj seveda razlikujejo, saj je možnosti na premici med potiskom in privlakom praktično neskončno.

Preberi več
Pazljivo z vplivneži - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel

Pazljivo z vplivneži!

Andraž Turel

Vse pogostejša implementacija vplivnežev v marketinške strategije je privedla do pogosto neučinkovitih sodelovanj. Na kaj vse je treba biti pozoren, da je sodelovanje z vplivnežem učinkovito in uspešno?

Preberi več

O avtorju

Andraž Turel je že med študijem trženja na Ekonomski fakulteti začel svojo karierno pot pri blagovni znamki Toper, kjer je razvijal potencial blagovne znamke in skrbel za marketinške aktivnosti. Ker ga je vse bolj zanimalo digitalno okolje, se je podal na samostojno strokovno pot in svetoval različnim podjetjem na področju nastopa v digitalnih medijih. V iPROMu smo prepoznali njegov potencial in z njim sodelovali na področju komuniciranja v digitalnih medijih pri izrednih projektih, danes pa Andraž kot mlajši svetovalec v marketingu vodi digitalne oglaševalske akcije v medijskem oddelku.