O avtorju

Andraž Turel, mladi podjetnik, z iPROMom sodeluje pri projektnem vodenju digitalnih kampanj in svetovanju na področju komuniciranja v digitalnih medijih. Svojo strokovno pot je pričel pri blagovni znamki Toper, kjer je razvijal potencial blagovne znamke.
Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel - Naslovna

Nazaj k digitalnim osnovam: simbioza potiska in privlaka

Andraž Turel

Dan in noč, plus in minus, jin in jang – vsem naštetim parom je skupno to, da prvi ne more brez drugega. Takšen primer pa pozna tudi digitalno oglaševanje. Gre za potisne in vlečne sile, s katerimi poizkušamo vplivati na vedenje uporabnikov digitalnih medijev. Strategije se med seboj seveda razlikujejo, saj je možnosti na premici med potiskom in privlakom praktično neskončno.

Preberi več
Pazljivo z vplivneži - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel

Pazljivo z vplivneži!

Andraž Turel

Vse pogostejša implementacija vplivnežev v marketinške strategije je privedla do pogosto neučinkovitih sodelovanj. Na kaj vse je treba biti pozoren, da je sodelovanje z vplivnežem učinkovito in uspešno?

Preberi več

O avtorju

Andraž Turel, mladi podjetnik, z iPROMom sodeluje pri projektnem vodenju digitalnih kampanj in svetovanju na področju komuniciranja v digitalnih medijih. Svojo strokovno pot je pričel pri blagovni znamki Toper, kjer je razvijal potencial blagovne znamke.