
Zaščita in varnost blagovne znamke kot pomembni prednosti prikaznega oglaševanja v času epidemije
Prikazano oglaševanje močno prevladuje med oblikami oglaševanja v času epidemije, saj med drugim omogoča tudi zaščito in varnost blagovne znamke.

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje v 2020
Andrej Ivanec se je z Marketing magazin pogovarjal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna
Avtomobilizem je poleg turizma panoga, ki se v novi resničnosti sooča s številnimi spremembami. Strokovnjaki napovedujejo, da bo med prvimi, ki bo v prihodnosti prisiljena preoblikovati svoje poslovne modele verjetno v smeri delitvene ekonomije, e-mobilnosti in povezanih avtomobilov. Kako točno bo potekal ta razvoj, je v tem trenutku težko napovedati. Kar pa strokovnjaki za trženje zaznavajo že danes, pa je dejstvo, da se je nakupna pot pri avtomobilih in povezanih storitvah še močneje preselila na digitalne kanale.

Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet
Direktor medijskega načrtovanja v iPROMu Andrej Ivanec se je z Delom pogovarjal o pomenu digitalnih kanalov za avtomobilske blagovne znamke.

Andrej Ivanec za Delovo poslovno revijo Svet kapitala: Devetkrat hitrejše okrevanje blagovnih znamk, ki med krizo niso prenehale oglaševati
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je s poslovno revijo Svet kapitala pogovarjal o nujnosti ciljno usmerjenega oglaševanja v novi resničnosti.

Kako vlagati medijska sredstva, da bo pandemija priložnost?
Globalno gledano vpliva pandemije koronavirusa na investicije v oglaševanje danes še ni mogoče natančno napovedati. Kratkoročno, glede na raziskavo IAB o razmerah na ameriškem trgu, lahko pričakujemo, da bo večina oglaševalcev prerazporejala trženjske proračune.

Je tradicionalno prikazno oglaševanje zgodovina?
Standardno prikazno oglaševanje s pasicami so v veliki meri nadomestile novejše, programatične oblike prikaznega oglaševanja. Na pomembnosti znova pridobivajo napredne oblike, ki s svojo interaktivnostjo ujamejo potrošnikovo pozornost in povečujejo njegovo vpletenost z blagovno znamko. Da pa bi bili novi koncepti oglaševanja še učinkovitejši, pa morate v zgodbo vključiti tudi tehnologijo za ciljanje in prikaz oglasov, s katero pravo sporočilo dostavite pravi osebi na pravi napravi v pravi obliki.

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje
Presežke v dinamičnem digitalnem ekosistemu je mogoče doseči le s premišljeno strategijo in inovativno kombinacijo oglaševalskih pristopov. Ti morajo biti oprti na podatke in tehnologijo, kar zagotavlja možnost za nenehno optimizacijo in s tem oplemenitenje vloženih sredstev v obliki izboljšanih rezultatov.

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?
V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado
Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 27
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 8
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 32
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 19
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 21
- Simon Struna 11
- Slaven Petrovič 8
- Tomaž Tomšič 21
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1