O avtorju

Mateja Zupan se je po študiju tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede kot asistentka v marketingu kalila v podjetju Smart AD. Svojo karierno pot je nato nadaljevala kot samostojna podjetnica in svetovala podjetjem na področju marketinga in oglaševanja. Z iPROMom je sodelovala pri izrednih projektih, kjer so bili marketinški izzivi naročnikov povezani z najnovejšimi digitalnimi kanali, danes pa je v iPROMu zaposlena kot spletna medijska strokovnjakinja.
Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Vse, kar potrošniki potrebujejo, je ljubezen: Kako se lahko blagovne znamke vrnejo močnejše in bolj priljubljene?

Mateja Zupan

Po pandemičnem letu se zdi, da potrošniki še bolj zaupamo blagovnim znamkam, ki gojijo ljubeče odnose z nami. Večje priljubljenosti bodo nedvomno deležne tiste, ki se bodo s potrošniki ujele na osebni, čustveni ravni ter jim s svojim odnosom in izdelki pomagale živeti v skladu z novimi vrednotami.

Preberi več
Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala?

Mateja Zupan

Medtem ko je začetni krč zaradi pandemije popustil, se podjetjem in panogam porajajo vprašanja, kako naj v novih razmerah pristopajo do potrošnikov in kakšno oglaševanje je sploh primerno. Srečujemo se s pojmi, kot so rahločuten marketing, srčni marketing in korona marketing. V zapisu boste izvedeli, kaj pomenijo, kako jih lahko vključite v svojo strategijo oglaševanja in kateri so primeri dobrih praks na tem področju.

Preberi več
Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Ujemite zadnjo priložnost za pospešitev božično-novoletnih nakupov v svoji spletni trgovini

Mateja Zupan

Vstopili smo v december, z vidika nakupovanja pa se začenja najbolj pestra sezona v letu. Letos bomo verjetno v večji meri praznike preživeli kar doma, darila pa nakupovali iz udobna domačega naslonjača. E-trgovina je ena izmed panog, ki je zacvetela v letu 2020, po podatkih strokovnjakov pa je v tem letu kar 90 odstotkov uporabnikov interneta že nakupovalo prek spleta oziroma z uporabo digitalnih kanalov. Za vse, ki ste e-trgovino osvojili v tem letu, smo pripravili nekaj nasvetov, kako ujeti zadnji vlak božično-novoletnih marketinških akcij in z uporabo oglaševanja na digitalnih kanalih pospešiti nakupe ob predpostavki, da svojim kupcem kupljeno seveda dostavite z odlično nakupno izkušnjo.

Preberi več
Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini

Mateja Zupan

Kontekstualno ciljanje je pristop, ki ga spletni oglaševalci uporabljajo in poznajo že dlje časa in v iPROMu že dlje časa velja za standard. Zakaj je danes postalo še bolj pomembno? In zakaj mu strokovnjaki v naslednjih letih pripisujejo še večji pomen? Če vse večji pomen varnosti blagovne znamke in prikazovanja oglasov ob primernih vsebinah združimo z učinkovitostjo, je odgovor jasen. Ta napredna oblika ciljanja na podlagi vsebine ali na podlagi medijske platforme, naprave, časa in lokacije oglaševalcem ponuja prostor za bolj natančno nagovarjanje uporabnika s pravo vsebino po meri uporabnika.

Preberi več

O avtorju

Mateja Zupan se je po študiju tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede kot asistentka v marketingu kalila v podjetju Smart AD. Svojo karierno pot je nato nadaljevala kot samostojna podjetnica in svetovala podjetjem na področju marketinga in oglaševanja. Z iPROMom je sodelovala pri izrednih projektih, kjer so bili marketinški izzivi naročnikov povezani z najnovejšimi digitalnimi kanali, danes pa je v iPROMu zaposlena kot spletna medijska strokovnjakinja.