O avtorju

Mateja Zupan se je po študiju tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede kot asistentka v marketingu kalila v podjetju Smart AD. Svojo karierno pot je nato nadaljevala kot samostojna podjetnica in svetovala podjetjem na področju marketinga in oglaševanja. Z iPROMom je sodelovala pri izrednih projektih, kjer so bili marketinški izzivi naročnikov povezani z najnovejšimi digitalnimi kanali, danes pa je v iPROMu zaposlena kot spletna medijska strokovnjakinja.
Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini

Mateja Zupan

Kontekstualno ciljanje je pristop, ki ga spletni oglaševalci uporabljajo in poznajo že dlje časa in v iPROMu že dlje časa velja za standard. Zakaj je danes postalo še bolj pomembno? In zakaj mu strokovnjaki v naslednjih letih pripisujejo še večji pomen? Če vse večji pomen varnosti blagovne znamke in prikazovanja oglasov ob primernih vsebinah združimo z učinkovitostjo, je odgovor jasen. Ta napredna oblika ciljanja na podlagi vsebine ali na podlagi medijske platforme, naprave, časa in lokacije oglaševalcem ponuja prostor za bolj natančno nagovarjanje uporabnika s pravo vsebino po meri uporabnika.

Preberi več

O avtorju

Mateja Zupan se je po študiju tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede kot asistentka v marketingu kalila v podjetju Smart AD. Svojo karierno pot je nato nadaljevala kot samostojna podjetnica in svetovala podjetjem na področju marketinga in oglaševanja. Z iPROMom je sodelovala pri izrednih projektih, kjer so bili marketinški izzivi naročnikov povezani z najnovejšimi digitalnimi kanali, danes pa je v iPROMu zaposlena kot spletna medijska strokovnjakinja.