O avtorju

Uroš Končar je kot spletni medijski specialist odgovoren za trženje, strateško načrtovanje trženjskih strategij in iskanje novih poslovnih priložnosti. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2016. Prodaja in gradnja odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki je v podjetju iPROM njegova strast. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je za naročnika poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste oglaševalske aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.
Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo

Uroš Končar

Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.

Preberi več
Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako pospešena digitalizacija spreminja bančne izkušnje

Uroš Končar

Banke, ki prej niso v polnosti izkoriščale prednosti digitalne tehnologije, so v minulem letu precej pohitele z digitalno preobrazbo. Čeprav so v zgolj nekaj mesecih uspele digitalizirati nove procese in storitve za brezstično poslovanje na daljavo, jih v prihodnje čaka še nekaj dela. V zapisu si preberite, kako se tradicionalna bančna panoga prilagaja novim razmeram in kaj bo bistveno vplivalo na njeno prihodnost.

Preberi več
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo  v novi normalnosti v leti 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Uroš Končar

Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

Preberi več
S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

S pravo digitalno vsebino in ustrezno komunikacijsko podporo lahko danes kupce nagovorite učinkoviteje

Uroš Končar

Digitalni kanali iz leta v leto pridobivajo na pomembnosti, letos pa so zagotovo ključni za uspeh prav zaradi svoje učinkovitosti.

Preberi več
Po korakih do učinkovitega trženja B2B na digitalnih kanalih - iPROM - Mnenja stokovnjakov - Uroš Končar

Kako po korakih do učinkovitega trženja B2B na digitalnih kanalih?

Uroš Končar

V dobi pospešene digitalizacije je cilj vsakega podjetja, ne glede na to, ali nastopa v segmentu B2B ali B2C, da poskrbi za ustrezno digitalno prisotnost. Dobro opredeljena strategija nastopa na digitalnih kanalih na podlagi podatkov je ključna za doseganje učinkovitosti in monetizacijo vložkov v digitalno prisotnost.

Preberi več
Trženje B2B se pospešeno seli na digitalne kanale - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Trženje B2B se pospešeno seli na digitalne kanale

Uroš Končar

Živimo v času brez primere. Posledice pandemije so za nekaj časa zaustavile vse vidike svetovnega gospodarstva in ustvarile drugačno novo normalnost. To je močno vplivalo na trženjske pristope v segmentu B2B, kjer je trženje v preteklosti slonelo na enem bolj tradicionalnih orodij tržnega komuniciranja, kot so dogodki in sejmi. Žal so bili mnogi izmed večjih poslovnih dogodkov za leto 2020 odpovedani. Kaj lahko podjetja B2B storijo in kako lahko premostijo te izzive?

Preberi več
Kako s svojo ponudbo in komunikacijo ostati relevanten v težjih časih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako s svojo ponudbo in komunikacijo ostati relevanten v težjih časih?

Uroš Končar

Izzivi s katerimi se trenutno soočamo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade ter se prilagoditi aktualnim spremembam. Situacija je zahtevna, spreminja se iz dneva v dan in od strokovnjakov za trženje zahteva veliko mero empatije in prilagodljivosti.

Preberi več
Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice

Uroš Končar

Vse panoge se pospešeno digitalizirajo, finančna panoga pa je po številu in uvajanju inovacij v panogo med vodilnimi. Spremembe v finančni industriji so posledica decentralizacije finančnih storitev, sprememb v nakupnih navadah potrošnikov ter vse večjega števila prebojnih inovacij, ki jih v poslovne modele vnašajo različna tehnološka podjetja (fin-tech).

Preberi več
ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Uros Končar

ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje

Uroš Končar

Številne analize in izkušnje iz prakse dokazujejo, da nativno oglaševanje ni le trend, ampak postaja eden izmed standardov v digitalnem marketingu.

Preberi več
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne

Uroš Končar

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

Preberi več

O avtorju

Uroš Končar je kot spletni medijski specialist odgovoren za trženje, strateško načrtovanje trženjskih strategij in iskanje novih poslovnih priložnosti. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2016. Prodaja in gradnja odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki je v podjetju iPROM njegova strast. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je za naročnika poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste oglaševalske aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.