Zlati likalniki kot referenca digitalne stroke: med dosedanjimi nagrajenci tudi Simon Cetin - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Zlati likalniki kot referenca digitalne stroke: med dosedanjimi nagrajenci tudi Simon Cetin

Simon Cetin

Zlati likalniki, nagrade, ki jih Marketing Magazin od leta 2018 v okviru konference DIGGIT podeljuje posameznikom za njihove dosežke v slovenskem digitalnem prostoru, so v sedmih letih postali ena od pomembnih strokovnih referenc. V julijsko-avgustovski številki se je uredništvo Marketing magazina ob predstavitvi letošnje dobitnice priznanja ozrla tudi nazaj in se pogovarjala s prejšnjimi nagrajenci, med katerimi je tudi ustanovitelj in partner v družbi iPROM, Simon Cetin, prejemnik Zlatega likalnika iz leta 2019.

Preberi več
Marketing magazin predstavlja Ljubljana Airport FLY: Do 30-odstotno povečanje števila konverzij s pomočjo ojačevalnega učenja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Marketing magazin predstavlja Ljubljana Airport FLY: Do 30-odstotno povečanje števila konverzij s pomočjo ojačevalnega učenja

Leon Brenčič

Marketing magazin je v julijsko-avgustovski številki predstavil primer dobre prakse Ljubljana Airport FLY, napredne digitalne oglaševalske platforme, ki smo jo v iPROMu razvili v sodelovanju s Fraportom Slovenija. Rešitev temelji na uporabi umetne inteligence in prvoosebnih podatkov ter omogoča avtomatizirano optimizacijo oglaševanja v realnem času. Z vključitvijo ojačevalnega učenja in vedenjske mikrosegmentacije je platforma dosegla več kot 30-odstotno povečanje števila konverzij ter skoraj tretjinsko znižanje stroška na konverzijo. Projekt je bil nagrajen z zlato in veliko nagrado DIGGIT za inovativno rabo podatkov in učinkovitost.

Preberi več
Kaj se lahko naučimo od uspeha oglaševalske platforme Ljubljana Airport Fly: Od optimizacije oglasov k arhitekturi sistema - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Kaj se lahko naučimo od uspeha oglaševalske platforme Ljubljana Airport Fly: od optimizacije oglasov k arhitekturi sistema

Leon Brenčič

V digitalnem oglaševanju se odpira novo poglavje. Uspeh ne izhaja več samo iz zaporedja dobro izvedenih oglaševalskih akcij. Te ostajajo pomembne, vendar pravo razliko vse bolj ustvarja sposobnost podjetja, da oglaševanje razume kot celovit sistem. V letu 2025 prihaja v ospredje razumevanje oglaševanja kot arhitekture, kot celostne strukture, ki združuje poslovne cilje, podatke, komunikacijske kanale in tehnologijo v usklajeno celoto oziroma platformo.
Oglaševalske akcije ohranjajo svojo vrednost, a največjo moč dosežejo, ko so del širšega, strateško zasnovanega pristopa. Fraport Slovenija ta pristop že uresničuje. Svojo pozornost usmerja v gradnjo sistemov, ki zagotavljajo odpornost, skalabilnost, prilagodljivost in dolgoročni učinek svojih oglaševalskih aktivnosti.

Preberi več
Podatki so kul a je treba vedeti kaj želimo z njimi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar na SMK: Podatki so kul, a je treba vedeti, kaj želimo z njimi

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor področja analitike v iPROMu, je na letošnji Slovenski marketinški konferenci (SMK) v predavanju Marketinška analitika z AI – adijo, čakanje in dober dan, kakovostnejše odločitve spregovoril o praktični rabi umetne inteligence v marketingu ter o ključnih izzivih podatkovne analitike.

Preberi več
Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

»Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti«

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Društvom za marketing Slovenije spregovoril o prihodnosti marketinga v dobi umetne inteligence. V intervjuju je izpostavil, kako umetna inteligenca (AI) ni več zgolj orodje za povečanje učinkovitosti, temveč strateški sogovornik pri razmišljanju, ustvarjanju in odločanju. Z Društvom za marketing Slovenije je delil svoja razmišljanja o tem, kako bo umetna inteligenca preoblikovala trženjske prakse ter katere priložnosti in odgovornosti se pri tem odpirajo za podjetja in posameznike.

Preberi več
Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij?

Leon Brenčič

Danes se ne sprašujemo, ali bomo oglaševali na digitalnih kanalih ali ne, temveč je digital prva in premišljena strateška izbira. V ospredje stopa vprašanje zrelosti in ciljne usmerjenosti digitalnega pristopa, ne več njegova upravičenost. Podjetja, ki pomena digitala danes še ne prepoznajo, bodo jutri soočena z zmanjšano tržno prisotnostjo, učinkovitostjo in vidnostjo.
Čeprav so razmere na trgu nepredvidljive in podvržene hitrim spremembam, digitalno oglaševanje ostaja ena redkih stalnic. Njegova vrednost ne izhaja iz trenutne priljubljenosti, temveč iz zmožnosti povezovanja podatkovnih virov, naprednih tehnologij in poslovnih ciljev v realnem času. V primerjavi s klasičnimi komunikacijskimi kanali digital omogoča bistveno hitrejši odziv, višjo stopnjo prilagodljivosti in natančnejše ciljanje. Danes predstavlja ključno orodje odpornosti in dolgoročne rasti.

Preberi več
Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter

Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje tudi v letu 2025 ostaja osrednja oblika digitalnega oglaševanja. Njegovo vlogo danes krepijo prvoosebni podatki, uporaba umetne inteligence ter nove tehnološke zmogljivosti. Vse več oglaševalcev uporablja obogatene podatke, napovedno analitiko in AI-orodja za segmentacijo občinstva, dinamično prilagajanje kreativ in sprotno optimizacijo medijskih proračunov. Prav ta kombinacija omogoča, da prikazno oglaševanje deluje kot natančno usmerjena, merljiva in učinkovita taktika znotraj sodobnega digitalnega medijskega ekosistema.

Preberi več
Zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo prvoosebnih podatkov, čeprav vedo, da so prihodnost digitalnega oglaševanja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo prvoosebnih podatkov, čeprav vedo, da so prihodnost digitalnega oglaševanja?

Miloš Suša

V digitalni dobi podatki niso več zgolj podpora – postajajo jedro poslovnih odločitev. Zlasti v digitalnem oglaševanju je jasno, da uspeh vse bolj temelji na kakovostnih podatkih. Med vsemi vrstami podatkov izstopajo prvoosebni podatki – tisti, ki jih podjetja pridobijo neposredno od uporabnikov prek lastnih kanalov, kot so spletna mesta, mobilne aplikacije ali e-poštna sporočila.

Zaradi zakonite in pregledne pridobitve ter neposrednega izvora veljajo za najbolj zanesljiv vir vpogleda v potrebe, vedenje in namere uporabnikov. In vendar – čeprav se številna podjetja tega zavedajo – ostajajo koraki k aktivni uporabi prvoosebnih podatkov pogosto neizpeljani.

Preberi več
Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Finance: Prihodnost umetne inteligence v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, se je v pogovoru z Financami dotaknil prihodnosti umetne inteligence (AI) v marketingu ter izzivov, s katerimi se podjetja danes srečujejo pri njeni uporabi. Ob tem je izpostavil pomen kakovostnih podatkov, njihove natančne vpeljave in stalnega nadgrajevanja modelov, saj, kot pravi, »učinkovitost AI v praksi je odvisna od kakovosti podatkov, pravilne vpeljave in finega izpopolnjevanja«.

Preberi več
Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov

Andrej Beširevič

Marketing magazin je v marčevski številki predstavil uspešno digitalno oglaševalsko akcijo Stopite z vrtiljaka sprememb, ki smo jo izvedli v sodelovanju z banko Sparkasse. Cilja akcije sta bila povečati število novih komitentov in utrditi prepoznavnost blagovne znamke. Po ocenah banke se je število novih komitentov povečalo za 44 odstotkov.

Preberi več

Avtorji

Arhiv