Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

»Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti«

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Društvom za marketing Slovenije spregovoril o prihodnosti marketinga v dobi umetne inteligence. V intervjuju je izpostavil, kako umetna inteligenca (AI) ni več zgolj orodje za povečanje učinkovitosti, temveč strateški sogovornik pri razmišljanju, ustvarjanju in odločanju. Z Društvom za marketing Slovenije je delil svoja razmišljanja o tem, kako bo umetna inteligenca preoblikovala trženjske prakse ter katere priložnosti in odgovornosti se pri tem odpirajo za podjetja in posameznike.

Preberi več
Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij?

Leon Brenčič

Danes se ne sprašujemo, ali bomo oglaševali na digitalnih kanalih ali ne, temveč je digital prva in premišljena strateška izbira. V ospredje stopa vprašanje zrelosti in ciljne usmerjenosti digitalnega pristopa, ne več njegova upravičenost. Podjetja, ki pomena digitala danes še ne prepoznajo, bodo jutri soočena z zmanjšano tržno prisotnostjo, učinkovitostjo in vidnostjo.
Čeprav so razmere na trgu nepredvidljive in podvržene hitrim spremembam, digitalno oglaševanje ostaja ena redkih stalnic. Njegova vrednost ne izhaja iz trenutne priljubljenosti, temveč iz zmožnosti povezovanja podatkovnih virov, naprednih tehnologij in poslovnih ciljev v realnem času. V primerjavi s klasičnimi komunikacijskimi kanali digital omogoča bistveno hitrejši odziv, višjo stopnjo prilagodljivosti in natančnejše ciljanje. Danes predstavlja ključno orodje odpornosti in dolgoročne rasti.

Preberi več
Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter

Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje tudi v letu 2025 ostaja osrednja oblika digitalnega oglaševanja. Njegovo vlogo danes krepijo prvoosebni podatki, uporaba umetne inteligence ter nove tehnološke zmogljivosti. Vse več oglaševalcev uporablja obogatene podatke, napovedno analitiko in AI-orodja za segmentacijo občinstva, dinamično prilagajanje kreativ in sprotno optimizacijo medijskih proračunov. Prav ta kombinacija omogoča, da prikazno oglaševanje deluje kot natančno usmerjena, merljiva in učinkovita taktika znotraj sodobnega digitalnega medijskega ekosistema.

Preberi več
Zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo prvoosebnih podatkov, čeprav vedo, da so prihodnost digitalnega oglaševanja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo prvoosebnih podatkov, čeprav vedo, da so prihodnost digitalnega oglaševanja?

Miloš Suša

V digitalni dobi podatki niso več zgolj podpora – postajajo jedro poslovnih odločitev. Zlasti v digitalnem oglaševanju je jasno, da uspeh vse bolj temelji na kakovostnih podatkih. Med vsemi vrstami podatkov izstopajo prvoosebni podatki – tisti, ki jih podjetja pridobijo neposredno od uporabnikov prek lastnih kanalov, kot so spletna mesta, mobilne aplikacije ali e-poštna sporočila.

Zaradi zakonite in pregledne pridobitve ter neposrednega izvora veljajo za najbolj zanesljiv vir vpogleda v potrebe, vedenje in namere uporabnikov. In vendar – čeprav se številna podjetja tega zavedajo – ostajajo koraki k aktivni uporabi prvoosebnih podatkov pogosto neizpeljani.

Preberi več
Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Finance: Prihodnost umetne inteligence v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, se je v pogovoru z Financami dotaknil prihodnosti umetne inteligence (AI) v marketingu ter izzivov, s katerimi se podjetja danes srečujejo pri njeni uporabi. Ob tem je izpostavil pomen kakovostnih podatkov, njihove natančne vpeljave in stalnega nadgrajevanja modelov, saj, kot pravi, »učinkovitost AI v praksi je odvisna od kakovosti podatkov, pravilne vpeljave in finega izpopolnjevanja«.

Preberi več
Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov

Andrej Beširevič

Marketing magazin je v marčevski številki predstavil uspešno digitalno oglaševalsko akcijo Stopite z vrtiljaka sprememb, ki smo jo izvedli v sodelovanju z banko Sparkasse. Cilja akcije sta bila povečati število novih komitentov in utrditi prepoznavnost blagovne znamke. Po ocenah banke se je število novih komitentov povečalo za 44 odstotkov.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je v prispevku za Marketing magazin poudaril pomen podatkovne suverenosti v digitalnem oglaševanju. Po njegovih besedah podjetja, ki nimajo vizije gradnje lastnih podatkovnih ekosistemov, plačujejo drugim za dostop in aktivacijo svojih lastnih podatkov, kar jih dolgoročno postavlja v odvisen položaj in povečuje stroške trženja.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje poganjata sodobno digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Umetna inteligenca in strojno učenje poganjata sodobno digitalno oglaševanje

Tomaž Tomšič

Napredek umetne inteligence in strojnega učenja pomembno vpliva na razvoj digitalnega oglaševanja. Oglaševalci lahko z uporabo naprednih algoritmov bolje razumejo vedenje uporabnikov, natančneje napovedujejo njihove nakupne namere ter ustvarjajo bolj relevantna in učinkovita oglasna sporočila. Ti tehnološki premiki omogočajo boljše rezultate in izboljšano uporabniško izkušnjo. Kljub napredku v digitalnem oglaševanju imajo številni oglaševalci še vedno omejene možnosti pri dostopu do lastnih podatkov, saj so ti pogosto shranjeni znotraj zaprtih ekosistemov globalnih platform.
V tem blogu bom predstavil, kako lahko podjetja, ki si želijo več nadzora nad svojimi podatki in večjo neodvisnost pri digitalnem oglaševanju, z iPROM Private DMP-jem zgradijo lastno strategijo upravljanja podatkov.

Preberi več
Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo

Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglaševanja temelji na uporabi naprednih podatkovnih tehnologij, ki omogočajo ustvarjanje oglasnih sporočil, natančno prilagojenih posameznim uporabnikom. V digitalnem oglaševanju o njej govorimo že kar nekaj časa, a z uporabo umetne inteligence (UI) ta taktika dobiva povsem nove razsežnosti.

Preberi več
Leto 2024 kot vrtiljak izzivov: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde

Simon Cetin

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Preberi več

Avtorji

Arhiv