O avtorju

Andrej Ivanec je v iPROM-u direktor medijskega načrtovanja.
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Andrej Ivanec

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več
V 2017 internet ni trend, temveč norma - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

V 2017 internet ni trend, temveč norma

Andrej Ivanec

Smo v času, ki kar kliče po hitrih spremembah, učenju in odgovornosti do uporabnikov, ki za svojo zvestobo pričakujejo neposredne in navdihujoče kampanje, predvsem pa dodano vrednost.

Preberi več
Svet obogatene resničnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Svet obogatene resničnosti

Andrej Ivanec

Obogatena resničnost (Augmented Reality/AR) je tehnologija, ki nadgradi izkušnjo vaše realnosti tako, da sliko okolice, kjer se nahajate, obogati z računalniško generiranim objektom na zaslonu vašega telefona ali tablice. Investicijam v tehnologiji obogatene in virtualne resničnosti (VR) se je v zadnjem letu namenilo 1,1 milijarde USD, kar priča o njunem izjemnem potencialu.

Preberi več
ZDA živijo »mobilno« - trend pa bo kmalu tudi evropski - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

ZDA živijo »mobilno« – trend pa bo kmalu tudi evropski

Andrej Ivanec

ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.

Preberi več
Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Mobilna telefonija: največji fenomen človeške tehnologije

Andrej Ivanec

Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.

Preberi več
Oglasno_ozadje_na_spletnih-medijih_močno_a_nevarno_orožje-1-AndrejIvanec-2

Oglasno ozadje na spletnih medijih – močno, a nevarno »orožje«

Andrej Ivanec

Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih “orožij”. Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji…

Preberi več
iPROMGameAd-Škoda_Octavia

Inovativni pristop pri oglaševanju novega modela avtomobila Škoda Octavia

Andrej Ivanec

Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju…

Preberi več

O avtorju

Andrej Ivanec je v iPROM-u direktor medijskega načrtovanja.