Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot petnajstih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih entuziastov. Premike do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da našim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje našemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga

Tomaž Tomšič

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Administrativno-finančni oddelek

Patricija Suhadolc

Vodja pisarne

Nina Pupovac

Asistentka vodje pisarne

Oddelek za komuniciranje

Melita Gulja

Specialistka za korporativno komuniciranje

Medijski oddelek

Lucie Pokorna

Strokovni vodja za strateško internetno svetovanje

Miloš Suša

Spletni medijski specialist

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec

Sebastjan Pirih

Specialist za digitalne koncepte

Andrej Beširevič

Specialist za digitalne koncepte

Uroš Končar

Vodja projektov

Tjaša Zalar

Asistentka medijskega oddelka

Maja Nučič

Asistentka medijskega oddelka

Mateja Zupan

Asistentka medijskega oddelka

Anže Hribar

Specialist za iskalni marketing

Tehnično-razvojni oddelek

Simon Struna

Specialist za programatični ekosistem

David Špec

Tehnična podpora

Mirko Strle

Skrbnik strank

Tea Cetin

Traffic Manager

Matej Zupančič

Asistent

Nejc Lepen

Vodja razvoja projektov

Luka Andrejak

Razvijalec - programer

Matej Lenarčič

Razvijalec - programer

Dejan Pavlovič

Razvijalec - programer

Andrej Premrn

Asistent - programer

Tadej Birtič

Asistent - programer

Jaka Čertanc

Produktni vodja

Stojan Rančić

Sistemski administrator

Pridružite se naši ekipi.

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo. Vse prejete prošnje bomo obravnavali diskretno in vas ob primerni priložnosti povabili na osebno srečanje z nami.

Prijavi se

Ime *

Elektronski naslov *

Sporočilo *

Priponka (CV, priporočilo, ...)

Dodaj datoteko

PRESS

iPROM za krepitev mednarodne infrastrukture na področju digitalnega oglaševanja izbral podjetje Cloudflare

iPROM je po več kot letu dni testiranja za svojega partnerja na področju storitev v oblaku izbral ameriško podjetje Cloudflare, enega največjih globalnih ponudnikov na tem področju, in z njim podpisal pogodbo o sodelovanju. S povezovanjem lastne rešitve iPROM Cloud s tehnološkim partnerjem Cloudflare je iPROM nadgradil ponudbo svojih storitev na področju mednarodne distribucije digitalnih komercialnih vsebin. S tem je iPROM okrepil svojo vlogo na globalnem trgu ponudnikov tehnologij za upravljanje z oglasnim prostorom v digitalnih medijih.
Preberi več

V Sloveniji panoga avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih tudi v letu 2016

iPROM je v preteklem letu s programsko opremo iPROM AdServer izvedel 23 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2015 in uporabnikom digitalnih medijev posredoval skoraj 21 milijard spletnih oglasov. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu ponovno močno prednjači panoga avtomobilizem s 27-odstotnim deležem.
Preberi več

iPROM in Valicon z novo raziskavo o medijski potrošnji: televizija aktivno spodbuja uporabo interneta

Izsledki raziskav o medijski potrošnji ter hkratni uporabi televizije in interneta podjetij iPROM in Valicon kažejo, da večina uporabnikov za dostop do interneta uporablja mobilne naprave. Rezultati potrjujejo, da televizija aktivno spodbuja uporabo interneta, še posebej med mlajšimi. Kar 71 odstotkov vseh uporabnikov med gledanjem televizije sočasno uporablja internet – bodisi za družbena omrežja, e-pošto ali za brskanje po spletnih straneh.
Preberi več

BLOG

iPROM-u-se-je-pridruzil-Miha-Rejc-iPROM-Novice-2

iPROM-u se je pridružil Miha Rejc

Digitalni medijski agenciji iPROM se je pridružil Miha Rejc, ki bo skrbel za razvoj in krepitev segmenta vsebinskega marketinga na družbenih medijih.
Preberi več
d3con-Programaticnost-je-postala-prevladujoci-trend-v-marketingu

d3con: Programatičnost je postala prevladujoči trend v marketingu!

V Hamburgu vsako leto spomladi poteka konferenca d3con o programatičnem oglaševanju. Na letošnji konferenci, katere rdeča nit je bila predvsem prepletanje podatkov, tehnologij in medijev, se je zbralo več kot 1800 udeležencev iz vodilnih oglaševalskih agencij, založnikov in ponudnikov storitev, med katerimi so bili tudi naši sodelavci iz tehnično-razvojnega oddelka.
Preberi več
Kaj-so-podjetja-pridobila-z-Instagram Stories-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj so podjetja pridobila z Instagram Stories?

Instagram je lani poleti predstavil funkcionalnost Instagram Stories, ki jo trenutno dnevno uporablja že 150 milijonov uporabnikov. S tem od svoje »starejše sestre« Snapchat zaostaja le še za 11 milijonov. Ob tem so pri Instagramu priložnosti za podjetja še nadgradili in jim ponudili celostranske oglase, ki bodo umeščeni med zgodbe oseb, ki jim uporabniki sledijo.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija poteka večkrat letno v sklopu enotedenskih nekajurnih delavnic, ki udeležencem omogočajo podrobno spoznavanje področij spletnega oglaševanja, spletne analitike, direktnega marketinga na spletu, iskalnega marketinga, družbenih omrežij, psihologije v prodaji in pomena tehnologije pri spletnem oglaševanju. Stremimo k temu, da obravnavane vsebine na primerih dobre prakse nudijo celostni vpogled v kompleksno dinamiko digitalnega sveta in vedenjskih navad njegovih uporabnikov.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec