Digitalna odličnost, ki prepriča.

Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu našim naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov. Ne glede na parametre uspešnosti vam naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, kar je tudi eden izmed poglavitnih razlogov, da smo danes vodilna digitalna agencija za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih.

Poslanstvo in vizija

Kot svetovalno in razvojno podjetje nosimo odgovornost za razvoj stroke in smo v svojem delovanju od same ustanovitve leta 1999 zavezani k neodvisnosti in transparentnosti. Delujemo v skladu z najvišjimi globalnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari IoT. Pri tem sledimo globalnim smernicam organizacije IAB, ki jih kot eden izmed ustanovnih članov tudi sooblikujemo.

Pri delu z vsemi našimi naročniki zasledujemo visok etični standard in integriteto, strokovno in učinkovito izvedbo ter usmerjenost k rešitvam, ki prinašajo jasne, merljive in dokazljive rezultate. Po več kot petnajstih letih praktičnih izkušenj ničesar ne prepuščamo naključju. Delamo na dolgi rok. Od nekdaj. To je iPROM.

Zaupajte individualni obravnavi in edinstvenemu znanju.

Kolesje našega podjetja poganja ekipa izredno motiviranih posameznikov in spletnih entuziastov. Premike do cilja pa izbiramo skupaj – vedno z namenom, da našim naročnikom ponudimo najboljše. Ponosni smo, da nam na tej poti zaupate, saj vaše uspehe doživljamo tudi kot priznanje našemu delu.

Vodstvo

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner

Dejan Struna

Ustanovitelj in partner

Direktorji področij

Igor Mali

Operativni direktor

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki

Andrej Ivanec

Direktor medijskega načrtovanja

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga

Nejc Lepen

Direktor razvojnega oddelka

Andrej Cetin

Direktor tehničnih operacij

Tomaž Tomšič

Strateški svetovalec in vodja iPROM Labs

Administrativno-finančni oddelek

Patricija Suhadolc

Vodja pisarne

Nina Pupovac

Asistentka vodje pisarne

Oddelek za komuniciranje

Nina Plantan

Specialistka za trženjsko komuniciranje

Medijski oddelek

Miha Rejc

Vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev

Lucie Pokorna

Strokovna vodja za strateško internetno svetovanje

Miloš Suša

Spletni medijski specialist

Andrej Beširevič

Specialist za digitalne koncepte

Sebastjan Pirih

Specialist za digitalne koncepte

Marja Bajželj

Specialistka za družbene medije

Anže Hribar

Specialist za iskalni marketing

Slaven Petrovič

Spletni medijski načrtovalec

Uroš Končar

Vodja projektov

Tjaša Zalar

Asistentka medijskega oddelka

Maja Nučič

Asistentka medijskega oddelka

Mateja Zupan

Asistentka medijskega oddelka

Aleš Sopotnik

Asistent za iskalni marketing

Martin Volk

Oblikovalec

Tehnično-razvojni oddelek

Simon Struna

Specialist za programatični ekosistem

David Špec

Tehnična podpora

Mirko Strle

Skrbnik strank

Tea Cetin

Traffic Manager

Matej Zupančič

Asistent

Luka Andrejak

Vodja razvoja projektov

Matej Lenarčič

Razvijalec - programer

Dejan Pavlovič

Razvijalec - programer

Andrej Premrn

Razvijalec – programer

Tadej Birtič

Asistent - programer

Jaka Čertanc

Produktni vodja

Stojan Rančić

Sistemski administrator

Pridružite se naši ekipi.

Nadarjenim in proaktivnim posameznikom, ki s svojimi izkušnjami, znanjem in osebnostno integriteto lahko pripomorejo k uspehu podjetja, so vrata vedno odprta. Strast do digitalne komunikacije, inovativne ideje in razmišljanje izven standardnih okvirjev so tiste lastnosti, ki jih pri sodelavcih cenimo in iščemo. Vse prejete prošnje bomo obravnavali diskretno in vas ob primerni priložnosti povabili na osebno srečanje z nami.

Trenutno iščemo

Podatkovni analitik (M/Ž)

Prijavi se

Ime *

Elektronski naslov *

Sporočilo *

Priponka (CV, priporočilo, ...)

Dodaj datoteko

PRESS

iPROM Labs z novo vizijo in novim vodstvom

iPROM je visokotehnološko raziskovalno-razvojno enoto iPROM Labs, v okviru katere že več kot desetletje razvija in raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih, z letošnjim poletjem preoblikoval v samostojni oddelek znotraj družbe iPROM. Njegovo vodstvo je prevzel Tomaž Tomšič, ki je do sedaj v podjetju iPROM opravljal funkcijo direktorja razvojnega oddelka.
Preberi več

iPROM z rešitvijo iPROM Real-time Creative za nove standarde na področju ciljanja

iPROM je predstavil novo rešitev za obdelavo in uporabo velikih količin podatkov iPROM Real-time Creative, ki zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pridobljenih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev. Rešitev iPROM-ovim naročnikom zagotavlja natančnejše ciljanje ciljnih občinstev, ki jih lahko na podlagi vedenja in drugih znanih parametrov (npr. vreme, čas, lokacija …) odslej nagovarjajo s prilagojenimi oglasnimi sporočili.
Preberi več

Mobilni trend se v letu 2017 upočasnjuje, računalniki ohranjajo primat pri aktivnem pregledovanju vsebin

iPROM je pripravil novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin. iPROM podatke beleži in obdeluje prek tehnološke platforme iPROM Cloud, raziskavo pa pripravlja že od leta 2004. Analiza ugotavlja, da se rast mobilnega dostopa do digitalnih vsebin upočasnjuje v primerjavi s prejšnjimi leti in da so računalniki še vedno ključni pri poglobljenem pregledovanju digitalnih vsebin. Med spletnimi iskalniki ohranja vodilni delež Chrome, Android je najbolj pogost operacijski sistem na mobilnih napravah, medtem ko na računalnikih prevladuje Windows.
Preberi več

BLOG

Strojno učenje za analitiko telefonskih klicev - iPROM - Novice iz sveta

Strojno učenje za analitiko telefonskih klicev

Rešitev Invoca Signal AI prinaša strojno učenje za analizo telefonskih klicev, kar omogoča poglobljene vpoglede v vedenje potrošnikov.
Preberi več
Video oglasi v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Video oglasi v porastu

Video oglasi so zabeležili 19-odstotno rast časa, ki jim ga v povprečju namenijo potrošniki.
Preberi več
Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovanjkov - Luka Andrejak

Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov

Luka Andrejak
Podatkovno gnani in kreativno optimizirani digitalni oglasi učinkovito dosegajo ciljna občinstva digitalnih medijev in oglaševalcem nudijo tisto, kar ti plačajo: natančno nagovarjanje slehernega posameznika ali interesne skupine uporabnikov.
Preberi več

Spoznajte priložnosti, ki jih ponuja digitalni svet.

iPROM Akademija poteka večkrat letno v sklopu enotedenskih nekajurnih delavnic, ki udeležencem omogočajo podrobno spoznavanje področij spletnega oglaševanja, spletne analitike, direktnega marketinga na spletu, iskalnega marketinga, družbenih omrežij, psihologije v prodaji in pomena tehnologije pri spletnem oglaševanju. Stremimo k temu, da obravnavane vsebine na primerih dobre prakse nudijo celostni vpogled v kompleksno dinamiko digitalnega sveta in vedenjskih navad njegovih uporabnikov.

VEČ O iPROM AKADEMIJI

Kontakt

iPROM, d.o.o.
Šlandrova ulica 4 B
1231 Ljubljana - Črnuče

Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Reg. št. vložka 1/31756/00 ⋅ Matična št. 1399918 ⋅ ID št. za DDV: SI83333193 ⋅ IBAN: SI56 0203 2005 2510 614 ⋅ BIC/SWIFT: LJBASI2X

Kontaktni obrazec