
Matjaž Fajfar na konferenci Digital Day: Kako lahko z naložbo v lastno občinstvo prevzamete nadzor?
Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij za regiji Adriatik in DACH v iPROMu, je na konferenci Digital Day, ki ga je organiziralo združenje IAB Srbija, predstavil naraščajočo pomembnost zasebnih podatkovnih skladišč prvoosebnih podatkov, neodvisnih rešitev Ad-Tech in vlogo, ki jo imajo lastni podatki pri visoko učinkovitem ciljanju občinstva z uporabo platform za programatično oglaševanje.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 23
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 7
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 29
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 3
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 1
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 18
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 14
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 20
- Simon Struna 10
- Slaven Petrovič 7
- Tomaž Tomšič 15
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11