O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.
Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc in Tomaž Tomšič

Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Miha Rejc, vodja oddelka celostnih digitalnih strategij v iPROMu, in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, sta na DMS-jevem dogodku Taktik pojasnila, zakaj so danes lastni podatki gonilo učinkovitega digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času

Tomaž Tomšič

Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?

Preberi več
Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?

Tomaž Tomšič

Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.

Preberi več
Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna

Tomaž Tomšič

Omejitve glede varstva podatkov se zaostrujejo, oglaševalci pa se vse bolj zavedajo pomena etične in transparentne uporabe podatkov. S 15. avgustom je v digitalnem oglaševanju stopil v veljavo nov standard, imenovan Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (TCF 2.0), ki je založnike in ponudnike oglaševalskih tehnoloških rešitev spodbudil k zagotavljanju boljše preglednosti varstva podatkov potrošnikov. Po drugi strani pa je uporabnikom digitalnih medijev omogočil večji nadzor nad tem, s kom in katere podatke delijo. Z zmanjšanjem dostopa do podatkov tretjih oseb zaradi različnih predpisov o zasebnosti in varstvu podatkov potrošnikov je vse bolj zanimiva bolj natančna različica kontekstualnega ciljanja, tj. kontekstualna inteligenca.

Preberi več
Podatkovne zbirke so danes ključne za agilnost in učinkovitost ter izvedbo oglaševalskih akcij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Podatkovne zbirke so danes ključne za agilnost in učinkovitost ter izvedbo oglaševalskih akcij

Tomaž Tomšič

Arhitektura podatkovnih zbirk je v dobi industrije 4.0 eden izmed dejavnikov uspeha podjetja na sodobnem trgu. Sposobnost prilagajanja podatkovnih modelov, prilagodljivost uvajanja novih podatkovnih zbirk in hitrost (re)interpretacije velike količine podatkov z namenom spodbujanja poslovne agilnosti in inovativnosti je nekaj, kar trg neusmiljeno zahteva. V programatičnem digitalnem medijskem ekosistemu so odzivne podatkovne zbirke ključne za uspešnost oglasnih akcij in njihovo optimizacijo v realnem času.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic - iPROM Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic

Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, je za Delo komentiral spremembe na področju tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija

Tomaž Tomšič

V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.

Preberi več
Vloga podatkov in tehnologije v hiperpersonalizaciji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Vloga podatkov in tehnologije pri hiperpersonalizaciji (2. del)

Tomaž Tomšič

Hiperpersonalizacija postaja ključna formula uspeha učinkovitih oglaševalskih akcij. Pa veste, kaj stoji za njo?

Preberi več
Mikrosegmentacija temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Mikrosegmentacija: temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih

Tomaž Tomšič

Segmentacija potrošnikov je v marketinških strategijah že dolgo opevana, vseeno pa njena posodobitev, mikrosegmentacija, predstavlja dodaten korak k uspešnemu grajenju odnosov s potrošniki.

Preberi več

O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.