Deli

V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.

Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice

V trenutnem času oglaševalci svoje strategije zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih vse bolj oblikujejo v pristope, ki jim omogočajo še natančnejše ciljanje s hiperpesonaliziranimi vsebinami, da bolj učinkovito dosežejo svoje kupce. Zato se je Tomaž Tomšič v pogovoru osredotočil predvsem na podatke, ki jih za sabo pušča potrošnik oziroma daje znake, kaj mu je všeč in kaj išče.

»Pri hiperpersonalizaciji se vedenjski profili potrošnika ustvarjajo in posodabljajo progresivno za vsakega posameznika v realnem času. Prav tako je mogoče zaznati in prepoznati več kontekstov in odtenkov, ki jih zahteva večkanalna komunikacija,« pravi Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.

Tomaž se je v pogovoru osredotočil tudi na vpliv trenutnih kriznih razmer in učinke, ki bodo prisotni tudi v prihodnosti. Prepričan je, da se bodo kupci zaradi »koronakrize« navadili na drugačne prodajne poti, ki jih bodo v prihodnosti gotovo delno obdržali. Pričakuje, da bo več kot 90 odstotkov spletnih uporabnikov v tem obdobju ne le dostopalo do relevantnih vsebin na spletu, ampak tudi dejansko opravilo spletni nakup.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji časnika Delo v rubriki Posel in denar, 6. aprila 2020 z naslovom: Prej personalizacija, zdaj hiperpersonalizacija (str. 3)

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.

Vsi prispevki avtorja