Deli

Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?

Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

V pomoč podjetjem pri snovanju učinkovitih trženjskih strategij »digitalno najprej« smo v iPROMu pripravili izčrpen priročnik, ki si ga lahko brezplačno prenesete tukaj. V nadaljevanju pa si preberite, kaj so glavne značilnosti in prednosti tovrstnih strategij.

Platforme za upravljanje s podatki omogočajo vpogled v nakupno namero potrošnikov

V primerjavi s tradicionalnimi mediji splet in napredne tehnologije omogočajo vpogled v podatke o uporabnikih, relativno hitro prilagajanje in s tem učinkovitejšo optimizacijo komunikacije s potrošnikom v realnem času. Učinkovito spremljanje in optimizacija danes presegata analizo rezultatov spletnih strani z uporabo orodij Google Analytics in ostalih orodij za analitiko, saj podatke postavljata v širše kontekste.

Platforme za upravljanje s podatki omogočajo vpogled v nakupno namero potrošnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

V trženjskih strategijah »digitalno najprej« se podjetja že lep čas zanašajo predvsem na moč lastnih podatkov v kombinaciji s podatki iz drugih zalednih sistemov in platform. Podatki, zbrani iz različnih komunikacijskih aktivnosti in oglaševalskih akcij na enotni podatkovni platformi, kot je iPROM DMP, jim omogočajo poglobljene analitične uvide. V vsakem trenutku lahko spremljajo nakupno obnašanje in vedenjske vzorce uporabnikov digitalnih medijev, z uporabo strojnega učenja pa gradijo t. i. napovedne modele, ki jim kažejo, kako se bodo potrošniki obnašali v prihodnje.

Preberite si denimo, kako se je Semenarna Ljubljana z natančno identifikacijo ciljne skupine in naprednim ciljanjem na osnovi napovedovanja nakupne namere hitro odzvala in kar najbolje izkoristila svoja medijska sredstva. Takšen pristop k izvedbi oglasne akcije in možnost hipnega prilagajanja ponudbe v realnem času našim naročnikom omogočata, da hitro prerazporejajo oglaševalska sredstva in tako neodvisno od svetovnih oglaševalskih platform ohranijo podatke zase, si zagotovijo dolgoročno učinkovitost in krepijo lastno konkurenčno prednost.

Semenarna Ljubljana z interaktivno iPROM Anketo v treh dneh za skoraj štirikrat presegla pričakovano odzivnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Poleg klasičnega ponovnega ciljanja uporabnikov lastnih medijev oziroma obiskovalcev spletnih mest blagovne znamke po celotnem spletu iPROM DMP v kombinaciji z merilnimi kodami na spletnem mestu, kjer nas zanimajo aktivnosti uporabnikov, omogoča uporabo t. i. algoritma »look-alike«. Gre za postopek iskanja in ciljanja uporabnikov, ki so podobni že obstoječim strankam, odkrijemo pa jih na osnovi njihovega spletnega vedenja in znanih lastnosti. Na ta način blagovnim znamkam zagotavljamo kontinuirano prisotnost med potencialnimi potrošniki ter razširitev baze potrošnikov, kar je danes ključnega pomena za vzdržno rast.

iPROM DMP – najbogatejši podatkovni silos v regiji Adriatik

Da lahko v iPROMu naročnikom zagotavljamo celostno podporo pri učinkovitem načrtovanju in izvedbi trženjskih aktivnosti na spletu, zanje razvijamo svojo lastno programsko in strojno opremo. Za vzpostavitev lastnih podatkovnih silosov ter anonimiziran zajem podatkov, ki je skladen z najvišjimi standardi varstva podatkov in zasebnosti uporabnikov na spletu, naši naročniki uporabljajo že omenjeno platformo za upravljanje podatkov iPROM DMP.

iPROM DMP - najbogatejši podatkovni silos v regiji Adriatik - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

iPROM DMP med drugim nudi enostavno in standardizirano povezljivost z drugimi svetovnimi platformami za upravljanje s podatki (DMP). V kombinaciji s tehnološko rešitvijo za programatični zakup ciljnih občinstev iPROM Cloud tako podatke iz preteklih oglaševalskih akcij posameznega naročnika oplemenitimo, jih združujemo s podatki iz drugih zalednih sistemov ter uporabljamo za napredno ciljanje uporabnikov digitalnih medijev.

Za večjo učinkovitost moramo rezultate trženjskih aktivnosti spremljati na vseh točkah stika - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Za večjo učinkovitost moramo rezultate trženjskih aktivnosti spremljati na vseh točkah stika

Prvi korak do večje učinkovitosti je vzpostavitev procesa za analizo podatkov, ki nam bo pomagala pri lažjem odločanju, ukrepanju ter izvajanju različnih strategij trženja in ciljanja potrošnikov. Pomagamo si lahko z različnimi analizami in napovedmi nakupnega vedenja, spremljanjem rezultatov prek nadzornih plošč, testiranjem oglasnih sporočil A/B in prilagajanjem tako ciljne skupine kot vsebine.

Izjemno natančno ciljanje v praksi ne pomeni le, da boste uporabljali programatično oglaševanje v digitalnih medijih, temveč boste ciljali tudi uporabnike svojih lastnih medijev (npr. spletnih strani in e-pošte). Tako lahko potrošnikom zagotovite najboljše in najbolj ustrezne vsebine, s katerimi jih usmerjate na nakupni poti.

Za merjenje aktivnosti uporabnikov na spletni strani in kasnejše taktike ponovnega nagovarjanja tega občinstva je zato priporočljivo na spletno stran umestiti merilne kode ponudnikov oglaševalskih storitev, ki omogočajo neposredno povezavo z oglaševalsko platformo za optimizacijo oglaševalskih akcij, kot je iPROM DMP.

Dodatne prednosti izgradnje lastnih podatkovnih silosov, ki so ključ za učinkovit marketing in večjo konkurenčno prednost, predstavljamo v novem iPROMovem priročniku Učinkovite strategije »digitalno najprej« v praksi. Prenesite si ga tukaj.
Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv