![Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2023/04/Neodvisne-oglasevalske-tehnologije-blagovnim-znamkam-omogocajo-nadzor-vecjo-donosnost-nalozb-in-varno-prihodnost-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic-600x316.png)
Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost
V nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju se na tehnološke velikane z vidika zagotavljanja visoke donosnosti naložb v oglaševanje danes ne moremo več zanašati. Intenzivno se približujemo obdobju brez piškotkov, zato morajo blagovne znamke že danes prevzeti odgovornost za lastne podatke in vlagati v izgradnjo lastnega medijskega ograjenega vrta, da bi ostale konkurenčne. Z uporabo neodvisnih rešitev, kot je iPROM Private DMP, ki podatke o uporabnikih postavlja v ospredje procesa odločanja in jih ne deli s konkurenco, bodo podjetja povečala učinkovitost uporabe in hkrati pridobila neposreden dostop do želenih segmentov strank. Na ta način bodo povečala tudi dolgoročno uspešnost svojih marketinških aktivnosti.
![Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc in Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2023/04/Miha-Rejc-in-Tomaz-Tomsic-za-DMS-Prvoosebne-strategije-digitalnega-oglasevanja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic-Miha-Rejc-600x316.png)
Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja
Miha Rejc, vodja oddelka celostnih digitalnih strategij v iPROMu, in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, sta na DMS-jevem dogodku Taktik pojasnila, zakaj so danes lastni podatki gonilo učinkovitega digitalnega oglaševanja.
![Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2021/12/Lastni-podatkovni-silosi-so-kljuc-za-ucinkovit-marketing-v-realnem-casu-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic-600x316.png)
Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času
Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?
![Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice](https://iprom.si/files/2021/12/Tomaz-Tomsic-za-DMS-Z-napovednim-modelom-do-pravega-potrosnika-in-ucinkovitejsega-oglasevanja-iPROM-Novice1-600x316.png)
Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja
Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.
![Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2021/01/Bo-spletna-trgovina-z-uporabo-naprednih-tehnologij-v-2021-se-pospesila-rast-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic_Website-naslovna-1200x628-600x316.png)
Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?
Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.
![Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2020/09/Kontekstualna-inteligenca-postaja-v-oglasevanju-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic-600x316.png)
Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna
Omejitve glede varstva podatkov se zaostrujejo, oglaševalci pa se vse bolj zavedajo pomena etične in transparentne uporabe podatkov. S 15. avgustom je v digitalnem oglaševanju stopil v veljavo nov standard, imenovan Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (TCF 2.0), ki je založnike in ponudnike oglaševalskih tehnoloških rešitev spodbudil k zagotavljanju boljše preglednosti varstva podatkov potrošnikov. Po drugi strani pa je uporabnikom digitalnih medijev omogočil večji nadzor nad tem, s kom in katere podatke delijo. Z zmanjšanjem dostopa do podatkov tretjih oseb zaradi različnih predpisov o zasebnosti in varstvu podatkov potrošnikov je vse bolj zanimiva bolj natančna različica kontekstualnega ciljanja, tj. kontekstualna inteligenca.
![Podatkovne zbirke so danes ključne za agilnost in učinkovitost ter izvedbo oglaševalskih akcij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2020/07/Podatkovne-zbirke-so-danes-kljucne-za-agilnost-ucinkovitost-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic-600x316.png)
Podatkovne zbirke so danes ključne za agilnost in učinkovitost ter izvedbo oglaševalskih akcij
Arhitektura podatkovnih zbirk je v dobi industrije 4.0 eden izmed dejavnikov uspeha podjetja na sodobnem trgu. Sposobnost prilagajanja podatkovnih modelov, prilagodljivost uvajanja novih podatkovnih zbirk in hitrost (re)interpretacije velike količine podatkov z namenom spodbujanja poslovne agilnosti in inovativnosti je nekaj, kar trg neusmiljeno zahteva. V programatičnem digitalnem medijskem ekosistemu so odzivne podatkovne zbirke ključne za uspešnost oglasnih akcij in njihovo optimizacijo v realnem času.
![Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic - iPROM Novice](https://iprom.si/files/2020/07/Tomaz-Tomsic-za-Delo-Mobilnik-je-prvi-posrednik-pri-branju-novic-iPROM-Novice-600x316.png)
Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic
Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, je za Delo komentiral spremembe na področju tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev.
![Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice](https://iprom.si/files/2020/04/Tomaz-Tomsic-za-Delo-prej-personalizacija-zdej-hiperpersonalizacija-iPROM-Novice-600x316.png)
Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija
V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.
![Vloga podatkov in tehnologije v hiperpersonalizaciji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič](https://iprom.si/files/2020/02/Vloga-podatkov-in-tehnologije-v-hiperpersonalizaciji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic1-600x316.png)
Vloga podatkov in tehnologije pri hiperpersonalizaciji (2. del)
Hiperpersonalizacija postaja ključna formula uspeha učinkovitih oglaševalskih akcij. Pa veste, kaj stoji za njo?
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 29
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 22
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 24
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tanja Fon 1
- Tomaž Tomšič 24
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1