Marketing magazin se je pogovarjal s Tomažem Tomšičem, vodjo iPROM Labsa, o pripravljenosti družbe iPROM na Googlovo odpravo piškotkov tretjih oseb.
Google se sooča z nasprotovanjem industrije zaradi svojih načrtov za odpravo piškotkov tretjih oseb iz svojega brskalnika, pri čemer alternativne rešitve ne ustrezajo pričakovanjem oglaševalcev. Ti sprožajo pomisleke glede preglednosti, zasebnosti, konkurenčnosti in učinkovitosti oglaševanja.
V odzivu na te spremembe je Marketing magazin raziskal stopnjo pripravljenosti domačih ponudnikov oglaševalskotehnoloških rešitev.
Kot je izpostavil Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, so partnerji iPROMa odlično pripravljeni na svet brez tretjeosebnih piškotkov. Cilj družbe iPROM je svojim partnerjem zagotoviti ustrezno pripravljenost na novo dobo digitalnega oglaševanja, v kateri bo zasebnost še bolj izpostavljena vrednota.
»Z ukinjanjem tretjeosebnih piškotkov v brskalniku Chrome, ki ga uporablja velik delež spletnih uporabnikov, se dokončno oblikujejo novi tehnološki pristopi na področju digitalnega oglaševanja. V ospredje prihaja uporaba prvoosebnih podatkov, shranjenih v podatkovnih skladiščih podjetij in organizacij. V iPROMu ponujamo rešitev iPROM Private DMP, ki našim partnerjem omogoča učinkovito upravljanje lastnih podatkov za ciljano oglaševanje in zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov,« je pojasnil Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.
Komentar je bil prvotno objavljen v Marketing magazinu v prispevku: GOOGLE: SVET BREZ PIŠKOTKOV.