![Simon Cetin za DMS: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo kmalu presegle 100 milijonov letno - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2021/08/Simon-Cetin-za-DMS-Nalozbe-v-digitalno-oglasevanje-bodo-kmalu-presegle-100-milijonov-letno-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo naložbe v digitalno oglaševanje presegle 100 milijonov letno
Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.
![Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2021/05/Simon-Cetin-za-drustvo-za-marketing-Slovenije-Rastejo-podjetja-ki-imajo-digital-in-tehnologijo-zapisano-v-dnk-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin: Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK
Marketinške in oglaševalske tehnologije, spletna trgovina ter lastni digitalni medijski ekosistemi in podatkovni silosi pridobivajo na pomenu že več kot desetletje. V preteklem letu so se v podjetjih tudi močneje uveljavili ali vsaj resno opozorili nase. Pionir digitalnega oglaševanja v Sloveniji Simon Cetin je za Društvo za marketing Slovenije razgrnil trende, ki so in bodo v prihodnje ključni za uspešno poslovanje na digitalu.
![Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2021/03/Simon-Cetin-za-Finance-Oglasevanje-v-kontekstu-omnikanalnega-trzenja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu vsekanalnega trženja
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.
![Simon za Dnevnik: Zasebnost postaja ključna vrednota - iPROM - Novice](https://iprom.si/files/2020/08/Simon-za-Dnevnik-Zasebnost-postaja-kljucna-vrednota-iPROM-Novice-600x316.png)
Simon Cetin za Dnevnik: Zasebnost postaja ključna vrednota
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Dnevnikom pogovarjal o spremembah v medijski potrošnji in vodilnih trendih, ki bodo v prihodnosti oblikovali digitalni ekosistem.
![Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali - iPROM Novice](https://iprom.si/files/2020/07/Simon-Cetin-za-Marketing-magazin-V-primeru-drugega-vala-prakse-ne-bomo-bistveno-spreminjali-iPROM-Novice-600x316.png)
Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o možnih scenarijih in ukrepih ob prihodu drugega vala pandemije covid-19.
![Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje - iPROM - Novice](https://iprom.si/files/2020/02/Simon-Cetin-za-Drustvo-za-marketing-Slovenije-Bodimo-ustvarjalci-na-bolje-iPROM-Novice-600x316.jpg)
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je zapisu za Društvo za marketing Slovenije posvetil megatrendom, ki bodo v prihodnosti vplivali na naša življenja. Osredotočil se je na pametna mesta, trajnostni razvoj, ekologijo, ogljični odtis, množico podatkov in umetno inteligenco ter ostala področja, ki bodo zaznamovala prihajajoča leta.
![Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice](https://iprom.si/files/2020/01/Simon-Cetin-za-Marketing-magazin-Delez-nalozb-za-digitalno-ogl-600x316.png)
Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji
Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.
![Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2019/05/Simon-Cetin-za-B365-Operacije-za-Inovativnejse-vescine-trzenja-Intervjuji-uspesnih-podjetnikov-iPROM-Mnenja-Strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov
Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, se že skoraj 20 let ukvarja z digitalnim in spletnim oglaševanjem. In to zelo uspešno.
![Simon Cetin v intervjuju za Društvo za marketing Slovenije – DMS: Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2019/03/Simon-Cetin-v-intervjuju-za-Drustvo-za-marketing-Slovenije-DMS-Ne-tehnologija-in-podatki-osnova-je-homogena-ekipa-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije – DMS: Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa
Digital je beseda, ki jo danes vsi tisti, ki smo povezani z marketingom, zavrtimo v mislih vsaj enkrat na dan. To široko področje so v Drustvu za marketin Slovenije razrezali na manjše koščke in jih temeljito pretresli s Simonom Cetinom, pionirjem digitalnega oglaševanja v Sloveniji.
![Simon Cetin v pogovoru za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin](https://iprom.si/files/2019/01/Simon-Cetin-v-pogovoru-za-Dnevnik-Najsrecnejsi-clovek-bi-bil-ce-bi-vsi-moji-sodelavci-delali-na-rajskih-otokih-iPROM-Mnenja-Strokovnjakov-Simon-Cetin-600x316.png)
Simon Cetin za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih
Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.
Avtorji
- Alena Selimović 2
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 6
- Andrej Ivanec 29
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 10
- Igor Mali 15
- Kristjan Pasar 1
- Leon Brenčič 33
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 7
- Maja Gorjanc 5
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 4
- Matjaž Fajfar 2
- Miha Rejc 17
- Miloš Suša 22
- Monika Čurin 1
- Nejc Lepen 15
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 2
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 24
- Simon Struna 12
- Slaven Petrovič 8
- Tanja Fon 1
- Tomaž Tomšič 24
- Uroš Grilc 1
- Uroš Končar 11
- Žiga Komac 1