Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je ob koncu leta za Marketing magazin strnil dogajanje v družbi iPROM v letu 2023.
V letu 2023 je družba iPROM izpopolnjevala svoje rešitve, ki podjetjem in organizacijam omogočajo zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih z uporabo njihovih lastnih podatkov o digitalnih občinstvih. Ta pristop iPROMovim naročnikom zagotovlja prednost v smislu večje učinkovitosti digitalnega oglaševanja in trženja.
»Posvečali smo se evropskim standardom s področja spoštovanja zasebnosti in zaščite podatkov, kar že danes predstavlja eno od temeljnih konkurenčnih prednosti tako naših naročnikov kot tudi družbe iPROM. S svojimi neodvisnimi analitičnimi in oglaševalskotehnološkimi rešitvami danes poslovnim partnerjem ne omogočamo le bolj učinkovitega medijskega zakupa in možnosti vzpostavitve novih poslovnih modelov, temveč jim nudimo tudi strateške vpoglede v njihova digitalna občinstva,« je za Marketing magazin povedal Simon Cetin, partner v družbi iPROM.
Družba iPROM je leto 2023 zaključila uspešno, z rastjo prometa.
»Ključno pa je, da so naši poslovni partnerji že danes pripravljeni na prihajajoče izzive in priložnosti, ki jih v prihodnjem letu prinaša preobrazba digitalnega oglaševanja in marketinga,« je še poudaril Cetin.
Komentar je bil prvotno objavljen v Marketing magazinu v prispevku: NA SVIDENJE 2023, POZDRAVLJENO 2024.