Deli

V majski kolumni za Marketing Magazin Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, piše o aktualni temi – umetni inteligenci v marketingu, za katero pravi, da je pomembno zavedati se njenega dolgoročnega potenciala. Verjame, da smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva.

Smo na pregu nove tehnološke revolucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Kot piše, umetna inteligenca v oglaševanju ni novost, saj se uporablja že dolgo časa, a morda podatki niso bili zanimivi za širšo množico. Pomoč strojev se vključuje v različna področja oglaševanja, kot so avtomatizacija procesov pri upravljanju oglaševalskih akcij, obdelava podatkov za personalizirano in ciljano trženje, napovedovanje vedenja ciljnih skupin ter avtomatizacija ponavljajočih se nalog.

»Umetna inteligenca je v delu oglaševalske infrastrukture naš zvest pomočnik in jo na področju marketinga in oglaševanja raziskujemo,« pravi Cetin.

Kljub temu da je danes uporabna vrednost umetne inteligence v oglaševanju enaka, je prepričan, da smo z njenim razmahom in odprtim dostopom javnosti »na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva«.

Kot pravi, imamo kot generacija srečo, da lahko v živo spremljamo enega največjih tehnoloških razvojev v človeški zgodovini. Glede etičnih pomislekov razvoja in uporabe umetne inteligence meni, da je treba nove tehnologije sprejeti z zaupanjem in jim dovoliti, da nam pomagajo reševati največje izzive, s katerimi se soočamo kot družba.

»Trdno verjamem, da bo umetna inteligenca na dolgi rok prinesla več dobrega kot slabega, saj nam lahko pomaga doseči velike premike in izboljšati kakovost življenja za vse«, je prepričan Simon Cetin.

Celotna kolumna je objavljena v tiskani izdaji Marketing Magazina: Smo na pragu nove tehnološke revolucije (MM503, stran 20).

Deli

O avtorju

Simon Cetin je ustanovitelj in partner v iPROMu.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv