Deli

Kdaj ste se zadnjič vprašali, kako bi lahko nadgradili vaše spletno oglaševanje? Kako bi spremenili vaš medijski načrt, da ta ne bi vseboval zgolj »klasike«, Googla in oglasov na družbenem omrežju Facebook, ki vas spremljajo že tako dolgo? Mislite, da nimate na voljo dovolj sredstev? Si ne upate? Škoda!

Ne bom se spuščal v remarketing, programatični zakup, optimizacijo sporočil glede na prodajni lijak in podobne tehnike, ki so seveda nujni momenti optimizacije oglaševalskih sredstev, temveč se bom raje dotaknil tega, kako lahko v vašo komunikacijo vpeljete več globine, ki bo oglaševanje naredila bolj avtentično, prepričljivo & naravno.

Kaj je vsebina?

Vsebina, vsebinski marketing, native oglaševanje ipd. so v tem trenutku vroče teme. Toda, kaj sploh je vsebina? Kaj je native? In kaj vsebinski marketing?

Vsebina

Vsebina je vse in vse je vsebina. A če sem natančen, gre vseeno še za nekaj več. Content marketing institute definira vsebinski marketing kot »strateški marketinški pristop, ki se osredotoča na ustvarjanje in distribucijo koristnih, relevantnih in konsistentnih vsebin, s katerimi pritegnemo in obdržimo pozornost ciljne javnosti in posledično ustvarimo želeno akcijo«.

Podobno pozicijo zastopa tudi Amir Kassaei (globalni kreativni direktor mreže DDB), ko pravi, da digital ni zgolj medij, temveč je infrastruktura. In naša »vloga v svetu marketinga ni zgolj gradnja zavedanja, pripovedovanje zgodb ali podatkovno rudarjenje, ampak tudi v ustvarjanju relevantnosti in vpliva.« Jedro Kassaeijeve filozofije je: poiščite relevantno resnico in jo skomunicirajte na svež način!

Trgovci in njihovi recepti

Vprašajmo se, kaj je relevantna resnica pri kampanjah trgovcev, ki prikazujejo kuhanje? Svet kuhanja kot ultimativna relevantna resnica? Vsekakor! Še posebej v Sloveniji, kjer doživljamo pravo poplavo kuharskih oddaj (Gostilna išče šefa, Ljubezen skozi želodec, Ana kuha, Masterchef …) in s pomočjo 24Kitchen tudi obiske slavnih kuharjev (npr. Rudolph van Veen), ki se jih slovenci masovno udeležujejo. Vsak je malo Jamie Oliver (tudi jaz, priznam! J) in vsaka je malo Sara La Fountain.

Skrajni-čas-je-da-se-vsebinsko-nadgradite-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Kakšno strateško vsebinsko povezavo bi lahko vzpostavil trgovec z recepti?

Kuhanje kot relevantna resnica ima potencial, da zaživi na vsebinsko sorodnem mestu: na kuharskem portalu (in na njegovi Facebook ekstenziji). Tematski portali, ki na mesečni ravni dosegajo preko 800.000 različnih spletnih uporabnikov (in ustvarijo okrog 15 mio ogledov strani/mesec ter si ogledajo skoraj 4 mio receptov/mesec) ponujajo možnost za aktiviranje vsebinske kampanje:

  • vpletanje uporabnikov na posebni podstrani + na Facebook strani
  • glasovanje za naj recept
  • kulinarični crowdsourcing
  • nasveti za kuhanje
  • skupinsko kuhanje
  • video recepti
  • nakupovalni listki
  • kreiranje posebnih kuponov ugodnosti
  • …itd & itn.

Posamezne vsebine pa lahko uporabite za pripravo »klasičnih« oglasov. Tako bo vaše oglaševanje postalo bolj avtentično in prepričljivo. Kar pa vam bo na koncu prineslo boljšo prodajo.

Pa vi? Že imate svojo zgodbo? Če jo potrebujete, se oglasite Sebastjanu!

Deli

O avtorju

Sebastjan Pirih je svojo strokovno pot je pričel v medijski agenciji ZenithOptimedia, kjer je kot strateški medijski načrtovalec skoraj desetletje skrbel za različne domače in mednarodne naročnike in v zadnjih letih v omenjeni družbi prevzel tudi vodenje digitalnega medijskega oddelka. V podjetju Si.mobil je zasedal mesto medijskega specialista in se nato kot digitalni svetovalec in snovalec akcij na družbenih omrežjih preizkusil tudi v start-up okolju podjetja Appsolut. Obenem je kot pobudnik številnih rešitev za kreativno uporabo medijev skupaj z ekipami prejel več festivalskih nagrad, javnosti pa se je predstavil tudi kot član žirije oglaševalskih festivalov SOF (2013) in KIAF (2014).

Vsi prispevki avtorja

Arhiv