Deli

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Ste eden od tistih, ki jih je Nenad Senič prepričal, da je vsebinski marketing prava smer? Prav imate, da mu zaupate! Častite »pull« marketing? Na Twitterju že sledite Joeju Pulizziju? Predlagam, da se naročite še na CMI-jev e-novičnik. Dnevna doza vsebinskega marketinga je zagotovljena. Pod vašim vodstvom blagovna znamka živi na vseh mogočih družbenih omrežjih. Stavim tudi, da ste obiskali POMP Forum!

its all about content baby

Vse lepo in prav – a vendar, če se spomnimo popularne izjave Jonathana Perelmana (Buzzfeed):

Content is king, but distribution is queen and she wears the pants.

lahko hitro zaključimo, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice.

Se sprašujete zakaj?

Odgovor je enostaven: ker vsebine, ki jim ne nudimo oglaševalske podpore, ostanejo nevidne. Poglejte si spodnji graf, ki kaže gibanje organskega dosega Facebookovih objav. Opazite? Vaših vsebin, ki jih skladno s strategijo vsebinskega marketinga objavljate na Facebooku, brez oglaševalske podpore tako rekoč nihče ne opazi.

Organic reach per fan

Če poenostavim: zgolj dejstvo, da spišete super intervju, sestavite ultra uporabno e-knjigo, naredite »viralno« infografiko ali pa posnamete celotno serijo video vsebin, vam ne bo kaj dosti pomagalo, če ne boste vsaj toliko časa, kot ste posvetili strategiji vsebinskega marketinga, posvetili tudi načinom distribucije in promocije.

Content Marketing Insitute ugotavlja, da so minili časi, ko se je v vsebino vložilo 80 odstotkov sredstev, v promocijo vsebin pa zgolj 20 odstotkov. Danes je to razmerje obratno.

Zato vam svetujem, da si postavite celostno strategijo – ta naj poleg strategije vsebinskega marketinga zajema tudi oglaševalsko strategijo, s katero boste vaše vsebine lahko tudi optimalno podprli.

Fokus usmerite tudi v učinke celostnega vsebinskega marketinga: postavite si jasne KPI-je, merite konverzije, razmišljajte skozi optiko prodajnega lijaka ipd.

Že Joe Pulizzi je ugotovil, da je oglaševanje v funkciji »gateaway« droge, s katero uporabnike »navlečemo« na vsebinski marketing. Povem še nekoliko drugače? Z oglaševalsko podporo se bodo vaše vsebine obnašale, kot da bi bile na poživilih.

Podobno smo lahko slišali tudi na letošnjem POMP Forumu, ki smo ga partnersko podprli, saj verjamemo v moč vsebinskega marketinga. Konferenca je postregla  z zanimivimi predavanji (in študijami primera), ki kažejo realno situacijo vsebinskega marketinga danes in zarisala smernice v prihodnje.

POMPForum1-01

Ključne točke bi lahko strnili takole:

  • Ko izvajate vsebinski marketing, razmišljajte strateško (vpnite ga v vse pore vašega poslovanja).
  • Ključno je razumevanje potrošnika (njegovih želja, problemov, aspiracij).
  • Vsebina je most do vrednosti in le prava vrednost lahko vzpostavi odnos z vašimi ciljnimi skupinami.
  • Vrhunska, relevantna in kvaliteta vsebina je najpomembnejša.
  • Igrajte transparentno.
  • Ustvarjajte partnerstva (z agencijami in mediji).
  • Raziščite možnosti nativnega oglaševanja in ostalih možnosti za promocijo vaših vsebin.
  • Postavite si cilje in učinke tudi merite.

Ko boste imeli čas, si poglejte še spodnji video, kjer Jonathan Perelman razloži Buzzfeedove taktike, načine komuniciranja na različnih družbenih kanalih in pomen zgodbe, ki mora biti originalna, avtentična in smiselna.

Če pri sestavi oglaševalske strategije, ki bo optimalno podprla vaše vsebine, potrebujete pomoč, pa vas vabim, da se oglasite pri nas.

Deli

O avtorju

Sebastjan Pirih je svojo strokovno pot je pričel v medijski agenciji ZenithOptimedia, kjer je kot strateški medijski načrtovalec skoraj desetletje skrbel za različne domače in mednarodne naročnike in v zadnjih letih v omenjeni družbi prevzel tudi vodenje digitalnega medijskega oddelka. V podjetju Si.mobil je zasedal mesto medijskega specialista in se nato kot digitalni svetovalec in snovalec akcij na družbenih omrežjih preizkusil tudi v start-up okolju podjetja Appsolut. Obenem je kot pobudnik številnih rešitev za kreativno uporabo medijev skupaj z ekipami prejel več festivalskih nagrad, javnosti pa se je predstavil tudi kot član žirije oglaševalskih festivalov SOF (2013) in KIAF (2014).

Vsi prispevki avtorja

Arhiv