Deli

Upravljanje družbenih medijev ni enostavno. A še težje je, če nimate načrta! #TikTak koledarček za drugo četrtletje vam bo pomagal pri pravočasni organizaciji in vključevanju v pogovor pri dogodkih, ki so strateško pomembni tudi za vaše podjetje.

TIKTAK koledarček Q2 - iPROM - infografika

Povezane vsebine:

#TIKTAK koledarček si lahko prenesete tudi kot PDF.

Deli

O avtorju

Sebastjan Pirih je svojo strokovno pot je pričel v medijski agenciji ZenithOptimedia, kjer je kot strateški medijski načrtovalec skoraj desetletje skrbel za različne domače in mednarodne naročnike in v zadnjih letih v omenjeni družbi prevzel tudi vodenje digitalnega medijskega oddelka. V podjetju Si.mobil je zasedal mesto medijskega specialista in se nato kot digitalni svetovalec in snovalec akcij na družbenih omrežjih preizkusil tudi v start-up okolju podjetja Appsolut. Obenem je kot pobudnik številnih rešitev za kreativno uporabo medijev skupaj z ekipami prejel več festivalskih nagrad, javnosti pa se je predstavil tudi kot član žirije oglaševalskih festivalov SOF (2013) in KIAF (2014).

Vsi prispevki avtorja

Arhiv