Deli

Da boste zares aktivirali moč družbenih medijev, vklopite oglaševanje! Le tako boste postali vidni in le tako boste videli učinke, ki vam bodo prinašali prodajo & ROI.

Družbeni mediji so le družbeni mediji! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Mark Ritson je v provokativni predstavitvi na Media Forum 2015 pokazal, da so družbeni mediji le družbeni mediji. Da so namenjeni ljudem in ne blagovnim znamkam. Pri tem sicer priznava, da so družbeni mediji resda napredna oblika medosebne komunikacije, v kateri pa so blagovne znamke nezaželene.

S primerjavo izjave Marka Zuckerberga iz leta 2007 (kjer Zuckerberg govori o dialogu, skupnosti in viralnosti)

Oglaševati je včasih pomenilo, da z vsebino prideš v masovni medij in jo porineš (push) proti ljudem. Tako je bilo zadnjih 100 let. V prihodnjih 100 letih pa se vsebine ne bo zgolj porinilo proti ljudem, temveč bo ta deljena (shared) med milijoni povezav, ki jih imajo ljudje. Oglaševanje se bo spremenilo – zato se boste morali v te povezave vključiti.

z izjavo iz leta 2015 (kjer Zuckerberg govori o novih možnostih video oglaševanja in TRP-jih)

Medtem, ko smo imeli več možnosti za optimizacijo kampanj, ki si zasledovale direkten odziv (kot npr. konverzija ali namestitev aplikacije) pa je bilo za branding kampanje teh možnosti manj. Z novim sistemom za optimizacijo zavedanja blagovnih znamk (ang. brand awareness optimization bidding) se to spreminja.

S tem Ritson pokaže, da so iz vidika blagovne znamke družbeni mediji danes le nov »display« medij, v katerega lahko blagovne znamke umestijo svoje oglaševanje.

Vsebine, ki jih blagovna znamka na družbenih omrežjih komunicira, so seveda pomembne; vendar pa je v času, ko uporabniki (in blagovne znamke) samo v enem dnevu objavijo milijone statusov, slik, povezav, tvitov, pinov itd., enako pomembno postalo tudi oglaševanje na družbenih medijih.

Družbeni mediji so le družbeni mediji! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Vir: http://www.coupofy.com/social-media-in-realtime

Da boste zares aktivirali moč družbenih medijev, vklopite oglaševanje na družbenih medijih! Imate svoj YouTube kanal? Aktivirajte YouTube oglaševanje! Imate Facebook stran? Aktivirajte Facebook oglaševanje! Ste ravno odprli Instagram račun? Začnite oglaševati! Ste tudi na Twitterju in LinkedInu? Zaženite oglaševanje tudi tam!

Izkoriščajte možnosti socio-demografskega ciljanja, ciljanja po interesih in geo-lokaciji. Testirajte različne oblike oglasov (click2website, promoted post/tweet, video oglas, app install oglas) in različne oglasne kreative. Pa ne pozabite na remarketing – ta vam bo dvignil konverzije!

Le tako boste postali vidni in le tako boste videli učinke, ki vam bodo prinašali prodajo & ROI.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Sebastjan Pirih je na podjetju skrbel za razvoj digitalnih konceptov, ki z vsebinskim marketingom, družbenimi mediji in kreativno digitalno komunikacijo dopolnjuje digitalno komunikacijsko odličnost iPROM-ovih naročnikov. Svojo strokovno pot je pričel v medijski agenciji ZenithOptimedia, kjer je kot strateški medijski načrtovalec skoraj desetletje skrbel za različne domače in mednarodne naročnike in v zadnjih letih v omenjeni družbi prevzel tudi vodenje digitalnega medijskega oddelka. V podjetju Si.mobil je zasedal mesto medijskega specialista in se nato kot digitalni svetovalec in snovalec akcij na družbenih omrežjih preizkusil tudi v start-up okolju podjetja Appsolut. Obenem je kot pobudnik številnih rešitev za kreativno uporabo medijev skupaj z ekipami prejel več festivalskih nagrad, javnosti pa se je predstavil tudi kot član žirije oglaševalskih festivalov SOF (2013) in KIAF (2014).

Vsi prispevki avtorja