Deli

V svetu digitalnega oglaševanja, kjer prevladujejo hitri obrati in prilagodljivost, je pogosto težko zagovarjati kontinuirane naložbe v digitalno oglaševanje. Vendar pa analitični podatki kažejo ravno obratno – blagovne znamke, ki več mesecev kontinuirano vlagajo v zgornji del prodajnega lijaka, dosegajo boljšo učinkovitost in donosnost naložb v primerjavi s tistimi, ki so te aktivnosti prekinile že po treh mesecih.

Po podatkih Foshpa, ki jih je objavil WARC, oglaševalci, ki deset mesecev kontinuirano oglašujejo v zgornjem delu nakupnega lijaka, beležijo 27 odstotkov boljši ROAS kot blagovne znamke, ki so oglaševanje omejile na tri mesece.

Kontinuirano oglaševanje v zgornjem delu lijaka prinaša dolgoročne rezultate - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Pomen vzdrževanja oglaševanja v zgornjem delu lijaka

Kratkoročni kazalniki uspešnosti lahko popačijo pravi vpliv oglaševalskih prizadevanj, zato sta potrebni preglednost celovite strategije in večkanalnega pristopa k oglaševanju ter osredotočenost na celotno nakupno pot uporabnika. Večkanalni pristop omogoča oglaševalcem predvsem v zgornjem delu lijaka ustvarjanje optimalnih povezav s kupcem s prepletom uporabe različnih digitalnih medijev, ki so po raziskavi iPROMa in Valicona postali ključna točka stika s kupcem, ki podpira prodajo na spletu in v fizičnih trgovinah.

Analiza učinkovitosti akcij kaže, da sta dolgoročnost in kontinuiteta naložb v oglaševanje v zgornjem delu lijaka ključna dejavnika za uspeh blagovne znamke. Pomembno je razumeti, da je prezgodnja prekinitev vlaganj, če rezultati niso takojšnji, lahko zamujena priložnost za prihodnje nagrade.

Boljši ROAS in manjši strošek pridobivanja novih kupcev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Boljši ROAS in manjši strošek pridobivanja novih kupcev

Izvajanje digitalnega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za daljše obdobje (po podatkih Foshpa, ki jih navaja WARC, gre za oglaševalsko akcijo, ki traja vsaj 10 do 12 mesecev) prinaša oglaševalcem opazne prednosti v primerjavi z blagovnimi znamkami, ki tega ne počnejo. Podobno kot piše WARC, se po naših podatkih kontinuirano oglaševanje odraža v približno 20-odstotnem povečanju donosnosti oglaševalskih naložb (ROAS) in v med 20- do 30-odstotnim zmanjšanjem stroškov pridobivanja novih kupcev (CAC) za blagovne znamke, ki vlagajo v dolgoročno prepoznavnost blagovne znamke.

Pri tem je treba razumeti, da pozitivni učinki na metrike, kot sta CAC in ROAS, niso nujno takojšnji. Čeprav digitalno oglaševanje v prvih treh mesecih bolj pozitivno vpliva na konverzijske rezultate, se pozitivna korelacija z ROAS-om pojavi šele po več kot treh mesecih kontinuiranega oglaševanja. To poudarja pomen potrpežljivosti in dolgoročnega načrtovanja pri vlaganjih v zgornji del prodajnega lijaka.

Močna prepoznavnost je bistvo uspešne blagovne znamke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Močna prepoznavnost je bistvo uspešne blagovne znamke

Splošno zavedanje in krepitev prepoznavnosti se uvrščata na vrh našega prodajnega lijaka, kjer sta cilja pritegniti pozornost in zbuditi zanimanje širokega občinstva. iPROM uporablja napredne strategije oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov in oglaševalske tehnologije za dosego potencialnih kupcev že v tej začetni fazi. Z izkoriščanjem prvoosebnih podatkov in umestitvijo oglasov v relevantne uredniške medije in vsebinske kategorije iPROM zagotavlja, da je vaša znamka opažena in zapomnjena, pri čemer zagotavljamo tudi najvišje standarde zaščite blagovne znamke.

V iPROMu to znanje integriramo v svoj pristop h kontinuiranemu podatkovno gnanemu oglaševanju z uporabo rešitve iPROM Programmatic Platform. Verjamemo, da je vztrajanje pri aktivnostih v zgornjem delu lijaka temelj za vzpostavljanje močnih in prepoznavnih znamk ter zato strateško pomembno.

Ključen cilj oglasnih akcij, ki temeljijo na tem pristopu, je ustvarjati dolgoročne odnose med blagovnimi znamkami in potrošniki, kar se odraža v bolj učinkovitih oglaševalskih akcijah in boljši uspešnosti na trgu. To dokazujejo tudi številni primeri iz prakse.

Uspešne blagovne znamke gradijo kontinuirane strategije na prvoosebnih podatkih - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Uspešne blagovne znamke gradijo kontinuirane strategije na prvoosebnih podatkih

Kot praktičen primer uspeha kontinuiranega oglaševanja lahko navedem BKS Leasing, ki je z iPROM-ovo neodvisno oglaševalsko tehnologijo in uporabo prvoosebnih podatkov za ciljanje ter zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih najprej kratkoročno povečal prodajo avtomobilskih lizingov za 5 odstotkov v primerjavi s preteklim letom. Dolgoročno, s kontinuiranim izvajanjem oglaševanja, pa je še dodatno močno povečal prepoznavnost in priklic blagovne znamke BKS Leasing tako med strankami kot tudi pogodbenimi partnerji oziroma prodajalci vozil. Ta primer še dodatno potrjuje, da kampanje, usmerjene v znamčenje, vplivajo tako na konverzijske cilje kot tudi na cilje znamčenja.

Podobno je Fraport Slovenija z izvajanjem kontinuiranega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov in platforme Ljubljana Airport Fly v zadnjem letu znižal strošek zakupa na prodano letalsko vstopnico z 2,06 evra v začetku 2022 na zavidljivega 1,2 evra v drugi polovici 2023, s čimer je tudi za več kot 33 odstotkov izboljšal konverzijo.

Dolgoročno in premišljeno načrtovanje za trajen uspeh - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Dolgoročno in premišljeno načrtovanje za trajen uspeh

Potrpežljivost je ključna pri vlaganjih v zgornji del lijaka. V iPROMu z razumevanjem in uporabo te miselnosti omogočamo blagovnim znamkam, da povečajo svoj potencial, optimizirajo naložbe v digitalno oglaševanje in zagotavljajo dolgoročno rast. iPROM-ove rešitve Ad-Tech so oblikovane za podporo tako kratko- kot dolgoročnih ciljev naših naročnikov, kar jim zagotavlja učinkovitost in vzdrževanje konkurenčne prednosti v hitro spreminjajočem se digitalnem prostoru.

Če želite izvedeti več o tem, kako lahko vaša blagovna znamka zasnuje močne strategije kontinuiranega oglaševanja za izboljšanje prepoznavnosti in prodaje, se obrnite na našo ekipo medijskih strokovnjakov ali mi pišite na milos.susa@iprom.si. Skupaj bomo zgradili temelje za vaš uspeh danes, ki bo prinesel obilje jutri.

Deli

O avtorju

Miloš Suša je v družbi iPROM redno zaposlen že od leta 2011. Danes usklajuje delo spletnih medijskih specialistov in jim pomaga pri doseganju prodajnih ciljev. Je prodajnik z neprecenljivimi izkušnjami na področju digitalnih rešitev. Poleg izkušenj s področja trženja digitalnih oglaševalskih rešitev mu pri gradnji poslovnih odnosov v tem hitro se spreminjajočem okolju pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije. V prostem času Miloš z zanimanjem raziskuje področje digitalnega marketinga in marketinga na splošno. Zanima ga novodobna transformacija marketinških prijemov na področju avtomobilizma, bančništva, turizma in zabavne elektronike. Razmišlja kot podjetnik in verjame, da so poslovne priložnosti v regijskih in mednarodnih poslih.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv