
Recept za učinkovit digitalni nastop
S programatičnim medijskim zakupom na digitalnih medijih se koncept distribucije »pravega oglasa pravemu uporabniku ob pravem času« uporablja vse pogosteje, pri čemer pozabljamo na to, da funkcija oglaševanja ni le spodbujanje nakupa, ampak tudi ozaveščanje o blagovni znamki.

Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!
Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.
12
Avtorji
- Andraž Turel 2
- Andrej Beširevič 7
- Andrej Cetin 5
- Andrej Ivanec 18
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 5
- Igor Mali 11
- Leon Brenčič 22
- Lucie Pokorna 22
- Luka Andrejak 6
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Mateja Zupan 2
- Miha Rejc 8
- Miloš Suša 12
- Nejc Lepen 11
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sašo Fleiss 1
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 11
- Simon Struna 8
- Slaven Petrovič 6
- Tomaž Tomšič 9
- Uroš Končar 9